درایور دارک انرژی 12-18w

توان درایور: 18 وات
ولتاژ ورودی: 265-90 ولت
ولتاژ خروجی: 63-25 ولت
حداکثر جریان: 300 میلی آمپر
پاور فکتور: 95 درصد
راندمان: 85 درصد
ابعاد: 54x22x20
ایزوله: می باشد
پوشش: بردی

مقایسه

درایور دارک انرژی 12-18 w یکی از قوی ترین تولیدات برند محبوب دارک انرژی می باشد که قابلیت راه اندازی 12 تا 18 ال ای دی را دارا می باشد و از بازدهی خوبی بهره مند است. بازدهی این درایور چیزی در حدود 85 درصد می باشد که نرخ خوبی محسوب می شود. در زمان خرید درایور دارک انرژی 12-18 w، همراه این محصول شما کابل اتصال را دریافت خواهید کرد که فرآیند اتصال دهی را ساده سازی می کند.

خرید درایور دارک انرژی 12-18 w

هدف از خرید درایور دارک انرژی در واقع راه اندازی ال ای دی های 1 وات می باشد. به همین جهت زمانی که صحبت از توان مصرفی درایور دارک انرژی 12-18 w می شود، باید بگوییم که توان مصرفی این درایور به میزان تعداد ال ای دی های قابل نصب روی آن می باشد؛ یعنی 12 تا 18 وات. این ال ای دی ها به صورت سری بسته می شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید چراغ خیابانی با ما در تماس باشید.

یکی از موارد خرید درایور دارک انرژی 12-18 w، استفاده از این درایور در خودروها و موتورسیکلت ها می باشد. در واقع هر کجا که نیاز به راه اندازی ال ای دی وات بالا باشد از این تجهیز استفاده می شود. این درایور کاربرد ویژه ای در راه اندازی LED Power دارد. در واقع با ثابت نگه داشتن جریان خروجی و تغییر دادن ولتاژ، بیشترین بهره وری را ایجاد می کند.

درایور دارک انرژی باعث افزایش طول عمر ال ای دی ها و جلوگیری از سوختن زودهنگام آن ها می شود. خود این تجهیز دارای عمر مفید بالایی می باشد. بنابراین می توان خرید درایور دارک انرژی 12-18 w را به نوعی صرفه اقتصادی بلندمدت دانست.

نکته مهمی که قبل از خرید درایور دارک انرژی 12-18 w باید بدانید این است که این درایور از نوع بردی می باشد. به این معنا که این درایور دارای قاب نیست و طبیعتا در برابر آب نیز هیچ سد دفاعی یا عایقی ندارد. با این حال این درایور نوعی درایور ایزوله است و ابعاد آن استاندارد می باشد. شما می توانید برای خرید درایور دارک انرژی با بهترین قیمت و کیفیت با کارشناسان ما در روشنایی پارس در تماس باشید.

قیمت درایور دارک انرژی 12-18 w

برند دارک انرژی یکی از پرفروش ترین انواع برندهای موجود در بازار می باشد. این برند محبوب و معروف دارای نرخ فروش بالایی در بازار تجهیزات الکترونیک می باشد. به همین دلیل بسیاری از خریداران در مورد قیمت محصولات دارک انرژی سوالاتی می پرسند. ممکن است برای شما سوال شود که قیمت درایور دارک انرژی 12-18 w چقدر است؟ در پاسخ باید بگوییم که قیمت این تجهیز به پارامترهای مختلفی وابسته است.

از جمله این پارامترها می توان به توان مصرفی آن اشاره کرد. توان مصرفی درایور دارک انرژی 12-18 w به تعداد ال ای دی های نصب شده روی آن بستگی دارد که بین 12 تا 18 وات می باشد.مورد مهم دیگر که در قیمت درایور دارک انرژی 12-18 w تاثیر گذار است، عمر مفید این تجهیز می باشد. عمر مفید درایور دارک انرژی 12-18 w چیزی در حدود 5000 ساعت می باشد. برای دریافت قیمت و خرید انواع کیس چراغ خیابانی با ما تماس بگیرید.

بالا بودن عمر مفید این تجهیز باعث شده تا شما برای مدت زمان طولانی از خرید محصول جایگزین بی نیاز شوید. بنابراین می توان قیمت درایور دارک انرژی 12-18 w را در مقایسه با دوام بالایی که دارد اقتصادی دانست. پاور فاکتور درایور دارک انرژی در حدود 95 درصد و راندمان آن در حدود 85 درصد می باشد. بی شک دو مورد از مهمترین پارامترهای موثر در قیمت درایور دارک انرژی 12-18 w، این دو عامل هستند.

کیفیت ساخت محصول، ابعاد و سایز، استانداردهای تولید، ایزوله بودن، مقاومت در برابر رطوبت و آب، نوع پوشش و ایمنی و ضمانت همگی از دیگر موارد مهمی هستند که می توانند به نوبه خود در قیمت درایور دارک انرژی موثر واقع شوند. از آنجایی که نرخ ها هر روز در نوسان است و بازار ثبات بالایی را تجربه نمی کند، بهتر است که قبل از خرید برای استعلام قیمت درایور دارک انرژی 12-18 w با کارشناسان ما در روشنایی پارس در تماس باشید.

