نمایش 1–12 از 21 نتیجه

چراغ خیابانی یکی از انواع چراغ هایی است که بسیار مورد توجه قرار گرفته است. کشورهای زیادی در جهان در حوزه جذب توریست بسیار موفق ظاهر شده اند، علت را که جویا می شویم در می یابیم یکی از علل جذب توریست در این کشورها توجه دولت ها به اجرای نورپردازی های جذاب و خیال انگیز در سطح شهر است.

چراغ خیابانی

نورانی ترین شهرهای جهان از دید ساکنین ایستگاه فضایی ناسا شامل لندن، بروکسل و پاریس است که در کشورهای بلژیک، فرانسه و انگلیس واقع شده اند و یک مثلث نورانی خیره کننده را از فراسوی مرزهای سیاره ای تشکیل می دهند. طبق تحقیقات به عمل آمده این کشورها جزو موفق ترین کشورها در معماری و جذب توریست بوده اند. اما دلیل این موضوع چیست؟ برای اطلاع از قیمت و ثبت سفارش چراغ خیابانی راکتی در واتس آپ پیام بگذارید.

بی شک استفاده از چراغ های خیابانی در نورپردازی های شهری منجر به رقم زدن این پدیده شده است. چراغ های خیابانی یکی از مهمترین عناصر در نورپردازی شهری هستند که بیش از نیمی از بار معماری شهری به دوش این عنصر مهم و کاربردی ست.

با نصب چراغ خیابانی در معابر می توان انگیزه و شوق مردم را برای عبور از گذرگاه های عمومی و گشت زنی در شهر دوچندان کرد. در واقع می توان این چراغ ها را عاملی برای رونق دهی به شهرها دانست. شهرهایی که دارای جلوه ای تاریک و چشم اندازی خفقان آور هستند بی شک هیچ گاه نمی توانند در جذب توریست و ایجاد امنیت موفق ظاهر شوند.

چراغ خیابانی

برای آگاهی از نحوه ی سفارش چراغ خیابانی دیواری با ما در ارتباط باشید. به کمک این نوع از چراغ ها می توان امنیت را به معابر بخشید. به ویژه مکان هایی مانند پارک ها، باغ ها، خیابان های شلوغ، تونل ها، مسیرهای جاده ای و خیابان ها به امنیت بالایی نیاز دارند. طبق آمار دریافت شده بخش زیادی از تصادفات جاده ای و اتفاقات ناگواری که برای شهروندان در سطح شهر رخ می دهد به دلیل ضعف در نصب چراغ خیابانی بوده است.

مکان های نورانی و روشن به شدن سطح بروز خطر و آسیب را کاهش می دهند. مطمئنا مناطقی که در نورپردازی ضعیف عمل کرده اند هم برای شهروندان و عابران پیاده حادثه ساز خواهند شد و هم برای خودروها. بنابراین لزوم نصب چراغ های خیابانی را می توان در ایمنی و امنیتی که ایجاد می کند رویت کرد.

برای اطلاع از نحوه ی سفارش چراغ خیابانی خورشیدی با شماره تلفن های ما در تماس باشید. با استفاده از چراغ های خیابانی می توان معماری یک شهر را زیر و رو کرد. در همین ایران خودمان شهرهایی مانند تهران، مشهد و یزد جزو پر نورترین شهرهای کشور هستند و شب زنده داران در این شهرها بسیار است. این موضوع نه تنها به ایمنی بالای شهر کمک می کند بلکه منجر به جذابیت هر چه بیشتر معماری منطقه می شود.

چراغ های خیابانی دارای انواع مختلفی از جمله چراغ های خیابانی پایه دار، چراغ های خیابانی دکوراتیو و چراغ های خیابانی دیواری می شود. هر نوع از این چراغ ها می تواند ظرافت های معماری را به شکلی نوین نمایان کند. برای ثبت سفارش چراغ خیابانی پروژکتور با شماره های درج شده تماس بگیرید.

خرید چراغ خیابانی

چراغهای خیابانی در قالب انواع پایه دار، دیواری، راکتی، لاکپشتی، دکوراتیو و پروژکتوری قابلیت نصب در گذرگاه ها و معابر را دارد. آنچه که در خرید چراغ خیابانی بسیار مهم است تناسب بین آنها و کاربرد چراغ است. به عنوان مثال اگر هدف شما از خرید چراغ های خیابانی، نورانی کردن فضای ورودی یک رستوران است به شما خرید نوع  پایه دار و خرید نوع  دیواری از این چراغ ها توصیه می شود.

