تابش نور چراغ خیابانی دیواری به ویژه روی دیوارهایی که دارای بافت و طراحی خاصی هستند می تواند جلوه ای زیبا و هنرمندانه به فضا بدهد.

به همین دلیل در بسیاری از مناطق شهری از چراغ های خیابانی دیواری استفاده می شود. تابش نور این چراغ خیابانی در محدوده ای مشخص، جلوه ای زیبا به فضا می دهد. در واقع هدف از تعبیه چراغ های خیابانی دیواری را می توان روشنایی محیط، ایجاد ایمنی و امنیت و همچنین خلق فضاهای معماری جدید و جذاب دانست.

چراغ خیابانی دیواری را عمدتا در مکان هایی مانند ورودی عمارت ها، ورودی رستوران ها، پارک ها، فضاهای سبز، باغ ها، ورودی پاساژها، ورودی کافه ها، ورودی آپارتمان ها و در معابر نصب می کنند.

نصب چراغ خیابانی دیواری می تواند فضایی دوستانه و دلنشین را در یک معبر رقم بزند به ویژه اگر توجه خاصی به طراحی چراغ شده باشد.

چراغ های خیابانی دیواری می توانند به سبک رومی و یا به سبک مدرن طراحی شوند. این موضوع کاملا به طراحی و معماری شهر و فضا بستگی دارد.

هر شهر دارای فضاسازی های مختلفی می باشد. به عنوان مثال در شهر تهران می توانید در فضاهایی کاملا مدرن و نوین حضور پیدا کنید و یا قدم به مناطق شهری سنتی و کلاسیک بگذارید. بنابراین خرید چراغ خیابانی دیواری باید متناسب با معماری منطقه باشد.

چراغ های خیابانی دیواری می تواند نور را به سمت بالا، به سمت پایین، چپ، راست یا هر دو طرف بتاباند و یا شعاع اطراف خود را نورانی کند.

این چراغ ها را در راه پله ها و پارکینگ های عمومی سرپوشیده و طبقاتی نیز نصب می کنند تا روشنایی فضا تامین شود. علاوه بر این در تامین امنیت فضا نیز می توان روی چراغ خیابانی دیواری حساب باز کرد.

چراغ خیابانی دیواری دارای مصرف انرژی بهینه ای می باشد و می توان اقدام به خرید و نصب انواع سنسور دار این چراغ ها نمود. برخی از انواع چراغ خیابانی دیواری دارای پنل های خورشیدی هستند و به صورت دیوارکوب نصب می شوند.

این چراغ ها هزینه مصرف برق را به کمترین مقدار ممکن تقلیل می دهند و آن را نزدیک به صفر می رسانند چرا که اساس روشن شدن آن ها به نور خورشید بستگی دارد. این چراغ ها با جذب نور خورشید در روز آن را در شب به روشنایی تبدیل می کنند. چراغ دیوارکوب خورشیدی از جدیدترین انواع چراغ های خیابانی دیواری می باشد که نصب آن در معابر شهری متداول گشته است.

برای کسب اطلاعات بیشتر از چراغ خیابانی مدرن با شماره های مجموعه در تماس باشید.

خرید چراغ خیابانی دیواری

یکی از متنوع ترین طراحی ها را می توان به چراغ خیابانی دیواری نسبت داد. این چراغ ها می توانند جنبه زینتی، روشنایی، امنیتی و معماری داشته باشند. بنابراین با خرید چراغ خیابانی دیواری می توان اهداف مختلفی را پوشش دهی کرد.

خرید چراغ خیابانی دیواری حتی می تواند در راستای بهینه سازی مصرف انرژی باشد که این روزها به یکی از مهمترین اهداف در نورپردازی های شهری تبدیل شده است. این چراغ ها عمدتا با لامپ های ال ای دی و اس ام دی روشن می شوند و دارای مصرف برق بهینه ای هستند.

از آنجایی که چراغ خیابانی دیواری در محیط های باز نصب می شود بنابراین درجه حفاظ قابل توجهی در برابر گرد و غبار، پوسیدگی، خوردگی و رنگ پریدگی دارد. جنس بدنه و پوشش آن ها به نحوی ست که در اثر مواجهه با شرایط اقلیمی متفاوت دچار خرابی نمی شوند.

می توان برای نماسازی ساختمان ها نیز اقدام به خرید چراغ خیابانی دیواری نمود. بسیاری از این چراغ ها نور را به صورت دو طرفه ساطع می کنند و تاثیر زیادی روی جلوه بخشی به نمای ساختمان دارند.

چراغ خیابانی دیواری را عمدتا از جنس آلیاژهایی چون برنج، استیل ضد زنگ، فولاد و آلومینیوم دایکاست می سازند. این چراغ ها با پوشش پودری الکترواستاتیک پوشش دهی می شوند و درجه حفاظت بالایی دارند.

قیمت چراغ خیابانی دیواری

هزینه ای که بابت خرید چراغ خیابانی دیواری پرداخت می شود در واقع هزینه ای ست که بابت زیباسازی، برقرارسازی امنیت، روشنایی و نورپردازی پرداخت خواهد شد. بنابراین می توان نتیجه گرفت که با پرداخت این هزینه می توان جنبه های مختلفی را پوشش داد.

قیمت چراغ خیابانی دیواری به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. نوع چراغ، طراحی چراغ، آلیاژ بدنه، جنس حباب، درجه حفاظت، برند و کشور سازنده، نوع پوشش بدنه، ابعاد و وزن، شعاع نوری، توان مصرفی و نوع انرژی مصرفی همگی از جمله پارامترهای موثر در قیمت چراغ خیابانی دیواری هستند.

قیمت چراغ خیابانی دیواری با توجه به عوامل اقتصادی روزانه در حال تغییر می باشد به همین دلیل توصیه می شود قبل از خرید چراغ های خیابانی دیواری حتما برای استعلام قیمت با کارشناسان مجموعه روشنایی پارس تماس حاصل کنید.

برای اطلاع از سایر ویژگی های چراغ خیابانی گالوانیزه به شماره واتس آپ درج شده مراجعه کنید.