خرید و قیمت درایور دارک انرژی 12-18 w

درایور دارک انرژی 12-18 w نوعی درایور بردی است که فاقد پوشش و رزین می باشد. بنابراین نباید از این درایور توقع درجه IP بالایی را داشته باشید. درایور دارک انرژی اساسا به راحتی تحت تاثیر رطوبت و گرد و غبار قرار می گیرد. دانستن این نکته مهم در زمان بررسی شرایط خرید و قیمت درایور دارک انرژی اهمیت زیادی دارد. 

اگر بخواهیم کمی بیشتر در مورد خرید و قیمت درایور دارک انرژی 12-18 w بگوییم باید عنوان کنیم که این درایور جریان AC را به DC تبدیل می کند بدون اینکه هیچ نقصانی در سیستم روشنایی رخ دهد. شما می توانید بین 12 تا 18 ال ای دی پاور را روی این درایور نصب کنید و از آن ها در برابر سوختگی و آسیب دیدگی محافظت نمایید.

به عنوان یکی از مهمترین کاربردهای درایور دارک انرژی 12-18 w می توان به استفاده از این درایورد بردی در روشنایی خودرو اشاره کرد.درایور دارک انرژی 12-18 w قادر است تا دمای 70 درجه سانتیگراد را تاب بیاورد که در نوع خود بی نظیر است. اعمال این میزان دما روی منابع تغذیه می تواند آسیب رسان باشد. برای دریافت قیمت و خرید انواع کیس پروژکتور با ما تماس بگیرید.

نکته مهمی که در مورد تاب آوری دمایی درایور دارک انرژی 12-18 w وجود دارد این است که این درایور با تجربه دمای بالا، دچار کاهش و افت توان تولیدی نمی شود و این موضوع روی عمر مفید درایور تاثیر منفی نخواهد گذاشت.شما می توانید برای بررسی شرایط دقیق تر خرید و قیمت درایور دارک انرژی 12-18 w با کارشناسان ما در روشنایی پارس در تماس باشید.

لیست قیمت درایور دارک انرژی 12-18 w دائما به روز رسانی می شود. این لیست قیمت بر حسب نوسانات بازار و تغییرات نرخ عرضه و تقاضا دستخوش تغییر می شود. برای اطلاع از جدیدترین لیست قیمت درایور دارک انرژی 12-18 w کافیست با کارشناسان ما در روشنایی پارس در تماس باشید.

انواع درایور دارک انرژی 12-18 w

درایور دارک انرژی 12-18 w نوعی درایور بردی از جنس برد الکترونیک می باشد که می توان آن را برای چراغ های ال ای دی و سی او بی مورد استفاده قرار داد. نقش درایور دارک انرژی 12-18 w در صنعت روشنایی نقش بسیار مهمی می باشد. این تجهیز در واقع از آسیب دیدگی ال ای دی ها و چیپ های نوری در برابر سوختگی محافظت می کند و برقرار کننده ایمنی می باشد. برای دریافت قیمت و خرید انواع اس ام دی با ما تماس بگیرید.

در واقع به واسطه استفاده از درایور دارک انرژی 12-18 w می توان از سوختن و آسیب دیدگی ال ای دی ها در اثر گرمای بالایی که جریان برق تولید می کند محافظت نمود. با این حال نکته مهمی که در مورد این درایور باید بدانید این است که ضد آب نیست.نکات مهمی در مورد انواع درایور دارک انرژی 12-18 w وجود دارد. انواع درایور دارک انرژی 12-18 w در برابر تغییرات جریان واکنش دهی کمی از خود نشان می دهند.

بنابراین ایمنی آن ها در شرایط بحرانی نیز حفظ می شود. با خرید انواع درایور دارک انرژی 12-18 w می توانید راندمان سیستم روشنایی را بالا ببرید چرا که این تجهیز اساسا به سیستم کنترل جریان نیازی ندارد.انواع درایور دارک انرژی 12-18 w در بازار با قیمت بسیار اقتصادی ارائه می شود. در واقع شما می توانید این تجهیز را با قیمتی بسیار مناسب در مقایسه با سایر تجهیزات الکترونیکی خریداری کنید.

انواع در مقایسه با منابع تغذیه سوئیچینگ اقتصادی تر هستند. بنابراین خرید آن ها نوعی صرفه اقتصادی محسوب می شود.امروزه روز در اغلب سیستم های ال ای دی از انواع درایورها استفاده می شود. درایور دارک انرژی 12-18 w نیز یکی از انواع درایورهای پرکاربرد می باشد. بهینه بودن جریان خروجی در درایور دارک انرژی از مهمترین نکات این محصول می باشد که منجر به افزایش عمر مفید آن شده است.

در واقع این جریان به نحوی تنظیم شده است که هم ال ای دی ها در معرض سوختن قرار نگیرند و هم نور خروجی از درایور بهینه باشد.به طور کلی انواع درایور دارک انرژی 12-18 w جزو پر تقاضا ترین های بازار می باشد که در مجموعه روشنایی پارس نیز همراه با ضمانت اصالت و قیمت بهینه به فروش می رسد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درایور دارک انرژی با کارشناسان ما در روشنایی پارس در تماس باشید.

