یک چراغ بیرونی شیک می تواند کار یک طراح را برای به رخ کشیدن توانایی خودش راحت تر کند. استفاده از انواع چراغ خیابانی بسیار راحت است و در عین حال محیط رابسیار زیبا و جذاب می کند. 

آیا تا به حال برایتان رخ داده است که با ورود به یک شهر تاریک با سیستم روشنایی و نورپردازی ضعیف احساسی از غم داشته باشید؟ شاد ترین کشورها و شهرهای دنیا آن دسته از شهرهایی می باشند که دارای خیابان هایی با روشنایی قوی و سیستم های نورپردازی زیبا و هنرمندانه هستند.

خیابان های تاریک، نورپردازی های ضعیف و بی توجهی به طراحی چراغ های استفاده شده در معابر می تواند منجر به دل مردگی و افسردگی مردم یک شهر شود. به همین دلیل روی استفاده از چراغ بیرونی شیک تاکید ویژه ای داریم.

چراغ های بیرونی شیک می توانند یک عنصر مهم در معماری شهر و یک المان کاربردی در نورپردازی باشند. چراغ بیرونی شیک نه تنها با ظاهر زیبا و دلفریب خود چهره ای متفاوت و خلاقانه به شهر می دهد بلکه با نورپردازی ملایم، لطیف و شاعرانه می تواند فضایی تلطیف شده و آرامش بخش برای مردم یک شهر رقم بزند.

در اغلب مناطق بالای شهر و شهرهای رو به پیشرفت و صنعت از چراغ بیرونی شیک در معابر استفاده می شود. این چراغ در ایران نیز به وفور استفاده می شوند. چرا که اهمیت نورپردازی و طراحی های زیبا و شکیل چراغ های بیرونی بر همگان ثابت شده است.

این چراغ ها را می توان در هر نوع شرایط اقلیمی نصب کرد. فرقی ندارد که شهری پر بارش در استان گیلان باشد یا شهری کویری و غبار آلود در استان کرمان. تمام شهرهای ایران این قابلیت را دارند که از چراغ بیرونی شیک در معابرشان استفاده شود. دلیل این موضوع بهره مندی چراغ بیرونی شیک از درجه حفاظت قوی می باشد.

چراغ های بیرونی شیک را از جنس فولاد ضد زنگ، چوب های مقاوم در برابر نفوذ رطوبت همچون ترمو وود، استیل ضد زنگ و آلومینیوم می سازند و برای اینکه ظاهری یکپارچه و شیک به چراغ ها بدهند آن ها را تحت فرآیند سند بلاست قرار می دهند. پوشش این چراغ ها نیز عمدتا از گالوانیزه گرم و پوشش پودری الکترواستاتیک است.

نکته مهم و قابل توجهی که طراحان به آن اهمیت خاص می دهند طراحی چراغ بیرونی شیک متناسب با سبک ها و معماری های مختلف می باشد.

برای اطلاع از ویژگی های چراغ بیرونی ساختمان با شماره های مجموعه تماس بگیرید.

از طرح های فانوس و کلاسیک گرفته تا طرح های حباب آویزان و طرح های مینیمالی که هر کدام ایده یا تفکری خاص پشت آن ها نهفته است. بنابراین چراغ بیرونی شیک را می توان در شهرهای سنتی و شهرهای صنعتی با سبک های کلاسیک و مدرن استفاده کرد.

خرید چراغ بیرونی شیک

هزاران هزار ایده برای طراحی چراغ بیرونی شیک وجود دارد که ذهن طراحان را به خود مشغول می کند. آن ها این ایده ها را عمل می کنند و نتیجه اش می شود ظاهری زیبا، دوستانه و صمیمانه برای شهر. به همین دلیل است که در خرید چراغ بیرونی شیک می توانید حق انتخاب های وسیعی داشته باشید.

هدف از خرید چراغ بیرونی شیک هم روشنایی بخشی به فضاهای بیرونی و هم جلوه بخشی به معماری است.

این چراغ ها را در مکان هایی مانند عمارت ها، محوطه ویلاها، ورودی کافه ها و رستوران ها، فضای بیرونی ساختمان ها، مجتمع های تجاری، فضاهای سبز و پیاده روها نصب می کنند. چراغ بیرونی شیک باید دارای طراحی خاص و زیبایی باشد و به هیچ عنوان ظاهری خشک و بی روح نداشته باشد.

مجموعه روشنایی پارس الکتریک با در نظر گرفتن تمامی پارامترهای موثر برای خرید چراغ بیرونی شیک، اقدام به فروش انواع چراغ های بیرونی شیک همراه با استانداردهای تولید سطح بالا نموده است. بنابراین می توانید برای خرید چراغ بیرونی شیک از کارشناسان مجموعه روشنایی پارس الکتریک اقدام به دریافت مشاوره و راهنمایی نمایید.

قیمت چراغ بیرونی شیک

شاید تصور کنید که چراغ های بیرونی شیک به دلیل طراحی های خاص و هنری دارای قیمت بالایی هستند اما اینطور نیست. قیمت چراغ بیرونی شیک از قواعد مربوط به قیمتگذاری سایر چراغ ها پیروی می کند. این چراغ ها آنقدری در زیبایی معابر و بناها تاثیرگذار هستند که قیمت خریدشان در پیش تاثیرگذاری آن ها رقم قابل توجهی نیست.

قیمت چراغ بیرونی شیک با توجه به پارامترهای مختلف تعیین می شود. از جمله این پارامترها می توان به شار نوری، توان مصرفی، منبع نوری، طراحی چراغ، ابعاد و وزن، جنس بدنه و نوع پوشش، برند، بهره وری نوری، حداکثر و حداقل دمای محیط برای عملکرد چراغ، درجه حفاظت، استانداردهای ساخت، قابلیت هایی چون تنظیم زاویه و شدت نور، وضعیت تهویه و نوع لنز و شیشه اشاره کرد.

توصیه می کنیم که برای استعلام قیمت چراغ بیرونی شیک حتما با کارشناسان مجموعه روشنایی پارس در تماس باشید چرا که قیمت چراغ های بیرونی شیک متاثر از پارامترهای اقتصادی روز متغیر می باشد.

برای اطلاعات بیشتر از چراغ بیرونی پایه دار با ما در ارتباط باشید.