طول عمر مفید چراغ های پروژکتور موضوع کاربردی روشنایی پارس می باشد. چراغ های پروژکتور یک از مهم ترین ابزار روشنایی در شب به شمار می روند که نبود آنها می تواند مشکلات فراوانی را در شب بخصوص در شهر ها به دنبال داشته باشد.

طول عمر چراغ های پروژکتور به کیفیت این چراغ ها بستگی دارد، بنابراین در هنگام خرید این چراغ ها باید به کیفیت آنها توجه خاص داشت. البته چراغ های پروژکتور با توجه به کیفیت آن دارای قیمت های متفاوتی نیز هستند و علاوه بر آن همه آنها دارای برگ گارانتی می باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر برای انواع چراغ خیابانی با ما در تماس باشید.

طول عمر مفید چراغ های پروژکتور

معمولا طول عمر چراغ های پروژکتور را 10 تا 15 سال تخمین زده اند ولی این نظر نسبی است و طول عمر آن به عوامل مختلفی بستگی دارد. در اینجا تعدادی از عواملی که در طول عمر چراغ های پروژکتور تاثیر گذار هستند را بیان می کنیم:

گرمای تولید شده به وسیله لامپ

معمولا لامپ ها گرمای زیادی را تولید می کنند، حالا اگر این گرمای تولید شده در فضای بسته باشد می تواند به لامپ آسیب زده و باعث سوختن لامپ شود. با ادامه طول عمر مفید چراغ های پروژکتور همراه باشید. پس باید محیط لامپ طوری باشد که بیش از اندازه داغ نشود. بنابراین خنک نگه داشتن لامپ های مخصوص خیابان به مقدار زیادی به افزایش طول عمر مفید چراغ های پروژکتور کمک می کند.

تغییرات ناگهانی دما در محیط می تواند به سلامتی چراغ های پروژکتور صدمه بزند. و به اصطلاح طول عمر مفید چراغ های پروژکتور را کاهش دهد. مثلا در شهر هایی که تغییرات دما بسیار بالاست و بر عکس بسیار پایین است نمی توان انتظار داشت که طول عمر چراغ ها زیاد باشد.

برای دریافت سایر قابلیت های چراغ خیابانی مهتابی به واتس آپ ما پیام بدهید.

مثلا  اگر این چراغ ها در در شرایط آب و هوایی سرد هستند و از آنها استفاده می شود نباید لامپ هاب را به صورت مصنوعی گرم کرد زیرا همین کار نه تنها کمکی نمی کند بلکه موجب زودتر خراب شدن چراغ ها می شود. استفاده از لامپ ها در شرایط آب و هوایی نیز مورد اهمیت است، به عنوان مثال اگر لامپ را در محیطی اسیدیته قرار دهیم و بیا در محیطی که دارای رطوبت می باشد باعث زود از کار افتادن آن می شود.

بنابراین این چراغ ها باید دارای حفاظ مخصوصی باشد و یا در آن از درجه حفاظت IP استفاده شود. درجه آی پی بدین معناست که لامپ می تواند در محیطی که پر از گرد و غبار و تغییرات مدام آب و هواست توان تحمل آن شرایط را داشته باشد و آسیب کمتری ببینید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از چراغ خیابانی مدرن با شماره های مجموعه در تماس باشید.

امروزه بسیاری از شرکت های ایرانی هستند که به تولید چراغ های پروژکتور و افزایش طول عمر مفید چراغ های پروژکتور پرداخته اند. و خوشبختانه بسیاری از این محصولات از کیفیت کافی برخوردارند. در هنگام خرید چراغ های پروژکتور به درجه IP آن بسیار دقت کنید. زیرا هر مکانی درجه خاصی از IP را دارد و مختص همان مکان است. مثلا چراغی که دارای ای پی پایین است برای مکان هایی که دارای شرایط آب و هوایی بد است مناسب نیست.

نکات مهم طول عمر مفید چراغ های پروژکتور

استفاده از لامپ های ال ای دی گزینه خوبی برای استفاده در محیط های خیابانی است. این لامپ ها قادر است در شرایط آب و هوایی بد همچنان با کیفیت عالی به کار خود ادامه دهد. بنابراین می توان گفت از نظر اقتصادی نیز بسیار مقرون به صرفه هستند. اما در هر صورت به دلیل استفاده زیاد در شبانه روز از چراغ های پروژکتور نباید بیش از حد از از آن انتظار داشت. از جمله مسائلی که در کنار طول عمر مفید چراغ های پروژکتور باید در نظر داشت این است که باید به مسئله واقف بود که نصب و راه اندازی این چراغ ها نیز بسیار هزینه بر و سنگین است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص چراغ خیابانی پایه دار با ما در ارتباط باشید.

طول عمر مفید چراغ های پروژکتور با توجه به نحوه نگه داری آنها بسیار متفاوت است. در صورت استفاده درست و استاندارد از این چراغها شاید بتوان تا سال های طولانی تری از آنها استفاده کرد. در هنگام خرید چراغ های پروژکتور سعی کنید از محصولات اورجینال استفاده کنید و آن را تهیه کنید. زیرا در این موارد استفاده از محصول اورجینال می تواند ما را تا حد زیادی مارا به طول عمر مفید چراغ های پروژکتور بیشتر مطمئن کند. استفاده از چراغ های فیک که اغلب ارزان قیمت نیز هستند نه تنها صرفه جویی به شمار نمی رود بلکه از نظر اقتصادی به شما صدمه بیشتری می زند و همچنین زمان شما را هدر می دهد.

برای اینکه در مورد مزیت استفاده از چراغ خیابانی در نورپردازی شهری بیشتر بدانید می توانید این مطلب را مطالعه کنید. 

به عقیده روشنایی مهرآفرین پارس چراغ های پروژکتور امروزه از جمله عوامل روشنایی در شهر ها هستند که توجه زیادی به میزان کیفیت و کارایی آنها می شود.