انواع پروژکتور نور ثابت

حتما شما هم وقتی به آتلیه و عکاسی می روید متوجه پروژکتورهای پر نوری شده اید که در اطراف قرار گرفته اند. این یکی از نمونه های پروژکتور نور ثابت است. عکاسان برای خلق یک عکس با کیفیت با زوایای نورپردازی خاص و هنری از پروژکتور های نور ثابت استفاده می کنند. فرقی ندارد هدف، عکاسی از عروس و داماد باشد یا گرفتن یک عکس تبلیغاتی و یا گرفتن یک عکس سه در چهار. بدون وجود پروژکتور های نور ثابت نمی توان نورپردازی های تخصصی را روی سوژه اعمال نمود. در واقع پروژکتورهای نور ثابت ابزار کار عکاسان و فیلمبرداران است.

برای خرید انواع پروژکتور دیواری با ما از طریق راه های ارتباطی در تماس باشید.

پروژکتور های نور ثابت از چندین چیپ نوری LED تشکیل شده است. مطمئنا میزان روشنایی، شاخص CRI، رنگ نور و تعداد این LED ها در انواع پروژکتورهای نور ثابت متفاوت است. همین موضوع باعث شده تا دست عکاسان در خلق عکس های نورپردازی شده به شکل حرفه ای باز باشد. پروژکتور نور ثابت با چیپ های LED دارای مصرف برق بهینه می باشد و حرارت کمی تولید می کند.

پروژکتورهای نور ثابت می توانند از نوع هالوژنی و گازی باشند. این پروژکتورها اغلب گرمای زیادی تولید می کنند و مصرف انرژی در آنها بالاست. با این حال دارای قیمت کمتری هستند. اما قیمت اقتصادی آن ها به بهای گزافی که نتیجه اش قبض های سنگین برق است تمام می شود. از این رو فروش انواع پروژکتور های نور ثابت از نوع کم مصرف دارای نرخ بالاتری می باشد.

برای خرید انواع پروژکتور روشنایی محوطه با ما در تماس باشید.

در پروژکتور نور ثابت این امکان وجود دارد تا زاویه رفلکتورها به صورت دستی تغییر پیدا کند. به عنوان مثال اگر به نور متمرکز نیاز باشد باید زاویه رفلکتورها را کم نمود. پروژکتورهای نور ثابت دارای تنوع بالا در رنگ نور، توان مصرفی، نوع منبع نوری، میزان روشنایی و فرکانس و برند هستند.

نوع خاصی از پروژکتورهای نور ثابت وجود دارد که برای تصویربرداری های حرفه ای از آن استفاده می شود. این پروژکتورهای نور ثابت دارای یک نمایشگر هستند. بنابراین عکاس یا تصویربردار این امکان را دارد تا از طریق نمایشگر، تنظیمات پروژکتور را چک کند و در صورت لزوم آن ها را تغییر دهد.

برخی از انواع پروژکتور نور ثابت نیز قابلیت این را دارند تا روی دوربین های حرفه ای نصب شوند. بنابراین می توانید برای پروژه های حرفه ای اقدام به خرید این نوع پروژکتورها نمایید.

برای خرید انواع پروژکتور اس ام دی با ما در تماس باشید.

خرید پروژکتور نور ثابت

تمام افرادی که فعالیت حرفه ای در حوزه عکاسی و فیلمبرداری انجام می دهند باید اقدام به خرید پروژکتور نور ثابت نماید. این پروژکتورها دارای طراحی مربعی، مستطیلی و دایره ای هستند. شیوه تابش نور در هر کدام از این پروژکتورها متفاوت است. بنابراین دقت نمایید که پروژکتور انتخابی تان دارای قابلیت کافی برای انتشار نور به شکل بهینه باشد.

پروژکتورهای نور ثابت به صورت پنلی تولید می شوند به نحوی که این پنل ها دارای تعدادی چیپ LED می باشد. تعداد چیپ های LED تعیین کننده سایر و ابعاد پنل خواهد بود. آیا قصد دارید عکاسی صنعتی انجام دهید یا عکاسی تبلیغاتی؟ هر پروژه عکاسی بی شک به نوع خاصی از این پروژکتورها نیاز دارد. ارتفاع پایه پروژکتور های نور ثابت، قابلیت تنظیم ارتفاع و قابلیت تنظیم زاویه نورپردازی از مهمترین نکات در خرید پروژکتور نور ثابت می باشد.

برای خرید انواع پروژکتور ال ای دی با ما تماس بگیرید.

