انواع پوشش پایه چراغ چیست؟ روشنایی مهمترین بخش زندگی انسان است. پس از کشف آتش، انسان همواره تلاش کرد تا محیط زندگی خود را به روش های گوناگون روشن نگه دارد. روشنایی محیط زندگی به انسان حس امنیت می دهد؛ زیرا می تواند محیط را به خوبی ببیند و خطرات احتمالی را دور کند. 

امروزه نیز چنین است. همه افراد می‌کوشند تا با انواع چراغ و لامپ، محیط زندگی خود را روشن نگه دارند. مسئولان شهری نیز با استفاده از انواع چراغ معابر، به دنبال ایجاد روشنایی و زیبایی بیشتر و همچنین کردن شهر خود هستند. آمار نشان می‌دهد که نورپردازی مناسب و همچنین روشن بودن شهر در شب، میزان جرم و جنایت را کاهش میدهد. این نیازها به روشنایی موجب شده است تا انواع مختلفی از چراغ ها با پایه های متفاوت ساخته و تولید شوند. 

این پایه ها توسط پوشش های مختلفی پوشیده شده اند. این پوشش ها دارای مزایای مختلفی می باشند. سایت روشنایی پارس قصد دارد در ادامه شما را با انواع پوشش پایه چراغ و مزایای آن آشنا کند. اگر تا کنون اسمی از پوشش پایه چراغ و کاربردهای آن نشنیده اید یا آشنایی با آن ندارید، این مقاله را تا انتها مطالعه کنید تا با انواع آن آشنا شوید. 

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید چراغ خیابانی با ما در تماس باشید.

مزایا انواع پوشش پایه چراغ 

احتمالا تا حد زیادی در اینترنت جستجو کرده اید، اما هیچ کدام از سایت ها و فروشگاه ها اطلاعات درستی در مورد انواع پوشش پایه چراغ به شما ارائه نکرده اند. پوشش پایه چراغ نوعی محافظ دو طرفه می باشد. یعنی هم از اجسام و افراد در برابر برخورد به پایه چراغ و آسیب دیدگی جلوگیری می کند و هم مانع آسیب دیدن پایه چراغ، در اثر برخورد اجسام سخت به آن می شود. 

انواع پوشش پایه چراغ اغلب دارای بدنه ای نرم و انعطاف پذیر هستند و از قسمت پایینی تا بالای پایه چراغ را پوشش می دهند. این پوشش ها دارای مزایای زیادی هستند که در ادامه به بیان چند مورد از آنها خواهیم پرداخت.

انواع پوشش پایه چراغ چگونه است؟

زیبایی

یکی از مهم ترین جنبه روشنایی چراغ ها در باغ ها و سطح شهر، بعد از روشنایی، زیبایی می باشد. یک چراغ زیبا علاوه بر داشتن لامپ و روشنایی دلپذیر، باید دارای بدنه خوش فرم و زیبا باشد. پوشش پایه چراغ به شما کمک می کند تا از شر هزینه های گران تعویض پایه چراغ خلاص شوید. شما می توانید با تهیه انواع پوشش پایه چراغ، از طریق سایت روشنایی پارس، به زیبا تر شدن محیط خود کمک کنید. 

برای دریافت قیمت و خرید انواع چراغ پروژکتور با ما تماس بگیرید.

ایجاد امنیت برای عابران

یکی از مزایای انواع پوشش پایه چراغ، ایجاد امنیت می باشد. این پوشش ها اغلب از جنس پلیمر هستند و نسبت به خود پایه که از جنس فلز است، دارای انعطاف بیشتری هستند. به همین دلیل در صورت برخورد ناگهانی عابران به پایه چراغ، آسیب کمتری به آنان وارد می شود.

از طرفی این پایه ها دارای مقاومت بالایی در برابر ضربه هستند و به دلیل انعطاف پذیری، ضربه را به خود جذب می کنند. این امر موجب می شود در صورت برخورد اجسام سنگین، مانند موتور سیکلت یا سپر ماشین به پایه چراغ، تا حد زیادی از آسیب رسیدن به چراغ، جلو گیری شود.

برای اطلاع از سایر قابلیت های چراغ خیابانی کله گاوی تماس بگیرید.

انواع پوشش پایه چراغ چگونه است؟

انواع پوشش پایه چراغ هایی را برای این محصولات شاهد خواهی بود. پرکاربرد ترین پوشش پایه چراغ، مدل پلیمری آن است. این نوع از پوشش پایه چراغ، به دلیل انعطاف و طول عمر مورد استفاده قرار می گیرد. نوع دیگری از این پوشش ها، فلزی هستند. 

پوشش های فلزی دارای زیبایی بیشتری می باشد و در رنگ و مدل های مختلفی وجود دارند. پوشش پایه چراغ فلزی از داخل توسط مواد نرم پوشانده شده است تا از وارد شدن آسیب به پایه چراغ جلوگیری کند. این پوشش ها وظیفه زیبایی، حفاظت و افزایش طول عمر پایه چراغ را برعهده دارند. 

برای دریافت قیمت و خرید انواع چراغ خیابانی ژوپیتر با ما تماس بگیرید.

اهمیت شناخت انواع پوشش پایه چراغ

پوشش پایه چراغ یکی از مهم ترین لوازم جانبی و پرکاربردترین وسیله برای جلوگیری از هزینه های اضافه می باشد. شما می توانید به این پوشش ها، چراغ خود را به اشکالی که دوست دارید در بیاورید و زیبایی محیط باغ یا ساختمان خود را، متناسب با سلیقه خود، ایجاد کنید. سایت روشنایی پارس یکی از فروشندگان معتبر انواع لوازم روشنایی مانند لوستر، لامپ، چراغ خیابانی و انواع پوشش پایه چراغ می باشد. شما می توانید برای تهیه این لوازم، به این سایت مراجعه فرمایید.