چراغ سوله ای جزو پرمصرف ترین لامپ ها در مکان هایی مانند کارخانه ها و انبارها، بیمارستان ها، انبارها و هتل ها هستند. نور روشن را می توان با نور خوب در بسیاری از مکان ها استفاده کرد.

گاهی اوقات از نور برای تونل ها و مکان های ملاقات در مناطق بزرگ استفاده می شود. شما می توانید آباژور را به صورت حضوری و آنلاین خریداری کنید.

خرید چراغ سوله ای

بهترین راه برای خرید چراغ سوله ای خرید اینترنتی این نوع چراغ سوله ای می باشد، شما می توانید با مشاهده تصاویر به راحتی از فروشگاه های معتبر چراغ سوله ای مورد نظر را خریداری نمایید. برای دریافت قیمت و خرید انواع فریم دفنی چراغ با ما تماس بگیرید.

خرید لوازم روشنایی به صورت آنلاین و از طریق سایت های معتبر کار هوشمندانه ای است و دیگر نیازی به جستجو و شکار در فروشگاه ها برای خرید آنها نیست. چراغ سوله ای انواع مختلفی دارند و شما می توانید با توجه به نیاز خود این نوع چراغ ها را خریداری کنید

یکی از مزیت های خرید اینترنتی چراغ سوله ای این است که به راحتی می توانید اطلاعات سایت را مشاهده کنید و بدون مشکل چراغ سوله ای را خریداری کنید. اطلاعات سایت های خرید برای خرید چراغ سوله ای بسیار گسترده است و در هنگام خرید مشکلی نخواهید داشت.

امروزه خرید انواع چراغ ها از جمله چراغ سوله ای به امری کاملا بدیهی تبدیل شده است و افراد بیشتری به خرید آنلاین از وب سایت های معتبر می پردازند. در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد خرید چراغ سوله ای می توانید با شماره تلفن های درج شده در وب سایت ها تماس گرفته و اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

یکی از اهداف ما در فروش چراغ سوله ای و سایر انواع چراغ ها این است که به مشتریان کمک کنیم دردسر کمتری داشته باشند و هزینه کمتری برای خرید چراغ سوله ای خرج کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید چراغ خیابانی با ما در تماس باشید.

قیمت چراغ سوله ای

اشاره کردیم که چراغ سوله ای انواع مختلفی دارد و شما می توانید با توجه به سلیقه و نیاز خود نوع مورد نظر خود را سفارش دهید. قیمت انواع چراغ ها متفاوت است و می توانید با مراجعه به سایت های خرید معتبر قیمت چراغ ها را استعلام کنید.

قیمت چراغ سوله ای علاوه بر نوع به عوامل دیگری نیز بستگی دارد و این نوع از برند لامپ می باشد.انواع مختلفی از لامپ ها در بازار وجود دارد و شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه خود لامپ مورد نیاز خود را انتخاب کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید چراغ خیابانی با ما در تماس باشید.

قیمت چراغ سوله ای نیز به کیفیت آن ها بستگی دارد زیرا همانطور که می دانید هر چه از مواد درجه یک برای ساخت چراغ ها استفاده شود قیمت چراغ ها بیشتر می شود.

یکی دیگر از مواردی که می تواند بر قیمت چراغ سوله ای تاثیر بگذارد، ارزش دلاری است که متاسفانه امروزه افزایش یافته و همچنان قیمت تمام شده این نوع چراغ ها را افزایش می دهد. چراغ سوله ای در انواع سبک ها و در اندازه ها و ابعاد مختلف تولید می شوند و به همین دلیل قیمت چراغ سوله ای تا حدودی متفاوت است.

اگر قصد خرید چراغ سوله ای را دارید می توانید به سایت معتبری در این زمینه مراجعه کرده و از قیمت انواع چراغ سوله ای مطلع شوید. چراغ سوله ای در اندازه های مختلف موجود است و این به دلیل تفاوت متراژ کارگاه و سوله شماست. هر چه سوله و کارگاه شما بزرگتر باشد، باید از نور سوله بزرگتری استفاده کنید.

کمیت و کیفیت نور نیز از عواملی هستند که بر قیمت تمام شده چراغ سوله ای تاثیر می گذارند. به طور کلی سوله ها و کارگاه ها نور بسیار کمی دارند، بنابراین برای حفظ روشنایی آنها باید از سوله های مخصوص در اندازه های مختلف استفاده کرد.

انواع چراغ سوله ای

نور به عنوان نور صنعتی نیز شناخته می شود. این چراغ ها در سبک های مختلف تولید می شوند و مخصوص سرویس های بهداشتی و سالن های بزرگ و ادارات می باشند. در اینجا چند نوع چراغ وجود دارد:

چراغ سوله ای در مدل های مختلف یافت می شوند.