 فروش درایور دارک انرژی 12-18 w

یکی از بالاترین نرخ های فروش درایور ال ای دی به فروش درایور دارک انرژی 12-18 w اختصاص دارد. این درایور از نوع غیر ایزوله می باشد و دارای عمر مفید بالایی است. به واسطه ایمنی بالایی که درایور دارک انرژی در سیستم روشنایی ایجاد می کند می توان درمورد سلامت ال ای دی ها خیال آسوده داشت. این درایور از بالا رفتن دما جلوگیری به عمل می آورد و بهره وری را به هیچ عنوان کاهش نمی دهد.

از طرفی باعث کاهش نور ال ای دی ها نمی شود. فروش درایور دارک انرژی 12-18 w در اغلب مجموعه هایی که تجهیزات روشنایی را عرضه می کنند با نرخ بالایی همراه است.یکی از مزایای فروش درایور دارک انرژی، بهینه بودن ابعاد و سایز و وزن این درایور می باشد. درایور دارک انرژی 12-18 w دارای ابعادی استاندارد می باشد. بنابراین در استفاده از آن با هیچ مشکلی مواجه نخواهید شد.

در درایور دارک انرژی 12-18 w ولتاژ خروجی از برق شهر ایزوله نیست. بنابراین ممکن است در صورت تماس خطر برق گرفتگی وجود داشته باشد. این درایور ولتاژ نسبتا خوبی را پشتیبانی می کند و به طور کلی یک انتخاب خوب و اقتصادی محسوب می شود. زمان خرید درایور دارک انرژی 12-18 w حتما به اطلاعاتی که روی بدنه دستگاه درج شده است دقت داشته باشید تا محصول اصل را خریداری کنید.

اطلاعاتی از جمله برند، مدل محصول، حداکثر دمای داخلی، دمای کاربری، طول کابل، جریان خروجی، ولتاژ خروجی و پاور فاکتور و درجه IP همگی روی بدنه محصول درج شده است. در صورتی که محصول اصل باشد می توانید با بررسی این ویژگی ها از خرید خود مطمئن شوید.فروش درایور دارک انرژی در فروشگاه روشنایی پارس همراه با ارائه ضمانت اصالت و گارانتی صورت می پذیرد.

بنابراین شما می توانید از بابت خرید خود خیال آسوده ای داشته باشید. فروش درایور دارک انرژی 12-18 w در روشنایی پارس با ارائه مشاوره رایگان خرید همراه است. شما می توانید قبل از خرید در مورد ویژگی های محصول از کارشناسان ما سوالاتی بپرسید تا اطمینان بیشتری پیدا کنید. برای دریافت قیمت و خرید انواع فریم دفنی چراغ با ما تماس بگیرید.

درایور دارک انرژی 12-18 w برای خرید

درایور دارک انرژی به منظور کنترل و تنظیم جریان ورودی به تجهیزات روشنایی مورد استفاده قرار می گیرد. به کمک درایور دارک انرژی 12-18 w می توان تعدادی ال ای دی را روشن کرد و از سوختن ال ای دی ها در اثر نوسانات ایجاد شده جلوگیری نمود. زمانی که به درایور دارک انرژی نگاه می کنید تمام قطعات مورد استفاده در ساخت محصول را خواهید دید چرا که این تجهیز اساسا ایزوله نمی باشد و فاقد بدنه است.

بنابراین ممکن است ایمنی تا حدی به خطر بیفتد. البته دانستن این نکته مهم کمک می کند تا شما تصمیم گیری بهتری درمورد درایور دارک انرژی 12-18 w برای خرید داشته باشید.درایور دارک انرژی 12-18 w دارای بهره وری بالایی می باشد و می توان بین 12 تا 18 پاور ال ای دی را روی آن نصب کرد. شما می توانید از درایور دارک انرژی در فضای داخلی استفاده کنید چرا که این تجهیز درجه IP بالایی ندارد.

بهره مندی از کیفیت ساخت عالی و بهره مندی از ضمانت اصالت از ویژگی های مهم درایور دارک انرژی 12-18 w برای خرید می باشد. نکته مهم دیگری که در مورد درایور دارک انرژی 12-18 w وجود دارد عمرمفید بالای این تجهیز است که موجب شده تا شما برای مدت های طولانی نیاز به خرید محصول جایگزین نداشته باشید.

درایور دارک انرژی در برابر نوسانات برق مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می دهد و در صنعت روشنایی کاربردهای زیادی دارد. برای خرید درایور دارک انرژی 12-18 w کافیست با کارشناسان ما در روشنایی پارس در تماس باشید تا اطلاعات بیشتر را از این طریق دریافت کنید. برای دریافت قیمت و خرید انواع ماژول چراغ خطی با ما تماس بگیرید.

فعلا نظری موجود نیست.

اولین نفر برای بررسی باشید “درایور دارک انرژی 12-18w”