چراغ خیابانی مهتابی ضمن اینکه به خیابان روشنایی به سبک و سیاق خاصی می بخشد، می تواند یکی  از انواع چراغ خیابانی باشد که در مصرف برق صرفه جویی می کند.

از طریق اجرای شیوه های مختلف نورپردازی در شهر می توان آرامش را در فضای شهر حاکم نمود. نورپردازی دارای اصول و قواعد خاصی می باشد. زاویه نورپردازی، شدت نورپردازی و البته مهمتر از همه رنگ نورپردازی از جمله عوامل موثر در حال و هوای فضای شهر است. نور مهتابی از قدیم الایام به عنوان نور آرامش بخش شناخته می شده است. به همین دلیل چراغ خیابانی مهتابی در تمامی شهرها در معابر نصب می شود.

چراغ های خیابانی مهتابی را می توان در ورودی فروشگاه ها، ورودی کافه ها و رستوران ها، پیاده روها، پارک ها و جاده ها و مسیرهای بین شهری نصب نمود.

این چراغ ها عمدتا با چیپ های COB تغذیه می شوند و نوری ملایم و لطیف را از خود ساطع می کنند. مزیت خرید چراغ خیابانی مهتابی از نوع کم مصرف، بهینه سازی مصرف انرژی و کاهش هزینه های مصرف برق می باشد.

بالا بودن شار نوری در عین صرفه جویی در مصرف انرژی را می توان مزیت مهم این چراغ ها دانست. شهرداری ها می توانند با توجه به معماری خاص یک منطقه از چراغ های خیابانی مهتابی با درجه خلوص رنگی متفاوت استفاده کنند.

بازی با رنگ ها و نورپردازی های مختلف در یک مکان به ویژه در مکان های هنری می تواند یکی از مصارف چراغ خیابانی مهتابی باشد.

از جمله مزایای چراغ خیابانی مهتابی می توان به درجه حفاظت قوی این چراغ ها اشاره کرد. چراغ خیابانی مهتابی را می توان در هر نوع اقلیمی با هر شرایط آب و هوایی استفاده نمود. این چراغ ها دارای پوشش پودری الکترواستاتیک و یا پوشش گالوانیزه گرم هستند و در برابر پوسیدگی، زنگ زدگی و خرابی دارای مقاومت بالایی می باشند.

برای ثبت سفارش چراغ خیابانی فلزی به صفحه ی ارتباط با ما مراجعه کنید.

خرید چراغ خیابانی مهتابی

چراغ های خیابانی دارای درجات مختلفی از خلوص رنگ هستند. نور زرد، آبی، سفید و نارنجی جزو پر کاربردترین نورهایی است که از چراغ های خیابانی ساطع می شود. در بین انواع نورهایی که دارای رنگ گرم هستند بی شک نیاز به چراغ خیابانی مهتابی احساس می شود چرا که رنگ های سرد اساسا رنگ های آرامش بخشی هستند.

با خرید چراغ خیابانی مهتابی می توان فضای ملتهب و شلوغ شهرها را آرامش بخش تر نشان داد. در خرید چراغ خیابانی مهتابی می توانید حق انتخاب های مختلفی داشته باشید.

چراغ بخار جیوه و چراغ های LED، SMD و COB همگی می توانند نور مهتابی ساطع کنن با این حال خرید چراغ خیابانی مهتابی کم مصرف به صرفه تر خواهد بود.

این چراغ ها دارای شدت و شعاع نورپردازی بسیار قدرتمندی هستند و در عین حال در آن ها خبری از تولید گرمای مضاعف نیست.

با خرید چراغ خیابانی مهتابی از مجموعه روشنایی پارس الکتریک می توانید از مشاوره های دقیق کارشناسان مجموعه بهره مند شوید.

کافی ست با شماره تماس های ارائه شده ارتباط برقرار نمایید و در مورد خرید بهترین چراغ خیابانی مهتابی از کارشناسان ما راهنمایی دریافت کنید. کیفیت و اصالت دو مورد مهمی ست که با خرید چراغ خیابانی مهتابی بدان ها دست پیدا خواهید کرد.

قیمت چراغ خیابانی مهتابی

انواع چراغ های خیابانی دارای قیمتگذاری های مختلفی هستند. چراغ خیابانی مهتابی نیز به دلیل بهره مندی از برخی پارامترهای خاص چون خلوص رنگی ویژه دارای قیمت خاص خود می باشد.

پارامترهای موثر در قیمت چراغ خیابانی مهتابی می تواند موارد زیر باشد:

  •  شار نوری بر حسب لومن بر وات
  • بهره مندی از سیستم دفع صاعقه
  • نوع لنز و شیشه، رده مصرف انرژی
  • بازدهی نوری، نوع منبع نوری، توان مصرفی
  • جنس بدنه چراغ، نوع پوشش بدنه
  • شدت و قدرت نورپردازی، شعاع نورپردازی
  • درجه خلوص رنگ
  • درجه حفاظت
  • قابلیت تنظیم نور
  • قابلیت تغییر زاویه نورپردازی
  • ارتفاع و ابعاد چراغ و برند و کشور سازنده 

لازم به ذکر است که چراغ های گازی و چراغ های کم مصرف هر دو می توانند نور مهتابی تولید کنند. در بین چراغ های پر مصرف گازی، چراغ بخار جیوه دارای رنگ نور سفید مایل به آبی یا همان مهتابی می باشد و در بین چراغ های کم مصرف می توان رنگ مهتابی را در بین چراغ های SMD و COB یافت.

طبیعتا قیمت چراغ های خیابانی مهتابی کم مصرف بیش از چراغ های گازی می باشد با این حال مصرف انرژی این چراغ ها بسیار بهینه است.

توصیه می کنیم که قبل از خرید چراغ خیابانی مهتابی حتما برای استعلام قیمت با کارشناسان مجموعه روشنایی پارس الکتریک تماس حاصل نمایید تا از قیمت روز انواع چراغ های خیابانی مهتابی مطلع شوید.

برای اطلاع از نحوه ی سفارش چراغ خیابانی ضد انفجار با شماره های سایت در تماس باشید.