چراغ خیابانی دکوراتیو یکی از زیبایی های شهری است. از دغدغه های همیشگی معماران خوش فکر و مهندسین شهرسازی خلاق، ایجاد فضایی بکر و نوآورانه در شهرهاست. معماران و شهرسازان افرادی هستند که زیباسازی فضاهای شهری را به عهده دارند. 

بدین منظور تکیه عجیبی به نورپردازی و خلق سیستم های روشنایی در گوشه و کنار شهر می کنند. چراغ های خیابانی دکوراتیو از جمله المان های روشنایی ست که نه تنها می توان جلوه های زیبا و هنرمندانه ای را در نورپردازی توسط آن ایجاد کرد بلکه به واسطه طراحی شیک و زیبایی که این چراغ ها دارند می توان روی زیباسازی چهره شهر به کمک آن ها حساب باز کرد.

چراغ خیابانی دکوراتیو را توسط نرم افزارهای مخصوص طراحی می کنند. طراحی و ساختمان این چراغ ها حاصل فکر و نبوغ طراحان خوش فکری ست که به زیبایی چهره شهر اهمیت می دهند.

چراغ خیابانی دکوراتیو شامل انواع چراغ خیابانی پایه دار با پایه متوسط و کوتاه و همچنین چراغ خیابانی دیواری می شود. این چراغ ها عمدتا دارای طراحی کلاسیک و یا مدرن هستند.

انتخاب نوع چراغ های خیابانی دکوراتیو به طراحی شهری و حال و هوای شهر بستگی دارد. به عنوان مثال در شهرهای مدرن و صنعتی استفاده از چراغ خیابانی دکوراتیو با طرح مینیمال و مدرن جایگاه ویژه ای دارد در حالی که در معماری های سنتی باید به سمت استفاده از چراغ خیابانی دکوراتیو با طراحی کلاسیک پیش رفت.

این روزها ایده های بسیار جدید و نوآورانه ای توسط طراحان روی کار آمده است. نورپردازی توسط چراغ خیابانی دکوراتیو می تواند منجر به خلق فضایی کاملا جدید شود. ایجاد آرامش، امنیت، زیبایی، تنوع و خلق چشم اندازهای دلنشین تنها به واسطه چراغ خیابانی دکوراتیو ممکن است.

این چراغ ها در بسیاری از مواقع با هدف جلوه بخشی به یک معماری خاص در مناطق شهری نصب می شوند و چندان کاربردی در روشن سازی فضا ندارند.

به عنوان مثال چراغ های دیوارکوب خیابانی که روی دیوار عمارت ها، پارک ها، رستوران ها، تالارها و عمارت ها نصب می شوند با هدف برجسته سازی المان های معماری تعبیه می شوند. زاویه نورپردازی در چراغ  های خیابانی دکوراتیو بسیار مهم است چرا که به هر چه زیباتر دیده شدن طراحی فضا کمک می کند.

برای دریافت سایر قابلیت های چراغ خیابانی مهتابی به واتس آپ ما پیام بدهید.

خرید چراغ خیابانی دکوراتیو

هیچ شهر و دیاری را پیدا نخواهید کرد که از خرید چراغ خیابانی دکوراتیو و نصب آن در معابر بی نیاز باشد. زیباسازی چهره شهر و ایجاد جلوه های نورانی در فضاهای شهری به منظور خلق فضایی آرامش بخش برای مردمان یک شهر از وظایف مهم مهندسین شهرسازی و معماران شهری می باشد.

این چراغ ها دارای مصرف انرژی بهینه ای هستند و در عین حال می توانند فضای شهر را به فضایی دوست داشتنی برای اهالی شهر و حتی توریست ها و مسافران بدل کنند.

پیشرفته ترین کشورهای دنیا که در صنعت روشنایی معروف هستند مانور خاصی روی چراغ های خیابانی دکوراتیو داده اند و بخش زیادی از معروفیت شان را از این بابت دارند. با خرید چراغ خیابانی دکوراتیو می توان به ایمنی معابر نیز کمک کرد. بنابراین این چراغ ها هم چندمنظوره هستند.

از مزیت های خرید چراغ خیابانی دکوراتیو می توان به بهره وری در مصرف انرژی، صرفه اقتصادی، ایجاد حال و هوای دلپذیر در سطح شهر، روشنایی مناسب در شعاع بهینه و حفاظت از محیط زیست اشاره کرد.

این چراغ ها به نحوی تولید می شوند که هیچ آسیبی برای محیط زیست ایجاد نمی کنند و در عین حال دارای دوام و طول عمر بالایی هستند. عدم تولید گرما از دیگر مزیت های خرید چراغ خیابانی دکوراتیو می باشد.

قیمت چراغ خیابانی دکوراتیو

هزینه ای که سالانه شهرداری ها برای زیباسازی شهر پرداخت می کنند در هر شهر متفاوت است. با این حال بخش قابل توجهی از این هزینه باید به بخش نورپردازی و تعبیه سیستم های روشنایی در شهر اختصاص داده شود.

چراغ خیابانی دکوراتیو یکی از مهمترین المان های معماری است که چهره ای نو و زیبا را برای شهر رقم می زند. قیمت چراغ خیابانی دکوراتیو نسبت به چراغ های سنتی خیابانی بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه می باشد.

قیمت چراغ خیابانی دکوراتیو را نیز مانند قیمت چراغ خیابانی می توان در واقع نشات گرفته از پارامترهایی چون جنس چراغ، توان مصرفی چراغ، نوع چراغ (خورشیدی یا الکتریک بودن آن)، ارتفاع و ابعاد چراغ، برند و کشور سازنده، کیفیت تولید، درجه حفاظت، شعاع روشنایی، طراحی چراغ و استانداردهای تولید دانست.

هر چند که قیمت چراغ خیابانی دکوراتیو به دلیل نوسان در قیمت ارز، نوسان در نرخ تورم داخلی و جهانی و همچنین افزایش دستمزدها به صورت روزانه تغییر پیدا می کند. به همین دلیل برای استعلام قیمت چراغ خیابانی دکوراتیو بهتر است با کارشناسان مجموعه روشنایی پارس در ارتباط باشید.

برای دیدن سایر اطلاعات از چراغ دیواری خارجی با شماره واتس آپ ما در ارتباط باشید.