چراغ خیابانی راکتی را عمدتا در معابر خیابان ها، جاده ها و تونل ها با آرایش خطی مشاهده می کنیم. این چراغ ها در بزرگراه ها، آزاد راه ها، مسیرهای جاده ای بین شهری، محوطه های صنعتی، جاده ها، کارخانه ها، فضاهای شهری، میادین و پارکینگ ها نصب می شوند. این مدل از چراغ هم یکی از انواع مدل های چراغ خیابانی به شمار می رود.

در واقع زمانی باید سراغ نصب چراغ خیابانی راکتی رفت که هدف روشنایی محیطی با وسعت بالا باشد. این چراغ ها شعاع نورپردازی بسیار بالایی دارند بنابراین می توان آن ها را در ارتفاع بالا نصب کرد.

دلیل نامگذاری چراغ خیابانی راکتی را می توان ساختار و ظاهر این چراغ ها دانست. چراغ خیابانی راکتی ظاهری شبیه به یک راکت دارد که در آن تعداد لامپ COB تعبیه شده است و شیارهایی روی بدنه در سطح زیرین راکت به چشم می خورد که هدف از تعبیه آن ها در واقع تاباندن نوری قوی تر  با شعاع بیشتر در محیط اطراف بوده است.

در چراغ خیابانی راکتی از لامپ های روشنایی COB استفاده می شود. این چراغ ها نور متمرکز و قدرتمندی را از خود ساطع می کنند و می توان توسط آن ها یک پرتو باریک از نور و یا نور گسترده را به سطوح تاباند.

چراغ خیابانی راکتی نور بسیار شفاف، یکدست و تمیزی را از خود منتشر می کنند و برای نصب در ارتفاعات انتخابی عالی هستند چرا که دارای لنزهای قوی و روشن می باشند و نور ساطع شده از آن ها قادر به نفوذ قدرتمندی می باشد.

برای آگاهی از اطلاعات بیشتر در خصوص چراغ خیابانی گازی با شماره های سایت در تماس باشید.

خرید چراغ خیابانی راکتی

یکی از مهمترین پارامترها در نورپردازی شهری انتخاب چراغ هایی است که شعاع و قدرت نوردهی آن ها بالا باشد. این ویژگی زمانی که قرار باشد افق دید وسیعی تحت پوشش نور قرار گیرد اهمیت بیشتری پیدا می کند. به همین دلیل در اینگونه موارد خرید چراغ خیابانی راکتی توصیه می شود. این چراغ ها دارای دوام و طول عمر بالایی هستند و به دلیل استفاده از منبع نوری COB قادر به نورپردازی با عمق نفوذ بالا می باشند.

بهینه سازی مصرف انرژی، کاهش مصرف برق، کاهش دما و حرارت تولیدی، سازگاری با محیط زیست و جلوگیری از ساطع شدن گازهای مضر و جمع شدن حشرات از مزیت های خرید چراغ خیابانی راکتی می باشد.

چراغ خیابانی راکتی را می توان بهترین انتخاب برای چراغ های خیابانی سنتی دانست. بدنه این چراغ ها از جنس آلومینیوم دایکاست بوده و دارای درجه حفاظت بالایی هستند چرا که اساسا مختص فضاهای باز طراحی می شوند. بنابراین در برابر نفوذ گرد و غبار، حشرات و آلودگی مقاوم می باشند.

با خرید چراغ خیابانی راکتی می توان امنیت و زیبایی را در معابر شهری به ارمغان آورد. این چراغ ها شعاع وسیعی را به طور متمرکز روشن می کنند و به همین دلیل نصب آن ها در بزرگراه ها و مسیرهای جاده ای می تواند منجر به افزایش سطح ایمنی جاده ای و کاهش تصادفات شود.

قیمت چراغ خیابانی راکتی

چراغ های خیابانی راکتی دارای انواع مختلفی هستند. به هنگام استعلام قیمت چراغ خیابانی راکتی متوجه تنوع در قیمت این چراغ ها خواهید شد. دلیل تنوع در قیمت این چراغ ها را می توان پارامترهای مختلفی دانست.

از جمله این پارامترها می توان به توان مصرفی، رنگ نور، درجه خلوص نور، شدت روشنایی، منبع نوری (COB یا SMD)، تعداد منبع نوری، نوع شیشه، وزن و ابعاد، ساختار و طراحی، زاویه تابش نور، برند و کشور سازنده، جنس فریم و نوع پوشش بدنه، قابلیت تنظیم نور، دمای عملکردی، درجه حفاظت و CRI یا شاخص تشخیص رنگ دانست.

این چراغ ها عمدتا از جنس آلومینیوم دایکاست تولید می شوند و دارای بدنه ای مقاوم با پوشش الکترواستاتیک هستند با این حال استفاده از آلیاژهای مختلف در ساخت این چراغ ها برای بهینگی قیمت چراغ خیابانی راکتی متداول است.

از دیگر عواملی که روی قیمت چراغ خیابانی راکتی موثر می باشد می توان به گارانتی، ضمانت پس از فروش و نوسانات پارامترهای اقتصادی روز اشاره کرد.

نوسان در نرخ ارز، تغییرات روزانه قیمت متریال های اولیه، نوسانات نرخ تورم و همچنین تغییر در دستمزدها و تغییر در هزینه انرژی باعث شده تا قیمت چراغ خیابانی راکتی نیز دستخوش تغییرات روزانه شود. به همین دلیل توصیه می شود قبل از خرید چراغ خیابانی راکتی برای استعلام قیمت با کارشناسان مجموعه روشنایی پارس تماس حاصل نمایید.

برای آشنایی بیشتر با چراغ خیابانی کم مصرف به واتس آپ سایت پیام بدید.