  • چتر کارگاهی با 100 وات لینوکس مشخصات SMD – 200 x 450mm.
  • روشنایی صنعتی ضد گرد و غبار یا روشنایی انبار
  • لوسی اس ام دی
  • نورپردازی LED
  • درخشش پلی کربنات
  • چراغ پایه
  • چراغ سوله ای سه شاخه
  • چراغ فلورسنت
  • نورپردازی سطحی و توکار
  • چراغ تونل
  • چراغ فلورسنت رشته ای
  • چراغ های سقفی ال ای دی
  • چراغ سقفی با روکش ضد آب



انواع چراغ سوله ای ذکر شده در کارخانجات، کارگاه ها و منازل کاربرد دارند. همه این محصولات دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که آنها را از سایر محصولات و چراغ های معمولی متمایز می کند. از نورافکن ها هم می توان به عنوان آویز سقفی و هم به عنوان چراغ سقفی استفاده کرد.

آنها انواع مختلفی از چراغ ها را توسعه داده اند تا بتوانید بهترین نوع را بر اساس نیازهای کارگاه و صنعت خود انتخاب کنید. اما یکی از ویژگی هایی که همه نورافکن ها باید داشته باشند ضد آب و ضد گرد و غبار است. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید چراغ خیابانی با ما در تماس باشید.

از آنجایی که هوای کارگاه ها و سوله ها آلوده است،چراغ ها در اثر آلودگی به سرعت می سوزند، اما اگر چراغ ضد گرد و غبار باشد، در برابر هرگونه آلودگی و حتی رطوبت بسیار مقاوم است.

بهترین چراغ سوله ای

چراغ سوله ای ویژگی های خاصی دارند و همین ویژگی ها باعث می شود در برابر هر گونه آسیبی بسیار مقاوم باشند. حتی بهترین چراغ ها نیز ویژگی هایی دارند که در اینجا به برخی از این ویژگی ها اشاره کرده ایم:

بهترین چراغ سوله ای باید ضد گرد و غبار باشند، به این معنی که می توانند در برابر هر نوع آلودگی و گرد و غبار مقاومت کنند.
دلیل اینکه ال ای دی ها یکی از بهترین انواع روشنایی در نظر گرفته می شوند این است که انرژی بسیار کمی مصرف می کنند و مقدار زیادی نور تولید می کنند. این چراغ ها در برابر آلودگی نیز بسیار مقاوم هستند.

بهترین چراغ سوله ای باید در برابر رطوبت مقاوم باشند. رطوبت عاملی است که باعث می شود چراغ ها به سرعت عمر خود را کاهش دهند. بنابراین چراغ سوله ای کاملاً مقاوم در برابر رطوبت ساخته می شوند تا آسیبی به آنها وارد نشود.

به یاد داشته باشید که بهترین چراغ سوله ای باید در مکان های مناسب استفاده شود. اثربخشی روشنایی گلخانه نیز موضوع مهمی است که باید به آن پرداخته شود، علاوه بر این، مقررات و مشخصات لازم مانند IESNA یا IEC3201 نیز باید در نظر گرفته شود. به همین دلیل از نرم افزارهایی مانند Photo Pia استفاده می شود.

بهترین چراغ ها باید بادوام باشند. به این معنی که قسمت های مختلف چراغ ها مانند قسمت نوری، قسمت الکتریکی، قسمت مکانیکی از اهمیت بالایی برخوردار است. به عنوان مثال، لامپ ها باید دارای مواد محافظ برای جلوگیری از گرمای بیش از حد و سایر آسیب ها باشند.

یکی از بهترین انواع چراغلامپ ها، چراغ های smd هستند. این چراغ ها کیفیت نور بسیار خوبی دارند و به محض فشار دادن کلید، نور با کیفیتی را ارائه می دهند.

چراغ سوله ای در مکان های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند که در اینجا به برخی از آنها اشاره می کنیم:

کالاهای صنعتی
خرید کنید
کارخانه های تولیدی
اتاق ورزش
اماکن عمومی و مراکز تفریحی اجتماعی
فروشگاه های بزرگ و تجاری

در گذشته برای روشنایی این مکان ها از چراغ های معمولی استفاده می شد که علاوه بر مصرف زیاد برق، گرمای زیادی را در منطقه ایجاد می کرد.
برخی از وسایل مورد استفاده در چراغ سوله ای روشنایی LED هستند متال هالید، فلورسنت و HPS مثلا حتما می بینید که در سالن های ورزشی بیشتر از لامپ های متال هالید استفاده می کنند.

یا اینکه از این نوع لامپ در مکان های با سقف بلند استفاده زیادی می شود زیرا می تواند نور را به طور یکنواخت در همه جا پخش کند و کیفیت نور بالایی دارد.

