کاربرد های چراغ تانون

سری تانون پلاس یکی از محبوب ترین چراغ های مجموعه مهرپارس می باشد. بدنه این چراغ طوری طراحی شده که قابلیت اتصال دستک و همچنین لوله گیر را دارا باشد.

با اتصال دستک این چراغ به عنوان یک پروژکتور و با اتصال لوله گیر ، این چراغ به عنوان چراغ خیابانی قابل استفاده می باشد. این موضوع باعث شده چراغ تانون پلاس به یکی از پر کاربرد ترین چراغ های موجود در بازار تبدیل شود.

کیفیت ساخت بالا ، طراحی زیبا و با دوام ، گارانتی معتبر ، متریال با کیفیت و بهره نوری بسیار بالا از بارز ترین ویژگی های این چراغ می باشد.

 

چراغ تانون در چه مواردی قابل استفاده می باشد ؟

قابلیت استفاده به صورت پروژکتوری همراه با دستک و یا خیابانی با لوله گیر و همچنین امکان استفاده از لنز های متنوع 30 ، 60 ، 90 و 80 در 150 تنوع بسیاری به کاربرد ها و موارد استفاده این چراغ می بخشد. در اینجا با تعدادی از کاربرد های این چراغ آشنا می شویم.

پروژکتور استادیوم

izuddin helmi adnan K5ChxJaheKI unsplash scaled e1682422791914

برای خرید پروژکتور مناسب استادیوم اینجا کلیک کنید.

روشنایی خیابان و بزرگراه

street light

برای خرید چراغ مناسب روشنایی خیابان و بزرگراه اینجا کلیک کنید.

برج نوری

1570539774239

برای خرید پروژکتور مناسب برج نوری اینجا کلیک کنید.

 

در اینجا تعداد محدودی از کاربرد های این چراغ به صورت خیابانی و پروژکتوری را مشاهده کردید. این چراغ بر اساس متریال انتخابی مشتری بین 3 تا 5 سال قابل گارانتی خواهد بود. شما می توانید برای اطلاع از مشخصات این چراغ دیتاشیت های مربوط به آن را از طریق لینک زیر مشاهده فرمایید :