اگر میخواهید بدانید هر چراغ خیابانی LED چند متر را روشن می کند  این مطلب را مطالعه کنید.

نور و روشنایی همیشه از نیازهای اصلی بشریت بوده است. با به‌وجود آمدن چراغ های خیابانی و روشنایی معابر یکی از اصلی ترین نیاز های آنست ها برطرف شده است. چراغ های خیابانی LED از ضروری­‌ترین ادوات در راه و شهرسازی و همچنین روشنایی معابر، پارک‌­ها و به صورت کلی فضای باز است. ضرورت ایجاد امنیت در شهرها و روشنایی و دید معابر باعث شده تا نیاز به چراغ خیابانی با کیفیت همواره حس شود.

روشنایی مناسب معابر و خیابان­‌ها، خطرات مختلف از جمله تصادفات جاده ای را تا 30 درصد کاهش می‌­دهد. نور با کیفیت چراغ خیابانی ال ای دی، مصرف فوق­‌العاده پایین این چراغ و هم‌چنین طول عمر بالا همراه با مزایای بسیار دیگر نسبت به نسل­‌های پیشین چراغ خیابانی باعث شده تا این چراغ‌­ها در نورپردازی مدرن در سراسر دنیا با استقبال گسترده‌­ای روبرو شوند.

برای دانستن نحوه محاسبه روشنایی معابر این مطلب را مطالعه کنید.

حال این سوال به وجود می آید که هر چراغ خیابانی LED چند متر را روشن می کند؟ در ادامه همراه سایت روشنایی پارس باشید تا به طور کلی با این موضوع آشنا شوید.

هر چراغ خیابانی LED چند متر را روشن می کند

چراغ خیابانی Led  چند متر را روشن می کند؟

برای اینکه بدانیم هر چراغ خیابانی LED چند متر را روشن میکند، باید میزان نوردهی چراغ ها را بررسی کنیم. هر کدام از چراغ های LED که در روشنایی خیابانی در بخش های مختلف خیابان استفاده می شود، متفاوت است و نوردهی آن ها نیز با یکدیگر فرق می کند.

به عنوان مثال در سطح شهر فاصله چراغ خیابانی از یکدیگر حدود ۲۵ الی ۳۵ متر می باشد. این فاصله در بزرگراه ها بین ۳۰ تا ۴۵ متر است. این امر نشان می‌دهد که مساحتی را که چراغ های خیابانی در سطح شهر را روشن میکند کمتر از متراژ فضای روشن شده توسط چراغ های خیابانی استفاده شده در بزرگراه ها می باشد. 

برای اینکه بدانید کدام جنس چراغ خیابانی بهتر است به این مطلب مراجعه کنید.

البته قدرت لامپ های استفاده شده در چراغ های خیابانی، متفاوت است به همین دلیل نمی توان بطور دقیق گفت که هر چراغ خیابانی LED  چند متر را روشن می کند. البته به صورت حدودی می توان گفت، متناسب با طولی که چراغ ها از یکدیگر دارند، در بزرگراه ها حدود ۱۰۰ تا ۱۵۰ متر مربع و در فضای شهری حدود ۷۰ تا ۹۰ متر مربع را روشن می کند. شما می توانید برای اطلاع دقیق از میزان نوردهی چراغ های LED  به سایت روشنایی پارس مراجعه کرده و اطلاعات دقیق هر کدام از لامپ ها را مشاهده کنید.

برای دیدن عوامل موثر بر طول عمر مفید چراغ های خیابانی این مطلب را مطالعه کنید.

چراغ های خیابانی LED امروزه یکی از ابزارهای روشنایی برای معابر هستند، که در بین مردم از محبوبیت زیادی برخورداراند. این چراغ ها بسته نوع و جنس و همچنین ارتفاع، میزان روشنایی متفاوتی دارند. هرچه چراغ خیابانی LED بزرگ تر باشد، میزان روشنایی آن نیز بیشتر خواهد بود.

برای اینکه بدانید دلیل چشمک زدن چراغ های خیابانی ال ای دی چیست این مطلب را مطالعه کنید.

اگر شما نیز خواستار خرید چراغ های خیابانی LED هستند، حتما به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید تا جنس اورجینال تحویل بگیرید. یکی از فروشگاه های اینترنتی که می توانید با خیال آسوده و مطمئن به آن مراجعه کنید، سایت روشنایی پارس است. شما در این سایت می توانید تمام مدل های چراغ های خیابانی LED را ببینید و بعد کسب اطلاعات درباره ی هر کدام، چراغ خیابانی مورد نظر خود را با قیمت مناسب و کیفیت عالی خریداری کنید.

برای اینکه در مورد مزیت استفاده از چراغ خیابانی در نورپردازی شهری بیشتر بدانید می توانید این مطلب را مطالعه کنید.