چراغ خیابانی پایه دار یک المان شهری از انواع متفاوت چراغ خیابانی است. اگر نگاهی به پیشرفته ترین کشورهای صنعتی دنیا بیندازید متوجه خواهید شد که نورپردازی در آن ها یکی از مهمترین اصول شهرسازی است. شهرهایی چون شانگ های، لندن و پاریس نمونه ای از زیباترین شهرهای جهان هستند که لقب نورانی ترین شهرها را نصیب خود کرده اند. دلیل زیبایی این شهرها چیزی جز نورپردازی اصولی نیست.

برای نورپردازی در معابر شهری از چراغ های خیابانی استفاده می کنند. در بین انواع چراغ های خیابانی می توان چراغ های خیابانی پایه دار را یکی از زیباترین چراغ ها با طراحی شیک و خاص دانست که علاوه بر کمک به روشنایی شهر در معماری شهر نیز تاثیر ویژه ای دارد.

از چراغ های خیابانی پایه دار در پارک ها، پیاده روها، روبرو فروشگاه ها، بزرگراه ها، مسیرهای جاده ای بین شهری، کوچه ها، میدان ها و همچنین در روگذرها استفاده می شود. هدف از نصب چراغ خیابانی پایه دار ایجاد روشنایی در شعاع وسیع میباشد. این چراغ ها می توانند با لامپ های سنتی و قدیمی روشن شوند و یا از لامپ های SMD، COB و LED در آن ها استفاده شود.

چراغ خیابانی پایه دار معمولا در مسیرهای جاده ای به صورت خطی و در فواصل مشخص قرار می گیرند. پایه های چراغ های خیابانی پایه دار معمولا از سکشن های مختلف تشکیل شده است و به صورت تلسکوپی درون هم قرار می گیرند. پایه این چراغ ها توسط رنگ پودری الکترواستاتیک یا گالوانیزه گرم با درجه محافظت قوی پوشش دهی می شوند چرا که هدف از طراحی آن ها تعبیه در فضاهای شهری است و باید در برابر عوامل محیطی چون پوسیدگی، زنگ زدگی و خوردگی مقاومت بالایی از خود نشان دهند.

چراغ خیابانی پایه دار را می توان با پایه های چند وجهی و یا لوله ای از جنس فولاد ضد زنگ و یا آلومینیوم خریداری نمود. این چراغ ها هر چه دارای طراحی مدرن تر و زیباتری باشند بی شک جلوه شیک تری به فضای شهری خواهند داد.

برای مشاهده از ویژگی های چراغ سقفی بیرونی با واتس آپ در تماس باشید.

خرید چراغ خیابانی پایه دار

چراغ خیابانی پایه دار جزو پر کاربردترین چراغ های خیابانی محسوب می شود. این چراغ دارای پایه ای از جنس فولاد، استیل ضد زنگ یا آلومینیوم است که با پوشش های خاص در برابر شرایط اقلیمی از آن ها محافظت می شود. بیس پلیت یا صفحه ستون، لچکی و براکت و دستک از مهمترین بخش های چراغ خیابانی پایه دار به شمار می روند که کیفیت تولید آن ها نقش مهم و موثری در کیفیت تولید نهایی محصول دارد.

در خرید چراغ خیابانی پایه دار باید به مواردی چون درجه محافظت چراغ در برابر شرایط محیطی، مقاومت در برابر نفوذ حشرات و گرد و خاک، کم مصرف بودن چراغ، زیبایی ظاهری، ارتفاع پایه با توجه به شعاع مورد نیاز برای روشنایی، تعداد و نوع لامپ ها، رنگ نور، درجه خلوص نور، بهره مندی از سنسور اتوماتیک و همچنین جنس حباب چراغ توجه داشت. 

با خرید چراغ خیابانی پایه دار خورشیدی می توان صرفه جویی قابل توجهی در مصرف انرژی رقم زد و از کابل کشی های بیهوده نیز جلوگیری به عمل آورد. 

قیمت چراغ خیابانی پایه دار

چراغ خیابانی پایه دار از پر کاربردترین چراغ های خیابانی است که می توان آن را در فضاهای شهری به عنوان یک عنصر زیبایی بخش و همچنین موثر در نورپردازی به کار برد. این چراغ ها گاها با قابلیت های خوبی چون زاویه پذیری به تولید می رسند به نحوی که می توان زاویه نورپردازی را توسط آن ها تغییر داد.

قیمت چراغ خیابانی پایه دار یکی از مهمترین پارامترهای مورد توجه خریداران به هنگام خرید این چراغ ها می باشد. قیمت چراغ خیابانی پایه دار متاثر ار فاکتورهای مختلفی می باشد.

از جمله این فاکتورها می توان به نوع پایه، قطر پایه، ارتفاع و وزن پایه، ضخامت پایه، تعداد سکشن ها، جنس حباب، نوع پوشش (رنگ الکترواستاتیک یا گالوانیزه)، متریال و آلیاژ مورد استفاده در ساخت پایه، نوع رنگ در صورت استفاده از رنگ به عنوان پوشش، کیفیت تولید، برند، کشور سازنده، گارانتی و خدمات فروش و همچنین مواردی از قبیل توان مصرفی و درجه خلوص رنگ و شدت نور پردازی اشاره کرد.

لازم به ذکر است که تولید چراغ های خیابانی پایه دار به صورت سری کاری منجر به کاهش ضایعات، سرعت گرفتن روند تولید و کاهش قیمت چراغ خیابانی پایه دار می شود.

از طرفی نمی توان پارامترهای اقتصادی روز را در قیمت چراغ خیابانی پایه دار بی تاثیر دانست. قیمت چراغ خیابانی پایه دار با توجه به تغییراتی که به صورت روزانه در قیمت آلیاژها، نوسانات قیمت ارز به دلیل وارداتی بودن برخی قطعه ها، نوسانات تورم و نرخ دستمزدها رخ می دهد دستخوش تغییرات می شود. بنابراین قبل از خرید چراغ خیابانی پایه دار حتما برای استعلام قیمت با کارشناسان مجموعه روشنایی پارس الکتریک تماس حاصل نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر برای انواع چراغ خیابانی با ما در تماس باشید.