چراغ خیابانی گازی نیز یکی از مدل های متنوع چراغ خیابانی است. شاید اگر از ما بپرسند که کدام نوع چراغ ها امروزه روز روی بورس است پاسخ اغلب ما چراغ های کم مصرف باشد اما باید گفت که چراغ های خیابانی گازی نیز همچنان فروش بالای خود را دارند.

هر چند که برای فروش بیشتر چراغ های پر مصرف باید به نقاط ضعف این چراغ ها اشاره کرد اما از حق نگذریم چراغ های گازی نیز دارای نقاط قوت خاص خود می باشند. این نقاط قوت به قدری ست که هنوز چراغ خیابانی گازی را از لیست پر فروش ترین چراغ های خیابانی خارج نکرده است.

چراغ خیابانی گازی دارای بهره وری نوری بالایی هستند. این چراغ ها در معابر شهری، خارج از شهر، مسیرهای جاده ای، پیاده روها، اتوبان ها و بزرگراه ها نصب می شوند و دارای قدرت روشنایی فوق العاده بالایی هستند.

بنابراین روشنایی محوطه های وسیع نیز توسط این چراغ ها به شکلی بهینه امکانپذیر است. تنها موردی که درباره چراغ خیابانی گازی باید بدان اشاره کرد توان مصرفی بالای برخی از چراغ های خیابانی گازی و گرمای تولیدی توسط آن ها می باشد. با این حال می توان قیمت اقتصادی و مقرون به صرفه خرید چراغ خیابانی گازی را عاملی توجیه پذیر برای تهیه این نوع چراغ ها و تعبیه آن ها در معابر دانست.

برای ثبت سفارش چراغ خیابانی پروژکتور با شماره های درج شده تماس بگیرید.

خرید چراغ خیابانی گازی

بسیار مهم است که در خرید چراغ خیابانی گازی به تاییدیه از سمت اداره برق توجه داشته باشید. مجموعه روشنایی پارس الکتریک با ارائه و فروش انواع چراغ های خیابانی گازی همراه با تاییدیه اداره برق خیال خریداران را از بابت ایمنی و کیفیت این چراغ ها آسوده کرده است. بنابراین توصیه می شود که قبل از خرید چراغ خیابانی گازی، برند چراغ و تاییدیه های آن را بررسی کنید.

چراغ خیابانی لاکپشتی در دسته چراغ های خیابانی گازی قرار دارد. این نوع چراغ ها را در معابر و مسیرهای جاده ای و شهری و حتی خارج از شهری به وفور مشاهده می کنیم. دلیل استفاده از چراغ خیابانی گازی در مسیرهای جاده ای روشنایی فوق العاده این چراغ هاست.

بدنه این چراغ ها از جنس آلومینیوم دایکا است، فولاد ضد زنگ و یا استیل تولید می شود و پوشش آن ها عمدتا از جنس گالوانیزه و پوشش پودری الکترواستاتیک می باشد. دلیل این امر سازگار نمودن چراغ خیابانی گازی با هر نوع شرایط آب و هوایی می باشد.

چراغ های خیابانی گازی را می توان با انواع سرپیچ ها و کلاس های حفاظتی مختلف خریداری کرد. این موضوع بکاملا به معماری منطقه و شهر و همچنین شرایط اقلیمی منطقه بستگی دارد. بنابراین به هنگام خرید چراغ خیابانی گازی باید معماری و طراحی شهری را در این خرید لحاظ کرد. این چراغ ها به شکلی آب بندی می شوند که در هر منطقه ای مکان استفاده از آن ها وجود داشته باشد.

به منظور پخش یکنواخت نور توسط چراغ های خیابانی گازی در آن ها از لنزهایی با شیشه سکوریت و رفلکتور هماهنگ با حباب استفاده می شود. در این صورت است که نور ساطع شده از چراغ دارای یکپارچگی و هماهنگی فوق العاده ای خواهد بود و از خیره کنندگی آن کم خواهد شد.

قیمت چراغ خیابانی گازی

چراغ خیابانی گازی نسبت به چراغ های کم مصرف دارای قیمتی بسیار اقتصادی تر می باشد و عمدتا با طراحی سنتی و کلاسیک ارائه می شوند. این چراغ ها برای روشنایی معابری که دارای تردد زیاد هستند مناسب است چرا که نور ساطع شده از آن ها بسیار قدرتمند و شفاف است. قیمت چراغ خیابانی گازی را می توان متاثر از پارامترهای مختلفی دانست.

از جمله این پارامترها می توان به جنس بدنه، طراحی چراغ، نوع شیشه و لنز استفاده شده و ضخامت آن، نوع منبع نوری و لامپ (بخار سدیم، بخار جیوه یا هلیم)، نوع پوشش چراغ، وزن و ابعاد چراغ، برند و کشور سازنده، سرپیچ های آب بندی شده و با کیفیت تولید بالا، قابلیت زاویه دهی به نور، شدت و شعاع نورپردازی، توان مصرفی و سادگی و سهولت نصب چراغ اشاره کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص چراغ خیابانی پایه دار با ما در ارتباط باشید.

این ها همگی از جمله مواردی هستند که در قیمت چراغ خیابانی گازی تاثیر گذار می باشند.

توصیه می شود که قبل از خرید چراغ خیابانی گازی از مجموعه روشنایی پارس الکتریک حتما اقدام به استعلام قیمت چراغ خیابانی گازی نمایید چرا که قیمت ها به دلیل نوسانات نرخ ها و تورم ممکن است دستخوش تغییر شوند. بنابراین با یک تماس با کارشناسان مجموعه روشنایی پارس می توانید اقدام به دریافت مشاوره و استعلام قیمت خرید انواع چراغ های خیابانی گازی نمایید.