یکی از معایب روشنایی صنعتی این است که هزینه های نگهداری بالایی دارد، بنابراین باید برای نگهداری آن تلاش کنید
از لامپ های HPS در اماکن صنعتی و ورزشی نیز می توان استفاده کرد. این چراغ ها همچنین دارای طول عمر کوتاه و قیمت مناسبی هستند. برای دریافت قیمت و خرید درایور ال ای دی با ما تماس بگیرید.

فروش چراغ سوله ای

سایبان های سبک وزن هم به صورت آنلاین، از طریق مکان های فروشگاه و هم به صورت حضوری در فروشگاه ها فروخته می شوند. برای خرید نورپردازی می توانید به سایت های فروشگاه مراجعه کنید و تمامی قیمت ها را مشاهده کنید و با توجه به بودجه خود بهترین چراغ ها را خریداری کنید.

فروش اینترنتی لوازم روشنایی یکی از بهترین راه ها برای فروش این نوع لوازم روشنایی است زیرا تمامی لوازم روشنایی به همراه تصاویر در این سایت ها موجود است و شما می توانید با نگاهی به طرح مورد نظر خود لوازم روشنایی را خریداری کنید. فروش لوازم روشنایی به عوامل مختلفی از جمله قیمت دلار بستگی دارد.

متأسفانه با افزایش قیمت دلار، کارد و چنگال نیز مانند هر کالای دیگری هزینه متغیری دارد. برای تهیه لامپ می توانید از انواع محصولات ایرانی استفاده کنید زیرا برندهای ایرانی و همچنین خارجی کیفیت خاص خود را دارند و حتی گاهی بهتر از برندهای خارجی هستند.

مشخصات چراغ سوله ای

چراغ های سوله ای ویژگی هایی دارند که آنها را از سایر چراغ ها متمایز می کند. زیرا اگر این برق از خطرات دیگر مصون نباشد و مقاومت کافی از خود نشان ندهد به سرعت متوقف می شود و هزینه های زیادی بر دوش مشتری می گذارد.در اینجا به برخی مشخصات چراغ های سوله ای می پردازیم:

1.  اجرای چراغ سوله ای مهم است. این لامپ باید طبق آیین نامه IESNA یا IEC 3201 بررسی شود این کار توسط نرم افزارهای خاصی مانند Photo Pia انجام می شود.
2. دوام قسمت های مختلف چراغ سوله ای نیز بسیار حائز اهمیت است، زیرا اگر هر یک از قسمت های چراغ سوله ای استحکام لازم را نداشته باشند، در برابر آسیب ها مقاومت نمی کنند.

به عنوان مثال، قسمت هایی از چراغ ها مقاومت خود را در برابر گرما از دست می دهند، بنابراین آب بندی مناسب یکی از وظایفی است که در استفاده از چراغ سوله ای باید در نظر گرفته شود. قطعات مورد استفاده در چراغ سوله ای باید از استاندارد کافی برخوردار باشند تا با رعایت یک سری قوانین و مقررات آسیب نبینند.

3. ایمنی یکی از مهمترین مواردی است که ارتباط مستقیمی با نوع لامپ و طراحی آن دارد. برای دستیابی به این امر می توان مقررات مبتنی بر IEC 60598 را در نظر گرفت حال باید ببینیم منظور از IEC 60598 چیست این استاندارد نحوه سیم کشی و نحوه استفاده از چراغ ها را نشان می دهد.

همچنین بسیار مهم است که سیم از لبه های تیز عبور نکند و باید توجه داشت که هنگام عبور سیم از نقاط داغ عبور نکنید.

4. زیبایی یکی از منحصر به فردترین ویژگی هایی است که می توان آن را به عنوان یک چراغ انبار به حساب آورد. زیبایی چراغ سوله ای چیزی است که نمی توان آن را نادیده گرفت، البته باید به زیبایی چراغ ها نه تنها از نظر نمای بیرونی و ظاهری چراغ ها توجه کرد، بلکه بخشی از نور را نیز شامل می شود. چراغ ها .
5. سهولت نگهداری و بهره برداری نیز بسیار مهم است. فروش چراغ ها با استانداردی که تولید می کنید نیاز به نگهداری و سرویس دارد. به همین دلیل سهولت نصب و نصب چراغ سوله ای از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا در این صورت کار نصب بسیار راحت تر خواهد بود.

6. مصرف کم انرژی یکی از ویژگی ها و ویژگی های اصلی چراغ سوله ای می باشد. همانطور که می دانید مصرف برق در نواحی صنعتی بسیار بالاست اما با بهینه سازی مصرف برق می توان از مصرف بی رویه برق جلوگیری کرد و هزینه ها را کاهش داد.

