انتشار نور توسط چراغ های خیابانی پایه دار همواره صحنه ای جذاب و چشم نواز را در حوالی چراغ ها خلق می کند. چراغ خیابانی یک المان کاربردی و مفید است که زیبایی معابر را دو چندان میکند چراغ خیابانی با پایه را می توان از اصلی ترین ارکان در طراحی شهری دانست. این چراغ ها نقش مهمی در روشنایی شهر به ویژه معابر دارند.

معابری چون پیاده رو ها، پارک ها، کوچه ها، خیابان ها و مسیرهای جاده ای بی شک برای روشنایی به چراغ های خیابانی با پایه نیاز دارند. این چراغ ها دارای یک پایه لوله ای هستند که عمدتا از جنس فولاد است. چراغ خیابانی با پایه را در معابر در فاصله ای مشخص از همدیگر نصب می کنند و همانطور که گفته شد یکی از عناصر مهم و جدانشدنی در معماری شهری ست.

ارتفاع چراغ های خیابانی با پایه به صورت  موثر سنجیده می شود. در واقع می توان این چراغ ها را در ارتفاع های مختلفی نصب نمود. این موضوع بستگی به شرایط محله و معبری دارد که قرار است چراغ خیابانی با پایه در آن نصب گردد. یقینا ارتفاع نصب باشد به اندازه ای باشد که انتشار نور به صورت بهینه و موثر صورت پذیرد.

چراغ خیابانی با پایه می تواند پایه های مخالفی داشته باشد اما بسیاری از این چراغ ها دارای پایه هی فلزی با سکشن های جدا هستند که قطعات آن ها به صورت تلسکوپی درون هم قرار می گیرند و به یکدیگر جوش داده می شوند. این پایه ها از جنس فولاد گالوانیزه گرم با پوشش رنگ صنعتی تولید می شوند و دارای مقاومت بالایی در برابر شرایط آب و هوایی، پوسیدگی، زنگ زدگی و خوردگی هستند. علاوه بر این دارای ظاهر زیبایی می باشند و به دلیل استفاده از رنگ صنعتی چهره زیبایی به شهر می دهند.

برای آشنایی بیشتر با چراغ بیرونی ارزان به صفحه ی ارتباط با ما مراجعه کنید.

خرید چراغ خیابانی با پایه

محال است در شهر و محله ای قدم بگذارید و در آن حوالی خرید چراغ های خیابانی با پایه را مشاهده نکنید. این چراغ ها دارای تنوع بالایی هستند و یکی از اصلی ترین المان ها در شهرسازی و نورپردازی شهری محسوب می شوند. خرید چراغ خیابانی با پایه هم به منزله نورپردازی شهر و هم به منزله زیباسازی شهر می باشد..

هدف از خرید چراغ خیابانی با پایه نصب این چراغ ها در حوالی پل ها، معابر شهری، باغ ها، پارک ها، عمارت های عمومی، بزرگراه ها، مسیرهای جاده ای بین شهری، روگذرها و خیابان های شهر می باشد. این چراغ ها حتی در مکان های تفریحی و مکان هایی مانند جنگل نیز نصب می شوند تا روشنایی لازم را در تاریکی شب به ارمغان آورند.

با خرید چراغ های خیابانی با پایه می توان انواع لامپ ها از جمله لامپ های لاکپشتی، پروژکتور و ال ای دی را درون آن ها نصب کرد. بنابراین می توان گفت که این چراغ ها شامل تنوع زیادی هستند.

لازم به ذکر است که طراحی چراغ خیابانی با پایه توسط نرم افزارهای مخصوص صورت می پذیرد به همین دلیل برخی از این چراغ ها دارای پایه های چند وجهی و برخی دارای پایه های لوله ای هستند. نوع پوشش چراغ های خیابانی با پایه نیز متفاوت از هم است. پوشش های مختلفی چون گالوانیزه گرم، الکترو گالوانیزه، رنگ الکترواستاتیک و رنگ اپوکی از جمله متداول ترین پوشش هایی است که روی پایه این چراغ ها به چشم می خورد.

با خرید چراغ خیابانی با پایه می توان نورپردازی معابر طویل با عرض کم و حتی بزرگراه ها را پوشش داد چرا که این چراغ ها می توانند تعداد مختلفی از نورافکن ها را پوشش دهی کنند.

قیمت چراغ خیابانی با پایه

مطمئنا زمن استعلام قیمت چراغ خیابانی با پایه با قیمت های مختلفی مواجه خواهید شد. این تنوع قیمت ناشی از تنوع در پارامترهای مختلف می باشد. به عنوان مثال می توان از جمله عوامل تاثیر گذار در قیمت چراغ خیابانی با پایه را ارتفاع پایه، جنس و نوع پوشش پایه چراغ، نوع و تعداد لامپ، وزن و ابعاد چراغ، نوع کاربرد چراغ، برند، کشور سازنده، گارانتی، توان مصرفی، نوع مونتاژ، تعداد سکشن ها، شدت و شعاع نورپردازی، کیفیت تولید و قیمت فونداسیون دانست.

هر چند که عواملی چون نوسانات قیمت ارز، نوسانات نرخ تورم، تغییر قیمت متریال های صنعتی و سایر پارامترهای اقتصادی در قیمت چراغ خیابانی با پایه بی تاثیر نیستند. به همین دلیل توصیه می شود که قبل از خرید چراغ خیابانی با پایه حتما اقدام به استعلام قیمت روز این چراغ نمایید.

برای دیدن سایر اطلاعات از چراغ دیواری خارجی با شماره واتس آپ ما در ارتباط باشید.