چراغ بیرونی پایه دار هم خود یکی از مدل های متنوع چراغ خیابانی است و هم اینکه خودش دارای مدل های متنوع است. احساس امنیت یکی از احساساتی ست که ارتباط مستقیم با روشنایی دارد. هر چه فضایی که در آن حضور داریم روشنایی بهتر و قدرتمند تری داشته باشد یقینا احساس امنیتی که داریم بیشتر خواهد شد.

با وجود چراغ بیرونی پایه دار می توان فضاهای بیرونی همچون محوطه باغ ها، محوطه عمارت ها، حیاط ویلاها، اطراف باغچه ها، اطراف استخر و پیاده روها را روشنایی بخشید. از چراغ های بیرونی پایه دار همچنین در تقاطع ها، سر پیچ ها و خیابان های درون شهری و مسیر بزرگراه ها نیز استفاده می شود.

نوری که از ارتفاع به سمت اطراف سرازیر می شود می تواند شعاع مشخصی از اطراف چراغ بیرونی پایه دار را روشنایی بخشد. این چراغ ها دارای پایه های فلزی هستند و می توانند به صورت یک طرفه، دو طرفه، پروژکتوری، حباب دار و یا در قالب چراغ پایه دار لاکپشتی و راکتی طراحی شوند.

بنابراین چراغ های بیرونی پایه دار گستره وسیعی از چراغ های بیرونی را در بر می گیرد که می توان از آن ها در محوطه کارخانجات، پارک ها، فضاهای سبز، عمارت ها و پیاده رو ها و ورودی رستوران ها استفاده کرد.

چراغ بیرونی پایه دار می تواند با اهداف خاصی طراحی شود. به عنوان مثال این چراغ ها می توانند صرفا با هدف روشنایی بخشی طراحی شوند و یا هدف از طراحی آن ها اهداف دکوراتیو باشد. این موضوع کاملا بستگی به منطقه و مکانی دارد که چراغ بیرونی پایه دار در آنجا نصب می شود.

معماران و طراحان فضای بیرونی متناسب با نوع فضا و حال و هوای مکان مورد نظر اقدام به انتخاب چراغ بیرونی پایه دار می نمایند. این چراغ ها می توانند طراحی مدرن یا کلاسیک داشته باشند و ایده ای ناب و خلاقانه در پس طراحی آن ها نهفته باشد.

به عنوان مثال اگر قرار باشد در یک پارک هنری، محوطه یک عمارت سنتی و یا محوطه بیرونی تئاتر و کافه از چراغ های بیرونی پایه دار استفاده شود، یقینا انتخاب طرح های نوین و خلاقانه می تواند ایده ای جذاب باشد. اما برای محوطه کارخانه، بزرگراه ها، مسیرهای بین شهری و خیابان ها صرفا انتخاب یک چراغ بیرونی پایه دار با قابلیت روشنایی می تواند کفایت کند. 

برای دیدن سایر اطلاعات از چراغ دیواری خارجی با شماره واتس آپ ما در ارتباط باشید.

خرید چراغ بیرونی پایه دار

بارش نور از ارتفاع همواره جذابیت های خاص خود را دارد. به همین دلیل در هر مکانی از چراغ بیرونی پایه دار استفاده می شود.

ورودی ساختمان ها، ورودی پاساژها، معابر، پیاده روها، میدان ها، باغچه ها، پارک ها و حوالی استخر و محوطه بیرونی کافه ها و رستوران ها همگی از جمله مکان هایی هستند که از چراغ بیرونی پایه دار در آن ها استفاده می شود. در خرید چراغ بیرونی پایه دار باید به مکان نصب چراغ توجه ویژه داشت چرا که تنوع بی حد و حصری در بین این چراغ ها وجود دارد.

چراغ های بیرونی پایه دار را می توان با نورهای رنگی و یا سفید و زرد خریداری نمود و یک بازی زیبا از جشن نورها به راه انداخت. به ویژه اگر هدف طراحی فضای بیرونی و دکوراسیون از طریق نورپردازی باشد.

در خرید چراغ بیرونی پایه دار باید به پارامترهای مهمی توجه شود که از جمله آن ها می توان به ارتفاع پایه، رده مصرف انرژی، شعاع نورپردازی، منبع نوری، رنگ نور، طراحی چراغ (مدرن یا کلاسیک بودن) و همچنین درجه حفاظت آن توجه داشت چرا که قرار است چراغ مورد نظر در هر نوع اقلیم و شرایط آب و هوایی و حتی در باد و طوفان و برف نیز دوام آورد.

با این حال جای نگرانی نیست چرا که کارشناسان مجموعه روشنایی پارس الکتریک شما را در خرید چراغ بیرونی پایه دار یاری خواهند کرد.  کافی ست با کارشناسان ما تماس برقرار کنید و از آن ها یاری بخواهید تا موفق به انتخاب بهترین چراغ بیرونی پایه دار شوید.

قیمت چراغ بیرونی پایه دار

چراغ بیرونی پایه دار از پر مصرف ترین چراغ های فضای بیرون می باشد. قیمت چراغ بیرونی پایه دار همانند سایر چراغ های بیرونی متاثر از عوامل مختلف می باشد.

این چراغ ها می توانند منابع نوری مختلفی داشته باشند. از بخار سدیم، بخار جیوه، هلیم، متال هالید گرفته تا انواع لامپ های LED، SMD، COB و حتی منبع نوری سولار یا همان خورشیدی را می توان در بین انواع چراغ های بیرونی پایه دار یافت. بنابراین می توان گفت که قیمت چراغ بیرونی پایه دار متاثر از نوع منبع نوری می باشد.

برای دریافت سایر قابلیت های چراغ خیابانی مهتابی به واتس آپ ما پیام بدهید.

از دیگر عوامل موثر در قیمت چراغ بیرونی پایه دار می توان به نوع سرپیچ، توان مصرفی، درجه حفاظت، تعداد سکشن های پایه، جنس بدنه، نوع پوشش و رنگ بدنه، رنگ نور، درجه خلوص نور، بهره وری نوری، شار نوری، ارتفاع و ابعاد پایه چراغ و برند آن اشاره کرد.

توصیه می شود که برای استعلام قیمت چراغ بیرونی پایه دار حتما با کارشناسان مجموعه روشنایی پارس الکتریک تماس حاصل نمایید تا از قیمت های روز آگاه شوید.