پنل ال ای دی سقفی چیست؟ امروزه با توجه به افزایش ساختمان ها و ادارات، نیاز به روشنایی در این مکان ها نیز افزایش یافته است. برای روشنایی چراغ های متفاوتی وجود دارند، اما یکی از بهترین آن ها پنل های ال ای دی سقفی هستند. پنل ال ای دی سقفی برای روشنایی محیط اداره، ساختمان، خانه های مسکونی و… از تکنولوژی متفاوتی نسبت به بقیه چراغ ها تولید می شود. 

پنل ال ای دی سقفی به علت مزایایی که شامل کیفیت نور بالا، انعطاف‌ پذیری در طراحی، قابلیت استفاده مداوم و طولانی ‌مدت، طول عمر بالا، ایجاد طیف رنگی متنوع، سازگاری با کاربردهای متعدد، آسان بودن نصب و… می شود در بین مردم از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. پنل های ال ای دی سقفی نسبت به دیگر محصولات از تراشه های ال ای دی بیشتری ساخته می شود که همین موضوع باعث نورپردازی بهتر آن نیز می شود.

این پنل ها در اندازه ها و شکل های متفاوتی تولید می شود. شما برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی موضوع “پنل ال ای دی سقفی چیست” می توانید تا انتهای این مطلب همراه سایت روشنایی پارس باشید.

برای دریافت قیمت و خرید انواع چراغ پروژکتور با ما تماس بگیرید.

منظور پنل ال ای دی سقفی چیست؟

تعریف مناسبی که می توان برای ” پنل ال ای دی سقفی چیست” داد این است که پنل های ال ای دی سقفی یکی از انواع پنل های نوری هستند که به علت دارا بودن لامپ ال ای دی و نصب روی سقف به آن پنل ال ای دی سقفی می گویند. این پنل ها دارای روشنایی بسیار بالایی هستند که این موضوع باعث شده است جایگزین مناسبی برای لامپ ها و مهتابی ها باشند. 

پنل های ال ای دی سقفی به علت ساخته شدن از لامپ های ال ای دی متعدد دارای نوری یکپارچه و بدون سایه و خیرگی می باشند، و نصب آن ها در سقف نیز از آسیب و خستگی چشم ها جلوگیری می کند. پنل های سقفی نسبت به لامپ موجود در آن ها که می تواند ال ای دی، اس ام دی یا سی او بی باشند، نامگذاری می شوند. پنل های ال ای دی سقفی بسیار کم مصرف بوده و این مزایا باعث استفاده و کاربرد زیاد این پنل در ادارات، ساختمان ها، مغازه ها، پارکینگ ها‌ و… شده است. 

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید چراغ خیابانی با ما در تماس باشید.

مزایا پنل ال ای دی سقفی چیست؟

پنل های ال ای دی سقفی دارای مزایای بسیار زیادی هستند که در ادامه شرکت روشنایی پارس به بررسی “مزایا پنل ال ای دی سقفی چیست” می پردازد.

طول عمر بسیار بالا

پنل های ال ای دی سقفی به علت نحوه ساخت و کیفیتی که دارند در اثر نوسانات ولتاژ یا روشن بودن مداوم آسیبی نمی بینند. شما با خرید پنل ال ای دی سقفی در کنار کیفیتی که دارند می توانید از هزینه های اضافی تعویض لامپ ها نیز بکاهید. طول عمر بسیار بالا این پنل ها باعث شده از آن ها بیشتر در مراکز اداری مثل بانک ها، سفارتخانه ها و… استفاده شود.

مصرف انرژی پایین

پنل های ال ای دی سقفی نسبت به لامپ های معمولی و مهتابی ها مصرف انرژی بسیار پایینی دارند که همین موضوع باعث شدت امروزه بیشتر افراد برای سقف ساختمان ها از این پنل ها استفاده کنند.

مزایا پنل ال ای دی سقفی چیست؟

تنوع بالا در نورپردازی

موضوع دیگری که می توان برای “مزایا پنل ال ای دی سقفی چیست” بیان کرد این است که با استفاده از این پنل شما می توانید با توجه به دکوراسیون اداره یا منزلتان از رنگ های متنوع استفاده کنید. در میان انواع رنگ‌ های پنل ال ای دی سقفی رنگ‌های زرد آفتابی، یخی و مهتابی از محبوب‌ ترین‌ ها هستند.

برای دریافت سایر قابلیت های چراغ خیابانی مهتابی به واتس آپ ما پیام بدهید.

بازده نوری

یکی از مهم ترین مزایا پنل های ال ای دی سقفی بازده نوری بسیار زیاد آن است که آن را نسبت به سایر لامپ ها برتر می سازد. این پنل ها می ‌توانند بخش بیشتری از انرژی الکتریکی ورودی را به انرژی نورانی تبدیل کنند. به همین دلیل هم برای یک محیط بزرگ نیازی به استفاده از تعداد خیلی زیادی پنل ال ای دی سقفی ندارید و با هزینه کمی می‌توانید نور محیط را به طور کامل تامین کنید.

تنوع در طرح و سایز

این پنل ها می توانند بسته به سلیقه و موقعیت قرارگیری از تنوع و سایز متفاوتی برخوردار باشند. این پنل ها به دو صورت توکار و روکار استفاده می شوند که شما می توانید نسبت به سلیقه و توان مالی خود یکی از آن ها را انتخاب کنید. 

برای اطلاع از نحوه ی سفارش چراغ خیابانی ضد انفجار با شماره های سایت در تماس باشید.

اهمیت نصب پنل ال ای دی سقفی چیست؟

پنل ال ای دی سقفی یکی از انواع پنل های نوری است که به علت تنوع بالا در نورپردازی، بازده نوری بالا، طول عمر بالا در کنار کیفیت بسیار عالی از محبوبیت زیادی برخوردار است. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت این پنل ها و همچنین موضوع “پنل ال ای دی سقفی چیست” به سایت روشنایی مراجعه کنید.