با استفاده از یک چراغ بیرونی ارزان می توانید هم امنیت محیط اطراف خود را بیشتر کنید و هم جلوه زیبایی به محیط بدهید. بسیاری از مواقع زمانی که از کارشناسان و متخصصین طراحی فضای بیرونی علت تاریک بودن و عدم پرداختن به جلوه های نوری را جویا می شویم با مبحث گران بودن چراغ های بیرونی مواجه خواهیم شد.

چراغ خیابانی مدل های مختلف دارد که به دلیل همین تنوع، شما به راحتی م یتوانید یک مدل ارزان برای خود انتخاب کنید. دلیلی که این کارشناسان می آورند این است که چراغ بیرونی ارزان پیدا نمی شود و باید در هزینه های پروژه صرفه جویی کرد. همچنین ممکن است بهانه هایی چون گران بودن هزینه های انرژی و مصرف بالای برق را بیاورند و به نحوی پاسخ سربالا بدهند. این در حالی ست که خرید چراغ بیرونی ارزان کار دشوار و در از دسترسی نیست.

مجموعه روشنایی پارس الکتریک با هدف کمک به طراحان و معماران داخلی برای اجرای پروژه های معماری و شهرسازی با کیفیت بالا اقدام به فروش چراغ بیرونی ارزان نموده است.

چراغ هایی که در این مجموعه به فروش می رسند دارای گواهی کیفی و استانداردهای تولید بوده و تاییدیه های اداره برق را دارا می باشد. بنابراین از جهت کیفیت چراغ بیرونی ارزان در این مجموعه خیالی آسوده داشته باشید.

با وجود چراغ بیرونی ارزان در مجموعه روشنایی پارس الکتریک دیگر نگران هزینه های سرسام آور اجرای پروژه های شهرسازی و معماری نخواهید بود.

فرقی ندارد هدف تان از نصب چراغ بیرونی چیست. می توانید اهداف دکوراتیو داشته باشید و یا هدف تان ایجاد فضایی شاعرانه، امن، روشن و آرامش بخش باشد. با خرید چراغ بیرونی ارزان از مجموعه روشنایی پارس الکتریک می توانید فضایی زیبا و دوستانه را رقم بزنید.

چراغ های بیرونی عمدتا در فضاهایی مانند خیابان ها، جاده ها، بزرگراه ها، پیاده روها، معابر، پل های عابر پیاده، تونل ها، محوطه فضای سبز، محوطه ویلاها، باغچه ها، اطراف استخر، محوطه کارخانه ها، ورودی رستوران ها و کافه ها، نمای ساختمان ها و تراس و بالکن نصب می شوند. به طور کلی هر فضایی که خارج از چارچوب های فضای داخلی باشد به عنوان فضای بیرونی شناخته می شود.

شاید در مورد خرید چراغ بیرونی ارزان کمی نگرانی داشته باشید چرا که چراغ های بیرونی باید دارای درجه حفاظت بالایی باشند.

ممکن است شما تصور کنید که این چراغ ها در برابر عوامل جوی قدرت بالایی ندارند و دوام نمی آورند اما اینطور نیست. تمام چراغ های بیرونی موجود در مجموعه روشنایی پارس الکتریک دارای شاخص IP استاندارد بوده و در هر نوع آب و هوایی دارای پایداری و مقاومت می باشند.

ارائه ضمانت اصالت و مشاوره خرید قبل از فروش چراغ توسط کارشناسان مجموعه روشنایی پارس الکتریک یقینا خیال شما را از بابت کیفیت و اصالت چراغ ها آسوده خواهد کرد.

سابقه درخشان این مجموعه در فروش چراغ بیرونی ارزان گواه کیفیت بالای محصولات و رضایت حداکثری خریداران می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از چراغ خیابانی مدرن با شماره های مجموعه در تماس باشید.

خرید چراغ بیرونی ارزان

پروژه های معماری و شهرسازی پروژه های هزینه بری هستند و این موضوع را همگان می دانند. با این حال نمی توان نورپردازی و عنصر چراغ بیرونی را از این پروژه ها خط زد. در این شرایط چاره کار خرید چراغ بیرونی ارزان می باشد.

با خرید چراغ بیرونی ارزان می توان تا حد زیادی در هزینه های پروژه صرفه اقتصادی به عمل آورد. خرید چراغ بیرونی ارزان به معنای کیفیت ضعیف و یا خرید محصولات غیر قابل اعتماد نیست.

مجموعه روشنایی پارس تمامی چراغ های بیرونی را در این مجموعه همراه با گواهی و استانداردهای کیفی به فروش می رساند. این چراغ ها تاییدیه های اداره برق را دارا می باشد بنابراین از بابت ایمنی چراغ ها نیز خیالی آسوده داشته باشید.

خرید چراغ بیرونی ارزان شامل خرید چراغ دیواری، چراغ پایه دار، چراغ دکوراتیو، چراغ سقفی و چراغ پروژکتوری و راکتی می شود. این چراغ ها می توانند از نوع توکار یا روکار باشند.

برای خرید چراغ بیرونی ارزان باید به پارامترهای مختلفی توجه داشت. نوع پروژه، مکان نصب چراغ، بودجه در دسترس برای اجرای پروژه، استانداردهای تولید، شرایط اقلیمی شهر مورد نظر و درجه حفاظت چراغ و برند آن از جمله مواردی ست که در خرید چراغ بیرونی ارزان لحاظ می شوند.

شما می توانید با یک تماس ساده با کارشناسان مجموعه روشنایی پارس الکتریک از شرایط خرید چراغ بیرونی ارزان آگاه شوید و بهترین انتخاب را توسط مشاورین ما رقم بزنید.

قیمت چراغ بیرونی ارزان

این روزها قیمت محصولات در حال افزایش است و این موضوع بر کسی پوشیده نیست. به ویژه اگر محصولاتی که از آن ها حرف می زنیم ارتباط تنگاتنگ با صنعت داشته باشند. در ساخت چراغ های بیرونی از متریال هایی استفاده می شود که نرخ آن ها به صورت روزانه در حال تغییر است.

نمونه اش فولاد و آلومینیوم. همچنین برخی قطعات و منابع نوری در چراغ ها از نوع وارداتی هستند و به نسبت تغییرات و نوسانات نرخ ارز، قیمت آن ها نیز تغییر پیدا می کند.

با این وجود قیمت چراغ بیرونی ارزان را می توان متاثر از عواملی چون نوع چراغ، نوع متریال های به کار رفته در ساخت چراغ، نوع منبع نوری، توان مصرفی، شار نوری، بهره وری نوری، شعاع نورپردازی، رنگ نور، ولتاژ چراغ، رده مصرف انرژی، گازی، کم مصرف یا سولار بودن لامپ، برند چراغ و نوسانات نرخ تورم و ارز و تغییر در نرخ دستمزدها دانست.

برای اطلاع از سایر ویژگی های چراغ خیابانی گالوانیزه به شماره واتس آپ درج شده مراجعه کنید.

مجموعه روشنایی پارس الکتریک با در نظر گرفتن قیمت های اقتصادی به اجراکنندگان پروژه های طراحی شهری و فضاسازی و شهرداری ها کمک کرده تا با قیمت مقرون به صرفه موفق به خرید چراغ بیرونی ارزان شوند.