چراغ دیواری خارجی یک عنصر زیبا برای روشنایی محیط اطراف است. چراغ خیابانی انواع مختلف دارد که این هم یک نمونه از آن است. عنصر نور به تنهایی عنصری قدرتمند و تاثیر گذار در جلوه بخشی به فضاهای مختلف می باشد.

فارغ از اینکه طراحی چراغ ها چگونه است و از چه نوع منبع نوری استفاده شده. اما زمانی که پای معماری و طراحی به میان می آید، بحث داغ طراحی چراغ نیز مطرح می شود. به همین دلیل است که طراحان انواع و اقسام مختلفی از چراغ دیواری خارجی را با طراحی های مختلف روانه بازار کرده اند.

چراغ دیواری خارجی با انتشار نور در محدوده ای مشخص هم تاثیر ویژه ای در روشنایی محیط دارد و هم المان های معماری را پر رنگ تر می نماید. از طرفی طراحی خود چراغ نیز به عنوان بخشی از معماری و طراحی دکوراسیون خارجی شناخته می شود.

از چراغ دیواری خارجی در معابر خیابان ها، پیاده روها، باغ ها، بالکن و تراس، ورودی کافه و رستوران ها، ورودی ساختمان های مسکونی و پاساژها استفاده می شود.

این چراغ ها دارای طراحی های خلاقانه ای هستند و در انواع طرح ها و رنگ ها قابل خریداری می باشند. چراغ های دیواری خارجی را با درجه حفاظت بالایی تولید می کنند چرا که باید در برابر هر نوع شرایط اقلیمی دوام داشته باشد.

چراغ دیواری خارجی را باید متناسب با نوع طراحی مکان مورد نظر انتخاب کرد. انواع مختلف از چراغ دیواری خارجی کلاسیک در بازار وجود دارد که برای فضاهایی با حال و هوای سنتی و کلاسیک مناسب است.

این چراغ ها می توانند از جنس آلومینیوم، استیل یا فولاد ضد زنگ ساخته شوند. مقاومت بالای این چراغ ها در برابر شرایط آب و هوایی آن ها را مناسب برای مناطق پر بارش و یا مناطقی با شدت گرد و غبار بالا ساخته است.

در چراغ های دیواری خارجی از لنزهای قوی و شیشه های سکوریت با کیفیت استفاده می شود تا شدت و قدرت نورپردازی در شعاع بیشتری اتفاق افتد. این چراغ ها می توانند دارای طراحی مدرن نیز باشند. انواع رنگ های مختلف از جمله مشکی، سفید، تیتانیوم، طلایی و نقره ای رنگ هایی هستند که برای چراغ دیواری خارجی مناسب به نظر می رسند.

برای آگاهی از اطلاعات بیشتر در خصوص چراغ خیابانی گازی با شماره های سایت در تماس باشید.

خرید چراغ دیواری خارجی

چراغ دیواری خارجی می تواند دارای قابلیت تنظیم زاویه و شدت نورپردازی باشد. این چراغ ها می توانند نور را به سمت بالا، پایین و یا دو طرف ساطع کنند. بستگی به نوع طراحی و معماری بنا می توان اقدام به خرید چراغ دیواری خارجی مناسب نمود.

اگر صاحب یک ساختمان، باغ، کافه، رستوران و یا فروشگاه هستید و می خواهید ورودی شکوهمندانه ای را برای مخاطبان و افراد حاضر در فضای بیرونی به تصویر بکشید شما را به خرید چراغ دیواری خارجی دعوت می کنیم.

این چراغ ها عمدتا با منابع نوری کم مصرف تولید می شوند. بنابراین هیچ نقشی در گرمای محیط و تجمع حشرات موذی نخواهند داشت.

با خرید انواع چراغ های دیواری خارجی می توانید با یک تیر چند نشان بزنید. خلق فضای هنری و شاعرانه در معابر، ورودی ها، بالکن و فضای سبز، روشنایی محیط، آرامش بخشی به افراد حاضر در فضای بیرون و بهینه سازی مصرف انرژی از جمله مزایای خرید چراغ دیواری خارجی می باشد.

این چراغ ها را با پوشش گالوانیزه و یا پوشش پودری الکترواستاتیک پوشش دهی می کنند بنابراین در هر نوع شرایط آب و هوایی دوام خواهند داشت.

قبل از خرید چراغ دیواری خارجی باید به پارامترهای مختلفی چون مکان نصب چراغ، شرایط اقلیمی، میزان روشنایی دلخواه، تعداد چراغ های لازم و تطابق داشتن چراغ دیواری خارجی با معماری منطقه توجه داشته باشید. با این حال جای نگرانی نیست چرا که می توانید از طریق تماس با کارشناسان مجموعه روشنایی پارس الکتریک اقدام به دریافت مشاوره و راهنمایی خرید نمایید.

قیمت چراغ دیواری خارجی

چراغ دیواری خارجی دارای انواع مختلفی می باشد. چراغ جت لایت، پروژکتور دیواری، چراغ های دکوراتیو و چراغ های فلزی کلاسیک از جمله چراغ های دیواری خارجی هستند که هر کدام قیمت گذاری خاص خود را دارند. در تعیین قیمت چراغ دیواری خارجی عوامل زیادی دخیل هستند.

از جمله این عوامل می توان به طراحی چراغ، توان مصرفی، درجه خلوص رنگ، نوع چراغ، ابعاد و وزن، جنس بدنه و نوع پوشش، نوع لنز و شیشه، شار نوری و شعاع نورپردازی، برند و کشور سازنده و همچنین درجه حفاظت اشاره کرد.

برای آشنایی بیشتر با چراغ خیابانی کم مصرف به واتس آپ سایت پیام بدید.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت چراغ دیواری خارجی با کارشناسان مجموعه روشنایی پارس الکتریک در تماس باشید چرا که قیمت چراغ های دیواری خارجی با توجه به عواملی چون تغییرات نرخ ارز، تغییر در نرخ دستمزدها، تغییرات نرخ تورم و همچنین تغییر در قیمتگذاری برندها تغییر خواهد کرد.