انواع پروژکتور عدسی دار

استفاده از منابع نوری گاهی با هدف انتشار نور در گستره وسیع صورت می گیرد و گاهی اوقات نیاز است که نور به طور متمرکز اما در فواصل دور ساطع شود. زمانی که چنین هدفی از نورپردازی مد نظر باشد باید سراغ خرید پروژکتور عدسی دار رفت. پروژکتورهای عدسی دار تفاوت مشهودی از لحاظ طراحی با پروژکتورهای عادی ندارند اما یک تفاوت عمده بین آن ها وجود دارد و آن هم وجود لنز محدب و مقعر روی LED پروژکتورهای عدسی دار می باشد.

برای اطلاع از قیمت و خرید انواع پروژکتور نور ثابت با ما تماس بگیرید.

وجود این عدسی های محدب و مقعر منجر به کانونی شدن نور یا پخش شدن نور و کم و زیاد شدن زاویه انتشار می شود. در صورت استفاده از لنز محدب یا همگرا نور منعکس شده از پروژکتور عدسی دار دارای برد قوی تری بوده و فواصل دورتری را می تواند روشن سازد در حالی که لنز مقعر نور را به طور وسیع پخش می کند. از پروژکتور های عدسی دار با نور متمرکز برای مواقعی که محل نصب پروژکتور از مکان مورد نظر فاصله زیادی دارد مناسب می باشد. در حالی که پروژکتور عدسی دار با نور گسترده برای مواقعی مناسب است که هدف روشن ساختن فضایی وسیع باشد.

برای خرید انواع پروژکتور دیواری با ما از طریق راه های ارتباطی در تماس باشید.

انواع پروژکتور عدسی دار با زوایای عدسی مختلف به تولید می رسند. هر عدسی با زاویه مشخصی می تواند نور را پرتاب کند. عدسی ها دارای انواع محدب و مقعر هستند. این زوایا شامل زوایایی چون 5، 15، 30، 60، 90 و 120 درجه می شوند. از این پروژکتورها عموما در کارخانه ها، سالن های سینما، تئاتر، باغ ها، سالن های کنفرانس، ورزشگاه ها، نمایشگاه ها، پارک ها و تالارها استفاده می شود. بد نیست بدانید در تولید چراغ های خودرو از پروژکتور عدسی دار استفاده می شود. این پروژکتورها با برد بالایی که در انتشار نور دارند از قدرت مه شکنی بسیار خوبی برخوردارند و نور را در فاصله بسیار دوری پرتاب می کنند.

انواع پروژکتور های عدسی دار می تواند در قالب پروژکتور خورشیدی، پروژکتور کم مصرف، پروژکتور پایه دار، خیابانی، سقفی، دیواری در برندهای مختلف عرضه گردد.

برای خرید انواع پروژکتور روشنایی محوطه با ما در تماس باشید.

خرید پروژکتور عدسی دار

پروژکتورهای عدسی دار دارای عدسی های مقعر و محدب هستند. زاویه تابش عدسی های محدب کمتر بوده و نور را به طور متمرکز اما در فاصله های دور پرتاب می کنند. در حالی که زاویه تابش نور در عدسی های مقعر بیشتر است و از آن ها برای پرتاب نور به طور وسیع و گسترده استفاده می شود.

در پروژکتورهای عدسی دار از منابع نوری SMD و COB استفاده می شود. منبع نوری COB یک منبع نوری عالی برای پروژکتورهایی است که نور را در فواصل دور اما متمرکز ساطع می کنند. منبع نوری SMD نیز برای پخش نور به طور وسیع انتخابی بهینه است. در خرید پروژکتور عدسی دار باید به زاویه تابش نور توجه داشته باشید. زاویه تابش نور در کنار منبع نوری استفاده شده در ساخت پروژکتور های عدسی دار باید مطابق با نوع کاربرد و هدف روشنایی باشد.

برای خرید انواع پروژکتور اس ام دی با ما در تماس باشید.

از پروژکتورهای عدسی دار در چراغ های خیابانی، چراغ پارک ها، کنسرت ها، سالن کنفرانس، دانشگاه ها، بوستان ها، معابر، میدان های شهر، محوطه ویلاها و تالارها و سالن های نمایش استفاده می شود.

