از بی نظیرترین جلوه های فضای سبز به ویژه هنگام شب، تلالو نور چراغ خیابانی روی درختان است. نورپردازی یکی از مهمترین عناصر در معماری شهری ست و تاثیر بسیار زیادی روی چشم اندازهای شهر دارد. چراغ خیابانی پارکی دارای کاربردهای مختلفی است. این چراغ ها نه تنها جلوه ای زیبا از نورپردازی را در فضای سبز ایجاد می کنند بلکه با طراحی شیک و خاصی که دارا هستند حال و هوای متفاوتی را در فضای سبز رقم می زنند. چراغ خیابانی پارکی می تواند دارای طراحی مدرن و امروزی و یا طراحی کلاسیک و رومی باشد. نوع طراحی چراغ های خیابانی پارکی به حال و هوای پارک و معماری آن بستگی دارد.

از چراغ های خیابانی پارکی در نورپردازی ویلا، ورودی رستوران ها، محوطه عمارت های بزرگ، پارک ها، فضای سبزی شهری و زمین های بازی استفاده می شود. به دلیل تنوع در چراغ های خیابانی پارکی، قبل از خرید آن باید ویزگی های چراغ مورد نظر از جهات مختلف بررسی شود. سازگاری با شرایط آب و هوایی، سازگاری با معماری فضای سبز، شدت و شعاع نورپردازی، رنگ نور و میزان مصرف انرژی از جمله موارد قابل بررسی قبل از خرید چراغ خیابانی پارکی می باشد.

در چراغ خیابانی پارکی عمدتا از حباب های پلی کربنات استفاده می شود تا شعاع نورپردازی افزایش پیدا کند و فارغ از مه گرفتگی و گرد و غبار موجود در فضا، نور با شدت قابل قبولی ساطع شود. این چراغ ها عمدتا به دلیل قرار گیری در فضای سبز دارای طراحی های هنرمندانه ای هستند و طراحان مانور بیشتری روی آن ها می دهند. از جمله انواع چراغ های خیابانی پارکی می توان به چراغ خیابانی پارکی پایه کوتاه، چراغ خیابانی پارکی دفنی، چراغ خیابانی پارکی پایه آلومینیومی و چراغ خیابانی پارکی پروژکتوری اشاره کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از انواع چراغ فضای خارجی با ما در ارتباط باشید.

خرید چراغ خیابانی پارکی

همانطور که گفته شد بر اساس نوع طراحی و معماری فضای سبز باید اقدام به خرید چراغ خیابانی پارکی شود. چراغ های خیابانی پارکی دارای تنوع بالایی در طرح و اندازه هستند. برخی این چراغ ها عملکرد خورشیدی دارند و مصرف انرژی آن ها کاملا بهینه است. بنابراین برای بهینه سازی مصرف انرژی انتخابی ایده آل هستند. خرید چراغ خیابانی پارکی می تواند از جنبه های مختلف بر یک شهر تاثیر گذار باشد. ایجاد امنیت در پارک ها و زمین های بازی به هنگام شب، بهینه سازی مصرف انرژی، زیباسازی فضای شهری و نورپردازی به عنوان یکی از مهمترین المان های معماری همگی از مزایای خرید چراغ خیابانی پارکی می باشد.

با خرید چراغ های خیابانی پارکی و نصب آن در فضاهای سبز می توان محیطی دوست داشتنی و دلنشین را برای عموم مردم در امنیت کامل ایجاد کرد. چراغ های پارکی همچنین در سردر برخی خانه ها نصب می شوند تا حال و هوای جالبی به ورودی خانه ها، ویلاها و عمارت ها بدهند. چراغ های خیابانی پارکی همچنین در کنار استخر، بین درختان در باغچه ها و چمنزارها، در مسیر ورودی ویلا و در پاسیو و حیاط خلوت نیز قابل نصب هستند. بنابراین خرید چراغ خیابانی پارکی می تواند تاثیر ویژه ای در زیبایی ویلای شما داشته باشد.

چراغ های خیابانی پارکی پایه دار از جنس آلومینیوم دایکاست و فولاد ضد زنگ ساخته می شود. این چراغ ها می توانند در ارتفاع های مختلف تولید شوند و با انواع لامپ ها همخوانی دارند. حباب این چراغ ها در برابر عوامل محیطی بسیار مقاوم هستند و قادر به انتشار نور در شعاع قابل توجهی می باشند. به طور عمده از لامپ های ال ای دی برای این چراغ ها استفاده می شود تا در مصرف انرژی نیز صرفه به عمل آید.

قیمت چراغ خیابانی پارکی

از چراغ خیابانی پارکی در ورودی رستوران ها، تالار ها، در فضای سبز باغ ها، ویلاها و زمین های بازی استفاده می شود. بنابراین به تناسب نوع کاربرد چراغ خیابانی پارکی باید اقدام به خرید انواع مختلفی از این چراغ نمود. یکی از دلایل تنوع در قیمت چراغ های خیابانی پارکی را می توان تنوع کاربرد این چراغ ها دانست. چراغ های خیابانی پارکی با توجه به نوع کاربرد آن با طراحی های مختلف و کیفیت تولید متفاوت ساخته می شوند.

شرایط اقلیمی و آب و هوایی در انتخاب جنس بدنه و نوع پوشش بدنه این چراغ ها تاثیر گذار است. شدت و قدرت نورپردازی در شعاع های مختلف، درجه حفاظت، رنگ نور، دمای رنگ نور، میزان مصرف انرژی و توان مصرفی، برند، کشور سازنده ضمانت فروش و ابعاد و وزن چراغ در قیمت چراغ خیابانی پارکی تاثیر گذار است. هر چند که پارامترهای اقتصادی و نوسانات قیمتی روز نیز در تنوع قیمت این چراغ ها تاثیر خاص خود را دارد. به همین دلیل توصیه می کنیم که قبل از خرید چراغ خیابانی پارکی با کارشناسان مجموعه روشنایی پارس تماس حاصل نمایید.

برای اطلاع از ویژگی های چراغ بیرونی ساختمان با شماره های مجموعه تماس بگیرید.