پایه های چراغ خیابانی دکوراتیو یا پایه  که به جهت روشنایی، خیابان، معابر، بلوار و اتوبان مورد استفاده قرار می‌گیرد از اصلی ترین سازه های شهری محسوب میشود و جلوه های منحصر به فردی را در حوزه های مختلف به خیابان ها می‌بخشد.

انواع پایه های چراغ خیابانی دکوراتیو کدامند؟

پایه های چراغ خیابانی دکوراتیو در مدل و طرح های مختلف و بسیاری در حال ساخت و عرضه به بازار فروش هستند که در ادامه به چند نمونه از پایه های چراغ خیابانی دکوراتیو در مدل های مختلف اشاره خواهیم کرد.عموما مدل پایه های روشنایی به دو دسته تقسیم می‌شود.

  • پایه چراغ خیابانی لوله ای؛
  • پایه چراغ خیابانی چند شکلی.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید چراغ خیابانی با ما در تماس باشید.

مشخصات فنی پایه های چراغ خیابانی دکوراتیو

ارتفاع پایه های چراغ خیابانی دکوراتیو اغلب میان 6 الی 19 متری در انواع مختلف متغیر هستند و بسته به مدل خود، در مراکز مختلف قابل استفاده خواهند بود، در ادامه همراهی شما با وبسایت روشنایی پارس، اقدام به معرفی انواع پایه های چراغ خیابانی دکوراتیو خواهیم کرد، با ما همراه باشید.

پایه های چراغ خیابانی دکوراتیو در چه مواردی کاربرد دارند؟

پایه های چراغ خیابانی دکوراتیو معمولا مواقعی استفاده می‌شود که در کنار موارد قابل استفاده خود، به زیباسازی شهرها نیز مورد توجه باشد و در این قبیل موارد مورد استفاده قرار گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از انواع چراغ فضای خارجی با ما در ارتباط باشید.

انواع این پایه های چراغ نیز دارای چند مورد مختلف هستند و شامل نوع لوله‌ ای شکل و چند وجهی می‌شوند، نام دیگر پایه های چراغ خیابانی دکوراتیو، پایه چراغ فانتزی است. شایان ذکر است که بدانید پایه های چراغ خیابانی دکوراتیو معمولا از جنس آلومینیوم ریخته گری شده هستند و این معیار یکی از موارد استاندارد قابل تشریح برای تهیه این قبیل موارد را محسوب می‎شود. در ادامه همراهی شما اقدام به معرفی انواع این موارد خواهیم کرد.

مشخصات فنی پایه های چراغ خیابانی دکوراتیو

مدل های مختلف پایه های چراغ خیابانی دکوراتیو

پایه چراغ دکوراتیو از نوع لوله‌ای

نصب چراغ های مختلفی برای استفاده روی این نوع پایه چراغ دکوراتیو مقدور است و توصیه می‌شود برای استفاده هرچه بهتر و سودمندتر، از چراغ های ال ای دی استفاده شود.

پایه چراغ خیابانی چند شکلی دکوراتیو

پایه چراغ خیابانی چند شکلی دکوراتیو می‌تواند در اندازه های مختلف و بسته به سفارش ها مختلف، در موارد مختلفی تهیه شود. از آنجا که پایه چراغ خیابانی چند شکلی  در قطعاتی به اندازه شش متر تولید می‌شوند، دارای فرایند جابه‌جایی به مراتب راحت تر نسبت به سایر انواع خود هستند.

اما مهم ترین مسئله ممکن در این حوزه هنگامی قابل استناد است که پیمانکاران حوزه مربوطه به همراه اجماع متخصصین خود، در راستای روشنایی یک محل رفت و آمد اتومبیل قصد استفاده را داشته باشند و بسته به شرایط مختلف نیز، باید تمامی جوانب را در تهیه یک پایه چراغ سودمند در نظر گرفت.

برای آگاهی از چراغ بیرونی شیک با ما تماس بگیرید.

به سبب انتخاب های کلی شما، باید بسیاری از موارد و مسائل موجود را در نظر داشت تا بتوان پاره‌ای از مسائل را با توجه به عوامل مادی و موارد محیطی به نحو شایان ذکری در نظر داشت، در ادامه اقدام به معرفی پایه های چراغ خیابانی آلومینیومی خواهیم کرد، با ما همراه باشید.

پایه چراغ خیابانی آلومینیومی

پایه های آلومینیومی همانطور که از نامشان پیدا است، از جنس آلومینیوم هستند و در میان سایر موارد موجود خود، یکی از بهترین ترکیب ها را دارا هستند و از بهترین کیفیت در ساخت برخوردار هستند.

بدین دلیل نیز از موارد بسیار زیادی می‌توان از آنها بهره‌ برد که به شرح زیر هستند:

خیابان ها رایج ترین پایه چراغ موجود برای استفاده در بزرگراه راه، پایه چراغ های آلومینیومی هستند و می‌توان به وفور آن ها را مشاهده کرد.

فرودگاه ها نیز یکی دیگر از این موارد هستند و به دلیل مزیت بالای استفاده از پایه های چراغ خیابانی دکوراتیو آلومینیومی و سهولت در نگهداری، از آن ها در این موارد استفاده می‌کنند.

برای دیدن سایر اطلاعات از چراغ دیواری خارجی با شماره واتس آپ ما در ارتباط باشید.

استفاده از پایه های چراغ خیابانی دکوراتیو

در این همراهی زیبا و سودمند شما با وبسایت روشنایی پارس، ما اقدام به معرفی کامل پایه های چراغ خیابانی دکوراتیو به خدمت شما کردیم و مفتخر به این همراهی بودیم. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه یا خرید این محصول با کارشناسان ما در تماس باشید. همچنین وب سایت روشنایی پارس از شما دعوت می‌کند تا از سایر قسمت های وب سایت ما دیدن فرمایید.