شرایط جوی و اقلیمی در تمام شهرهای یک کشور یکسان نیست. به ویژه در ایران که دارای شرایط اقلیمی بسیار متنوعی می باشد. به همین دلیل چراغ های خیابانی Outdoor باید در برابر شرایط جوی مختلف از خود مقاومت بالایی نشان دهند. چراغ خیابانی فلزی انتخابی ایده آل برای هر نوع شرایط اقلیمی می باشد. این چراغ ها دارای بدنه فولادی، استیل و یا آلومینیوم دایکاست هستند و روکش آن ها از جنس گالوانیزه با پوشش پودری الکترواستاتیک می باشد.

چراغ خیابانی فلزی را می توان در قالب چراغ خیابانی پارکی، چراغ خیابانی دکوراتیو، چراغ خیابانی راکتی، چراغ خیابانی پروژکتوری، چراغ خیابانی دیواری و چراغ خیابانی پایه دار خریداری نمود. در واقع می توان برای هر مقصد و منظوری اقدام به خرید چراغ خیابانی فلزی نمود.

چراغ های خیابانی فلزی دارای طراحی صنعتی و شیکی بوده و دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و عوامل جوی است. به همین دلیل استفاده از این چراغ های خیابانی می تواند منجر به کاهش هزینه های نگهداری و تعمیرات شود.

فلزات دارای قابلیت شکل پذیری هستند و می توان بدین واسطه اقدام به تولید چراغ های خیابانی فلزی با طرح های متنوع نمود. به عنوان مثال چراغ های دیوارکوب فلزی با طراحی دکوراتیو از جمله بهترین انتخاب ها برای فضای عمارت ها، باغ ها و ورودی رستوران ها و مکان های تجاری می باشد. از چراغ خیابانی فلزی پایه دار نیز می توان در هر مکانی از جمله پیاده رو، فضای سبز، باغچه، ویلا، بزرگراه و تونل استفاده کرد. بنابراین متریال فلز تمام محدودیت ها را در طراحی چراغ خیابانی از پیش رو برداشته است. 

چراغ های خیابانی فلزی را می توان جزو شیک ترین چراغ های خیابانی دانست. این چراغ ها می توانند منابع نوری مختلف را پوشش دهی کنند. از چراغ بخار سدیم گرفته تا جدیدترین لامپ های SMD و COB را می توان در این چراغ ها کار گذاشت.

پوشش چراغ های فلزی به نحوی ست که در اثر مواجهه با شرایط آب و هوایی دچار خرابی نخواهد شد. این پوشش معمولا همان پوشش روی بدنه خودرو است. استفاده از رنگ پلی یورتان در مناطق مرطوب روی بدنه چراغ خیابانی فلزی به جهت بالا بردن مقاومت آن در برابر رطوبت نیز متداول است.

چراغ خیابانی فلزی را می توان در ارتفاعات مختلف خریداری کرد. به عنوان مثال چراغ های خیابانی پروژکتوری و راکتی با منبع نور COB به دلیل قدرت بالای نور باید در ارتفاع بالاتری نصب شوند و چراغ های پایه کوتاه فلزی معمولا برای روشنایی نقطه ای در پارک ها و معابر و فضاهای سبز نصب می شوند.

برای اطلاع از قیمت و ثبت سفارش چراغ خیابانی راکتی در واتس آپ پیام بگذارید.

خرید چراغ خیابانی فلزی

از جمله بادوام ترین انواع چراغ های خیابانی می توان به چراغ های خیابانی فلزی اشاره کرد. این چراغ ها از فولاد ضد زنگ و آلومینیوم ساخته می شوند و انواع پایه دار و دیواری آن ها قابل خریداری ست.

چراغ خیابانی فلزی پایه دار معمولا با پایه های تلسکوپی که از سکشن های مختلف ساخته شده تشکیل می شود و چراغ خیابانی فلزی دیواری دارای طراحی دکوراتیو است. این چراغ ها دارای تنوع بالایی هستند و متریال آن ها دارای مقاومت بالایی در هر نوع شرایط آب و هوایی می باشد.

خرید چراغ خیابانی فلزی می تواند فضایی شیک و مدرن را در یک معماری امروزی رقم بزند. این چراغ ها معمولا دارای طراحی های مدرن و صنعتی هستند و برای هر نوع فضایی می توانند مناسب باشند.

به ویژه در مناطق شهری با معماری های امروزی و نوین این چراغ ها درخشش بسیاری خواهند داشت. شما می توانید برای خرید چراغ خیابانی فلزی به وبسایت روشنایی پارس الکتریک مراجعه کنید و یا برای دریافت مشاوره قبل از خرید با کارشناسان مجموعه تماس حاصل نمایید.

قیمت چراغ خیابانی فلزی

تنوع فوق العاده ای را می توان در چراغ خیابانی فلزی رویت کرد. این چراغ ها دارای طرح های متنوعی هستند؛ از انواع کلاسیک گرفته تا مدرن ترین چراغ ها که در مناطق شهری با معماری نوین نصب می شوند. قیمت چراغ خیابانی فلزی متاثر از عوامل زیادی ست.

نوع چراغ فلزی از جمله این عوامل است. چراغ خیابانی همانطور که گفته شد دارای طرح های متنوعی هستند. طراحی چراغ، نوع فلز استفاده شده، وزن و ابعاد چراغ، منبع نوری، نوع پوشش بدنه، تعداد سکشن های چراغ، نوع لنز استفاده شده، شدت و شعاع نورپردازی، شار نوری، توان مصرفی و برند و کشور سازنده همگی در قیمت چراغ خیابانی فلزی موثر هستند.

هر چند که به دلیل نوسانات قیمت فلز به صورت روزانه قیمت چراغ خیابانی فلزی نیز دستخوش تغییر می شود. بنابراین توصیه می کنیم قبل از خرید چراغ خیابانی فلزی از هر نوعی، اقدام به استعلام قیمت از مجموعه روشنایی پارس الکتریک نمایید.

برای ثبت سفارش چراغ خیابانی فلزی به صفحه ی ارتباط با ما مراجعه کنید.