بهینه بودن شاخص CRI یکی از مهمترین پارامترهای تاثیرگذار در خرید پروژکتور نور ثابت می باشد. چرا که نور حاصل از پروژکتور های نور ثابت قرار است به سوژه عکاسی تابیده شود. بنابراین نوری که از این پروژکتور تابیده می شود نباید تغییری در رنگ سوژه ها ایجاد کند و باید واقعی ترین رنگ ها را به نمایش بگذارد.

با خرید پروژکتور نور ثابت بدون نیاز به فلاش های استودیوی، نورسنج های حرفه ای و عکاسی های پی دی پی بهترین نتیجه را در پروژه های عکاسی و فیلمبرداری خلق کرد. پروژکتور های نور ثابت را می توان به کمک یک پایه روی دوربین نیز نصب کرد. بنابراین به هنگام خرید پروژکتور نور ثابت به این قابلیت توجه نمایید تا بهره وری بیشتری از خریدتان حاصل کنید.

شما می توانید در کنار خرید پروژکتور نور ثابت اقدام به خرید انواع کابل ها، انواع رفلکتورها، پایه های نگهدارنده و ریموت نمایید. به طور کلی خرید پروژکتور های نور ثابت امری تخصصی تر نسبت به خرید سایر انواع پروژکتورها می باشد. بنابراین مهم است که در خرید این تجهیز روشنایی از نظرات تخصصی کارشناسان و مشاورین بهره بگیرید. در این راستا مجموعه روشنایی پارس اقدام به ارائه مشاوره رایگان قبل از خرید پروژکتور نور ثابت نموده است. کافیست با کارشناسان ما در روشنایی پارس تماس حاصل نمایید تا بهترین خرید را داشته باشید.

برای خرید انواع پروژکتور ورزشگاه با ما در تماس باشید.

قیمت پروژکتور نور ثابت

پروژکتورهای نور ثابت یک فرق اساسی با سایر پروژکتورها دارند. این پروژکتورها به نوعی ابزار مستقیم کار تصویربرداران محسوب می شوند. در واقع بدون حضور این پروژکتورها امکان اجرای پروژه های عکاسی در آتلیه ها وجود ندارد. از پروژکتور نور ثابت در عکاسی تبلیغاتی، عکاسی صنعتی، عکاسی حرفه ای و عکاسی صنعت مدلینگ استفاده می شود.

یکی از مهمترین پارامترها در تعیین قیمت پروژکتور نور ثابت، نوع منبع نوری پروژکتور است. همه ما به خوبی می دانیم که منابع نوری کم مصرف قیمت بالاتری دارند اما صرفه اقتصادی آن ها در بلندمدت بیشتر است. در حالی که منابع نوری پرمصرف قیمت اقتصادی دارند و در بلندمدت هزینه مصرف انرژی آن ها سرسام آور خواهد بود. به ویژه اگر قصد استفاده مداوم از آن ها را در محیط کار داشته باشیم. قیمت پروژکتور نور ثابت کم مصرف بیشتر است با این حال توصیه اول ما به خریداران این گزینه است.

برای خرید انواع پروژکتور سقفی با ما تماس بگیرید.

تعداد LED های استفاده شده در پنل نوری و نوع منبع نوری مورد مهم دیگری است که قیمت پروژکتور نور ثابت را تحت تاثیر قرار می دهد. در پروژکتورهای نور ثابت از چیپ های LED از نوع SMD و COB استفاده می شود. در واقع بسته به میزان درخشش مورد نیاز، میزان روشنایی و میزان متمرکز بودن بودن نور باید اقدام به خرید پروژکتور نور ثابت با منبع نوری خاص نمود. پروژکتورهای نور ثابت COB دارای تنوع رنگی محدودی هستند با این حال دمای رنگ در پروژکتورهای نور ثابت SMD تنوع بالاتری دارد. با این حال ترفندهایی برای تغییر رنگ نور در عکاسی وجود دارد.

کیفیت ساخت بدنه، دمای رنگ، قابلیت نصب روی دوربین، قابلیت استفاده از باتری و برق شهر، ابعاد و وزن پروژکتور، ولتاژ و توان مصرفی، فرکانس، شاخص CRI، درجه حفاظت، میزان روشنایی، شار نوری، بهره مندی از ریموت کنترل، پایه نگهدارنده و کیف حمل همگی عواملی تاثیر گذار در قیمت پروژکتور نور ثابت محسوب می شوند.

برای دریافت قیمت و خرید انواع پروژکتور خورشیدی با ما تماس بگیرید.