شما نیز حتما با دیدن چراغ فضای خارجی ساختمان لذت برده و از روشنایی آن استفاده کرده اید. حتما بارها برای شما نیز رخ داده است که با عبور از یک معبر یا پیاده رو تاریک احساس نا امنی کرده اید. این چراغ ها نیز جزو انواع چراغ خیابانی هستند.

و یا ممکن است با عبور از روبرو فروشگاه ها، رستوران ها و عمارت هایی که به نورپردازی بی توجه بوده اند ساده عبور کرده باشید و متوجه حضور این بناها نشده باشید. بنابراین نورپردازی در فضای خارجی بسیار پر اهمیت می باشد. با نصب چراغ های فضای خارجی می توان ایمنی، زیبایی، روشنایی و آرامش را به معابر و خیابان های شهر هدیه داد.

چراغ های فضای خارجی را در مکان های مختلف نصب می کنند. از جمله این فضاها می توان به ورودی ساختمان ها، ورودی فروشگاه ها، کافی شاپ ها، رستوران ها، محوطه باغ ها، پارک شهرها، ویلاها، بالکن ها، تراس ها و پیاده روها و معابری چون خیابان و پل های عابر پیاده اشاره کرد.

نورپردازی در هر نقطه ای از شهر توسط چراغ فضای خارجی صورت می پذیرد.

چراغ های فضای خارجی دارای انواع مختلفی می باشد. چراغ های پایه دار، چراغ های راکتی، چراغ های لاکپشتی، چراغ های دیواری، چراغ های گازی، چراغ های کم مصرف، چراغ های دکوراتیو، چراغ های فانوسی، پروژکتورهای پایه دار و دیواری و همچنین انواع چراغ های دفنی و چراغ های حباب دار شامل چراغ فضای خارجی می شود.

نکته مشترکی که در مورد تمام چراغ های فضای خارجی وجود دارد درجه حفاظت بالای این چراغ ها می باشد. این چراغ ها از آنجایی که باید در فضای بیرونی نصب شوند باید از درجه حفاظ قوی بهره مند باشند.

چراغ های فضای خارجی را می توان در هر نوع اقلیم و شرایط آب و هوایی نصب نمود. این چراغ ها هم در مناطق پر بارش و مرطوب دارای عملکرد بهینه هستند و هم در مناطق خشک و کویری که مستعد وزش بادهای همراه با گرد و غبار است.

بسیار مهم است که در خرید چراغ فضای خارجی به استانداردها و گواهی های کیفیت و همچنین تاییدیه اداره برق توجه داشته باشید.

خرید چراغ فضای خارجی

خرید چراغ فضای خارجی صرفا با هدف روشن سازی معابر، خیابان ها، جاده ها و مسیر اتوبان ها و بزرگراه ها صورت نمی پذیرد.

این چراغ ها با هدف روشنایی و جلوه بخشی به معابر شهری همچون پارک ها، باغ ها، عمارت ها، ویلاها، ورودی کافه ها، محوطه بیرونی رستوران ها و فضاهای سبز نیز طراحی می شوند. بنابراین در بسیاری از مواقع جنبه دکوراتیو دارند.

به هنگام خرید چراغ فضای خارجی باید نکات مهمی را در نظر داشته باشید که مهمترین آن ها ایمنی است.

برای کسب اطلاعات بیشتر برای انواع چراغ خیابانی با ما در تماس باشید.

قبل از اینکه به طراحی و سبک چراغ بپردازید باید مطمئن شوید که چراغ های فضای خارجی مورد نظر شما دارای گواهی ها و استانداردهای کیفی لازم بوده و مورد تایید اداره برق می باشد.

به ویژه اگر قصد نصب آن در معابری را دارید که افراد زیادی از آن عبور می کنند.

چراغ های پایه دار از پر طرفدارترین انواع چراغ های فضای خارجی هستند. این چراغ ها می توانند پایه بلند یا پایه کوتاه باشند و به صورت یکطرفه یا دو طرفه طراحی شوند. آنچه که در خرید چراغ فضای خارجی اهمیت دارد هماهنگی و تناسب بین کاربرد چراغ و طراحی و سبک فضای بیرونی است.

شما می توانید قبل از خرید چراغ فضای خارجی با مشاورین و کارشناسان مجموعه روشنایی پارس الکتریک تماس حاصل نمایید و از خدمات مشاوره ای ما در این راستا استفاده کنید. بی شک بهترین انتخاب را خواهید داشت.

قیمت چراغ فضای خارجی

انواع مختلفی از چراغ فضای خارجی در بازار چراغ های خیابانی به فروش می رسد. از چراغ های دیواری و دکوراتیو گرفته تا چراغ های پایه دار فضای سبز و چراغ های کم مصرف و گازی. بنابراین می توان نتیجه گرفت که قیمت چراغ فضای خارجی نیز متاثر از گوناگون این بازار، قیمتی در نوسان می باشد.

قیمت چراغ فضای خارجی را می توان نشات گرفته از عوامل زیادی دانست. این عوامل شامل موارد زیر هستند:

  • نوع چراغ های فضای خارجی
  • طراحی چراغ
  • ابعاد و وزن چراغ
  • توان مصرفی
  • جنس بدنه
  • نوع پوشش بدنه
  • وضعیت تهویه برای تبادل حرارت با محیط
  • ولتاژ چراغ
  • نوع لنز و شیشه
  • تعداد منابع نوری
  • کم مصرف یا گازی بودن چراغ
  • شار نوری
  • بهره وری نوری و شدت نورپردازی
  • برند و کشور سازنده
  • و همچنین درجه حفاظت آن 

چراغ های فضای بیرونی دارای قابلیت هایی چون تنظیم شدت نور، تنظیم زاویه نورپردازی و قابلیت کنترل از راه دور از طریق ریموت را دارند. همچنین برخی از آن ها ضد صاعقه می باشند و ایمنی آن ها بسیار بالاست.

توصیه می شود که برای استعلام قیمت چراغ فضای خارجی به صورت دقیق با کارشناسان مجموعه روشنایی پارس الکتریک در تماس باشید.

قیمت چراغ فضای خارجی متاثر از سیاست گذاری برند ها و تغییرات نرخ دستمزدها و نوسانات قیمتی دچار تغییر می شود. بنابراین استعلام قیمت قبل از خرید چراغ فضای خارجی را فراموش نکنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از انواع چراغ فضای خارجی با ما در ارتباط باشید.