یکی از بهترین و بهترین چراغ ها در صنعت، چراغ های LED می باشد. این نوع لامپ با توجه به مشخصات فنی خود نسبت به سایر لامپ های انبار انرژی کمتری مصرف می کند. برای دریافت قیمت و خرید اس ام دی با ما تماس بگیرید.

7. آخرین و مهمترین جنبه بحث محیط زیست است. از آنجایی که فناوری مزایای زیادی برای شما دارد، باعث ضرر و زیان برای محیط زیست نیز می شود. به عنوان مثال اگر بتوانیم از چراغ هایی استفاده کنیم که بازده روشنایی بالایی دارند اما مصرف آن ها کم باشد، نیازی به تولید برق بیشتر نخواهد بود.

تولید کننده چراغ سوله ای

خوشبختانه ایران در تولید نورافکن پیشگام بوده و نورپردازی با کیفیتی را در این زمینه ارائه کرده است. تولیدکنندگان نورپردازی LED تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا بهترین نور قابل رقابت با نمونه های خارجی را در اختیار مشتریان قرار دهند.

نورافکن یک نوع نورپردازی پرکاربرد است که علاوه بر کنسرو کردن، در بسیاری از محیط های کاری نیز استفاده می شود. تولید کنندگان چراغ LED در تلاش هستند تا چراغ هایی با کیفیت نور بالا و روشنایی یکنواخت تولید کنند.

کارخانه های زیادی در ایران لامپ های باکیفیت تولید می کنند که همگی مشخصات و ویژگی های خاص خود را دارند. اما آنچه محصولات آنها را از یکدیگر متمایز می کند کیفیت آن است. کمی تحقیق در مورد محصولات این تولیدکنندگان به شما کمک می کند تا نوع نور مناسب را پیدا کنید.

امروزه با افزایش قیمت برق، مهم ترین نکته برای کارخانه داران کیفیت و هزینه کم است. لامپ های تولید شده توسط این سازندگان کم مصرف بوده و با وجود کیفیت بالا قیمت مناسبی نسبت به نمونه های خارجی دارند. تولید کنندگان LED از فناوری SMD برای ساخت چراغ های LED استفاده می کنند زیرا با استفاده از این فناوری طول عمر بردهای الکترونیکی داخل آن افزایش می یابد.

سازندگان چراغ های ال ای دی علاوه بر تولید و ارائه محصولات با کیفیت به مشتریان، محصولات خود را نیز عرضه می کنند. داشتن گارانتی یکی از ویژگی های مهم محصولات با کیفیت و برندهای محبوب است. با گارانتی می توانید با خیال راحت کالای مورد نظر خود را خریداری کرده و در صورت وجود ایراد لامپ را مرجوع یا تعویض نمایید.

چراغ سوله ای ارزان

چراغ سوله ای با قیمت های مختلف در بازار موجود است. قیمت بالای برخی از سایه ها تضمین کننده کیفیت عالی این محصولات نیست، بنابراین با کمی تحقیق می توانید سایه ای باکیفیت و با قیمتی مقرون به صرفه تهیه کنید.

اگر به دنبال روشنایی انبار مقرون به صرفه هستید، چراغ های 150 واتی را توصیه می کنیم. این نوع نورپردازی برای انبارها ایده آل است. چراغ SMD 100 واتی با طول عمر 25000 ساعت یکی از بهترین گزینه ها برای روشنایی است.

تا محصولات خود را به فروش برسانند بسیاری از شرکت هایی که چراغ سوله ای تولید می کنند مجبور شده اند قیمت های خود را کاهش دهند و به نوعی محصولات خود را ارزان تر بفروشند.

در حال حاضر افزایش تولیدکنندگان در این بخش منجر به افزایش رقابت بین آنها شده است. و تولیدکنندگان چاره ای جز کاهش قیمت محصولات خود و در عین حال افزایش کیفیت آنها ندارند.

چراغ های خوب چراغ هایی هستند که مصرف انرژی پایینی داشته باشند، چراغ هایی با توان 150 وات بهترین نوع چراغ ها برای مصرف کنندگان به حساب می آیند. حال خواهیم دید که لامپ های 150 وات چه ویژگی ها و مزایایی دارند. برای دریافت قیمت و خرید انواع چیپ سی او بی با ما تماس بگیرید.

مزایای چراغ های سوله ای آویز 150 وات

  • چراغ سوله ای که ال ای دی با کیفیت داشته باشد
  • مدار درایور درجه یک و بدنه ای از جنس آلومینیم با آلیاژ عالی داشته باشد.

یک سوله با کیفیت باید 6 یا 7 سال این مهارت را داشته باشد.امروزه چراغ های ال ای دی جایگزین چراغ های قدیمی شده که گرمای زیادی تولید می کنند و این چراغ ها بهترین گزینه برای کارگاه ها و سوله هایی با گرمای کمتر و مصرف برق کمتر است.