پروژکتور عدسی دار را می توان در قالب پروژکتورهای پنلی، راکتی، پایه دار، حبابی و سقفی و دیواری و خیابانی خریداری کرد. این پروژکتورها باید دارای بدنه ای محکم باشند و از درجه حفاظت مطلوبی برخوردار باشند. به ویژه اگر قصد نصب آن ها در محیط های بیرونی را دارید.

اگر قصدتان نورپردازی با دمای رنگی متنوع است باید سراغ خرید پروژکتور عدسی دار با منبع نوری SMD بروید چرا که منبع نوری COB دمای رنگی محدودی را شامل می شود. با این حال با استفاده از فیلتر رنگی می توان نور ساطع شده از پروژکتور عدسی دار COB را تغییر داد. برخی پروژکتورهای عدسی دار به کمک یک پیچ تنظیم امکان تغییر زاویه تابش نور را به شما می دهند.

شما می توانید برای خرید پروژکتور عدسی دار و دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان روشنایی پارس تماس حاصل نمایید.

برای خرید انواع پروژکتور ال ای دی با ما تماس بگیرید.

قیمت پروژکتور عدسی دار

همانطور که متوجه شدید پروژکتورهای عدسی دار تفاوت بزرگی با پروژکتورهای عادی دارند و آن هم بهره مندی از یک لنز با زاویه نورپردازی مختص به خود می باشد. زاویه عدسی را می توان عاملی مهم در قیمت پروژکتور عدسی دار دانست. هر چه این زاویه محدودتر باشد قدرت فوکوس نور روی سوژه بیشتر خواهد بود. این پروژکتورها برای استفاده در سالن های تئاتر و نمایش انتخابی عالی هستند. گسترده شدن زاویه تابش نور منجر به پخش بیشتر نور شده و پروژکتور را برای مکان هایی چون محوطه باغ، سالن های کنفرانس و تالارها مناسب می سازد.

برای خرید انواع پروژکتور ورزشگاه با ما در تماس باشید.

توان مصرفی پروژکتور های عدسی دار و شار نوری این پروژکتورها دو عامل مهم هستند که در کنار هم تعیین کننده میزان روشنایی پروژکتور عدسی دار هستند. میزان روشنایی بر حسب لومن بر وات بیان می شود که در واقع همان بازده نوری پروژکتور است. بالا بودن شار نوری در عین کم بودن توان مصرفی منجر به افزایش روشنایی و خیره کنندگی نور می شود. هر چه میزان بهره وری نوری پروژکتور های عدسی دار بالاتر باشد یقینا قیمت پروژکتور عدسی دار نیز بیشتر خواهد بود با این حال می توانید از بابت کم مصرف بودن پروژکتور خیالی آسوده داشته باشید.

میزان گرمای تولید شده توسط پروژکتور عدسی دار، محدب یا مقعر بودن عدسی، شار نوری پروژکتور، ولتاژ، قابلیت استفاده از باتری، فرکانس، درجه حفاظت، شاخص CRI، نوع لنز و جنس بدنه و قاب پروژکتور همگی عواملی مهم در قیمت پروژکتور عدسی دار هستند.

برای خرید انواع پروژکتور سقفی با ما تماس بگیرید.

توصیه می کنیم که در زمان خرید پروژکتور عدسی دار به کیفیت درایور و هیت سینک پروژکتور توجه نمایید. چنانچه از درایور بی کیفیت استفاده شده باشد مطمئنا بعد از مدتی پروژکتور شروع به چشمک زدن و افت نور خواهد شد که نتیجه اش می شود سوختن پروژکتور.

قیمت پروژکتور عدسی دار همچنین به نوع منبع نوری(گازی، هالوژنی، COB یا SMD)، دمای رنگ و برند تولید کننده بستگی دارد. توصیه می کنیم که در خرید پروژکتور عدسی دار حتما به دارا بودن گارانتی توجه کنید در غیر اینصورت ممکن است هزینه گزافی را در طول استفاده از پروژکتور های عدسی دار متحمل شوید.

شما می توانید برای خرید پروژکتور عدسی دار با بهترین قیمت و گارانتی اصالت به وبسایت روشنایی پارس مراجعه کنید. شما همچنین این امکان را دارید تا قبل از خرید برای استعلام قیمت پروژکتور عدسی دار با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

برای دریافت قیمت و خرید انواع پروژکتور خورشیدی با ما تماس بگیرید.