چراغ خیابانی باغی یک نمونه از هزاران مدل انواع چراغ های خیابانی است .به جرئت می توان گفت که نیمی از زیبایی باغ ها به هنگام شب، به سیستم روشنایی و نورپردازی آن ها بستگی دارد. چراغ خیابانی تاثیر به سزایی در این زیبایی دارد.

پارک ها، باغ های درون شهری، عمارت های عمومی و انواع فضای سبز شهری نیازمند به سیستم های نورپردازی هستند. سیستم های نورپردازی هم زیبایی و جلوه باغ را تحت تاثیر قرار می دهند و هم فضا را برای عموم مردم دلنشین و دوست داشتنی خواهند کرد.

بدین منظور از چراغ خیابانی باغی استفاده می شود. این چراغ ها دارای طراحی بسیار شیکی هستند و نور یکپارچه و متمرکزی را در حوالی خود منتشر می سازند.

لازم به ذکر است که چراغ خیابانی باغی شامل انواع مختلفی از چراغ ها از جمله چراغ دیواری حیاطی، چراغ های پروژکتوری، چراغ چمنی، چراغ پایه دار، چراغ پارکی و چراغ باغی خورشیدی می شود. بنابراین در خرید چراغ خیابانی باغی می توانید حق انتخاب های مختلفی داشته باشید.

چراغ خیابانی باغی به دلیل مقاومتی که باید در برابر شرایط اقلیمی و جوی داشته باشد از آلومینیوم، فولاد ضد زنگ و استیل ساخته می شود تا در برابر خوردگی، پوسیدگی و زنگ زدگی مقاومت بالایی از خود نشان دهد. حباب این چراغ ها نیز از مواد پلیمری ساخته می شوند تا در برابر شرایط جوی دشوار همچون مه، آلودگی و گرد و غبار نور را با قدرت و شدت خوبی در فضا پخش کنند.

یکی چندین مدل چراغ خیابانی باغی، چراغ باغی خورشیدی است. این چراغ ها صرفه بالایی در هزینه ها ایجاد می کنند. چراغ های خورشیدی روزها نور خورشید را ذخیره سازی می کنند و شب ها این نور را در فضا منتشر می سازند. این چراغ ها به دلیل تکنولوژی نوین استفاده شده در آن ها دارای قیمت بیشتری هستند با این حال صرفه اقتصادی بسیار بالایی را برای شهرداری ها رقم می زنند چر که مصرف انرژی آن ها کاملا بهینه است.

برای کسب اطلاعات بیشتر از چراغ خیابانی مدرن با شماره های مجموعه در تماس باشید.

خرید چراغ خیابانی باغی

یکی از دلایل جذابیت باغ ها، پارک ها و فضاهای سبز شهری را در زمان تاریکی شب می توان نورپردازی جذاب این مکان ها دانست. نورپردازی در فضای سبز بی شک باید با در نظر گرفتن پارامترهایی چون متراژ فضا، طراحی و معماری فضای سبز و میزان نور مورد نیاز صورت پذیرد. به همین دلیل خرید چراغ خیابانی باغی برای فضای سبز توصیه می شود. این چراغ ها دارای تنوع بی حد و حصری هستند و هر نوع سلیقه و معماری را پوشش می دهند.

یکی از پر فروش ترین انواع چراغ خیابانی باغی، چراغ های پایه دار هستند. این چراغ ها می توانند پایه بلند یا کوتاه داشته باشند و با قرار گرفتن دور تا دور فضای سبز جلوه ای زیبا به محیط بدهند.

همچنین اگر طراحی فضای سبز به نوعی باشد که سبک و سیاق آن دارای تم مدرن باشد می توان با خرید چراغ خیابانی باغی مدرن فضایی نو خلق کرد. چراغ های باغی می توانند از نوع دیواری نیز انتخاب شوند. چراغ های دیواری معمولا دارای طراحی کلاسیک و رومی هستند و با نصب شدن روی دیوار ها، انعکاس جذابی از نور را روی دیوار و در حوالی خود منتشر می کنند.

قیمت چراغ خیابانی باغی

یکی از ارکان مهم در خرید چراغ خیابانی باغی، توجه به قیمت این چراغ ها است. چراغ های خیابانی باغی دارای انواع مختلفی هستند. از انواع پایه دار گرفته تا انواع دیواری و خورشیدی. چراغ های دفنی نیز طرفداران خاص خود را دارند. این چراغ ها در فضای سبز شهری، در معابر، در باغ ها و پارک های شهر نصب می شوند و شعاع اطراف خود را نورانی جلوه می دهند.

بنابراین قیمت چراغ خیابانی باغی به شکل مستقیم متاثر از نوع چراغ می باشد.

از جمله پارامترهای موثر روی قیمت چراغ خیابانی باغی می توان به نوع چراغ خیابانی باغی، طراحی چراغ، توان مصرفی، خورشیدی یا برقی بودن چراغ، جنس و پوشش بدنه، کیفیت تولید، برند، کشور سازنده، نوع نصب، وزن و ابعاد و نوع پایه و میزان مصرف انرژی آن اشاره کرد.

البته این را هم باید گفت که پارامترهای اقتصادی روز از جمله نوسانات اقتصادی و نرخ تورم داخلی و جهانی در قیمت چراغ خیابانی باغی بی تاثیر نیست. بنابراین توصیه می شود قبل از خرید چراغ خیابانی باغی، قیمت آن را از کارشناسان روشنایی پارس الکتریک استعلام نمایید.

برای دریافت سایر قابلیت های چراغ خیابانی مهتابی به واتس آپ ما پیام بدهید.