در ابتدا باید ذکر کنیم که با استفاده از انواع چراغ خیابانی اس ام دی نه تنها به زیبایی محیط پیرامون خود کمک میکنیم بلکه می توانیم در مصرف برق نیز صرفه جویی کنیم . حتما با عبور از برخی معابر شهری و بزرگراه ها متوجه سیستم های روشنایی پیشرفته و پر نور چراغ خیابانی شده اید که در این مکان ها نصب گردیده است.

یکی از بهترین انتخاب ها برای روشنایی بزرگراه ها، جاده ها، خیابان های شلوغ و معابر عمومی چراغ های خیابانی اس ام دی می باشد که دارای قدرت نور دهی بسیار بالایی بوده و بر خلاف چراغ های خیابانی سنتی دارای مصرف انرژی بهینه ای می باشند.

چراغ خیابانی اس ام دی که در واقع مخفف شده Surface Mounted Device است، در واقع نوعی چراغ روشنایی ال ای دی می باشد که هم از لحاظ عملکرد و هم طراحی بسیار بهینه است. این چراغ ها به تازگی رواج زیادی در صنعت روشنایی پیدا کرده اند و یکی از مهمترین دلایل این امر بهینگی مصرف انرژی توسط چراغ خیابانی اس ام دی می باشد. هزینه پرداخت انرژی توسط شهرداری ها به کمک این چراغ ها بسیار تقلیل خواهد یافت.

کاهش اتلاف انرژی، پر نور سازی معابر و کاهش گرمای تولیدی از مهمترین مزیت های خرید چراغ خیابانی اس ام دی می باشد. این چراغ ها دارای شیارهای خاصی دو طرف بدنه هستند و به همین دلیل تبادل حرارتی توسط آن ها بسیار اندک است. چراغ خیابانی اس ام دی به کمک بهره گیری از تکنولوژی SMD ساخته می شود و طول عمر بالایی دارد. بنابراین با استفاده از این چراغ در معابر خیابانی شاهد سوختگی مکرر چراغ ها و تاریکی معابر شهری نخواهیم بود.

برای اطلاع از سایر قابلیت های و ثبت سفارش  چراغ خیابانی لاله زار با شماره سایت در تماس باشید.

خرید چراغ خیابانی اس ام دی

خرید چراغ خیابانی اس ام دی می تواند یک انتخاب ایده آل و بی نقص برای نصب در معابر کم ارتفاع شهری و حتی خارج از شهر باشد چرا که می توان با استفاده از این چراغ در سطح وسیعی به صورت یکپارچه نورپردازی کرد چرا که این چراغ ها دارای لنزهای متفقارن می باشند.

کاهش هفتاد درصدی مصرف انرژی، بهره مندی از بدنه محکم و آیرودینامیک، سازگاری با محیط زیست، نمایش رنگ ها به صورت واقعی زیر نور این چراغ ها و عدم نیاز به نگهداری و تعمیرات پر هزینه از دیگر مزایای خرید چراغ خیابانی اس ام دی می باشد. از دیگر نکات مثبت خرید چراغ خیابانی اس ام دی می توان به سازگاری این چراغ ها با هر نوع آب و هوایی اشاره کرد. چراغ خیابانی اس ام دی را می توان حتی در شرایط اقلیمی پر بارش نیز بدون کوچکترین آثاری از خرابی نصب نمود.

اگر بخواهیم صادقانه چراغ خیابانی SMD و چراغ خیابانی COB را در دو کفه ترازو قرار دهیم باید گفت که خرید چراغ خیابانی اس ام دی بی شک می تواند بهره وری نوری بیشتری ایجاد کند و یقینا به صرفه خواهد بود. نور این چراغ ها بسیار واضح، یکدست و آشکار است و می توان زیر نور آن اوضاع جاده و خیابان را رصد کرد.

همانطور که می دانید بسیاری از حوادث ناگوار جاده ای به دلیل عدم روشنایی کافی در معابر می باشد. با خرید چراغ خیابانی اس ام دی می توان به کاهش این حوادث و بالا رفتن سطح ایمنی کمک شایانی نمود.

قیمت چراغ خیابانی اس ام دی

چراغ های خیابانی قیمت های متنوعی دارند. چراغ خیابانی اس ام دی نیز فارغ از این داستان نیست. قیمت چراغ خیابانی اس ام دی متاثر از پارامترهای مختلف می تواند متغیر باشد.

به عنوان مثال بالا بودن کیفیت تولید و کمک به بهینه سازی مصرف انرژی با بهره گیری از فناوری های تولید نوین و پیشرفته منجر به این شده تا قیمت چراغ خیابانی اس ام دی نسبت به چراغ های خیابانی سی او بیکه بسیار پر مصرف هستند بیشتر باشد.

این چراغ ها دارای بهره وری مصرف هستند بدان معنا که تنها با یک بار پرداخت هزینه خرید می توانید صرفه اقتصادی بلندمدتی را از آن ها شاهد باشید. به طور کلی می توان قیمت چراغ خیابانی اس ام دی را متاثر از پارامترهایی چون کیفیت تولید، برند، کشور سازنده، توان مصرفی، دمای رنگ، درجه حفاظت یا IP، ضریب توان، جنس و پوشش بدنه، روش ساخت، وزن و ابعاد، شار نوری، بهره وری نوری و همچنین فاکتورهای اقتصادی روز دانست.

به دلیل نوسانات قیمت ها توصیه می شود که حتما قبل از خرید چراغ خیابانی اس ام دی، قیمت ها را به صورت روزانه از طریق مجموعه روشنایی پارس الکتریک استعلام نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر برای انواع چراغ خیابانی با ما در تماس باشید.