این در حالی ست که اگر هدف روشنایی یک محوطه وسیع صنعتی و یا فضای بیرونی کارخانه باشد خرید چراغ خیابانی راکتی و لاکپشتی توصیه می شود. چرا که این چراغ ها شعاع نوری بسیار وسیعی دارند و برای تابش نور از ارتفاع بالا مناسب هستند. برای سفارش چراغ خیابانی پارکی به صفحه ی ارتباط با ما مراجعه کنید.

در خرید چراغ خیابانی باید به شرایط آب و هوایی و شرایط اقلیمی توجه کنید بنابراین درجه حفاظت یا IP آنها بسیار پر اهمیت خواهد بود.

آیا قصد دارید چراغ های خیابانی را در مکانی پر از گرد و غبار نصب کنید؟ آیا منطقه ای که قرار است این چراغ ها در آن نصب شود منطقه ای مرطوب و پر بارش است؟ آیا گازهای اسیدی در منطقه وجود دارند؟ یا دمای هوا در منطقه به زیر صفر می رسد؟ درجه حفاظت آنها به شما خواهد گفت که چراغ خیابانی مورد نظرتان در چه نوع آب و هوایی دوام خواهد آورد؟

پوشش پودری الکترواستاتیک و پوشش گالوانیزه جزو معروف ترین و متداول ترین پوشش های چراغ های خیابانی هستند. در خرید چراغ های خیابانی باید لزوما نوع پوشش چراغ را مد نظر داشته باشید. این نکته ارتباط عمیق و مستقیمی با درجه حفاظت چراغ های خیابانی دارد. پوشش چراغ های خیابانی از چراغ در برابر شرایط آب و هوایی در مقابل پوسیدگی، زنگ زدگی و خوردگی محافظت خواهد کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر از چراغ خیابانی با پایه با شماره های ما در تماس باشید.

در خرید چراغ خیابانی باید نسبت به بهره مندی تاییدیه از سمت اداره برق مطمئن شوید. آن دست از چراغ های خیابانی دارای قابلیت اطمینان بالایی هستند که تاییدیه های لازم را از سمت اداره برق داشته باشند.

مجموعه روشنایی پارس در این راستا تمام تلاش خود را نموده تا با فروش چراغ خیابانی استاندارد، ایمنی را در مناطق مختلف شهری تامین نماید. با خرید چراغ خیابانی از مجموعه ما از مزیت های مختلفی چون ضمانت خرید، پشتیبانی فروش و مهمتر از همه مشاوره رایگان قبل از خرید چراغ خیابانی بهره مند خواهید شد. برای آشنایی بیشتر با چراغ خیابانی باغی به واتس آپ ما پیام دهید.

مشاورین و کارشناسان ما با توجه به نیازهای منطقه مورد نظر و شرایط آب و هوایی و در نظر گرفتن تمامی جوانب بهترین چراغ های خیابانی را به شما معرفی خواهند کرد.

اهداف دکوراتیو، روشنایی، ایمنی و معماری را می توان با چراغ های خیابانی پوشش دهی کرد. این چراغ ها می توانند جنبه دکوری داشته باشند و برای محوطه سازی فضای باغ ویلا، پل های عابر پیاده، گذرگاه های شهری و نصب در کنار استخر و ورودی ساختمان ها استفاده شوند.

خرید چراغ خیابانی

قیمت چراغ خیابانی

در خرید چراغ خیابانی، قیمت به عنوان ملاک اول مطرح نیست اما بی شک یکی از ملاک های مهمی است که در خرید لحاظ می شود. بنابراین نمی توان نسبت به آن بی توجه بود. قیمت چراغ خیابانی نشات گرفته از پارامترهای مختلفی است. اولین و مهمترین رکن موثر در قیمت چراغ های خیابانی، نوع چراغ است.  برای ثبت سفارش چراغ خیابانی اس ام دی به صفحه ی ارتباط با ما مراجعه کنید.

چراغ های خیابانی دارای تنوع بالایی در طراحی هستند. از چراغ خیابانی دیواری گرفته تا انواع دکوراتیو، پایه دار، کلاسیک، مدرن، راکتی، لاکپشتی و چراغ خیابانی پارکی و باغی. بنابراین نوع طراحی چراغ های خیابانی تاثیر مستقیم در قیمت آن دارد.

چراغ های خیابانی با سطوح مختلفی از درجه حفاظت IP روانه بازار می شوند. طبیعی ست که با بالا رفتن این درجه حفاظت و مقاوم تر شدن چراغ در برابر عوامل جوی و عوامل محیطی، قیمت چراغ خیابانی نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

نوع پوشش در چراغ های خیابانی می تواند از نوع پوشش پودری الکترواستاتیک یا پوشش گالوانیزه گرم باشد. برای چراغ های دکوراتیو و آن دسته از چراغ های فضای باز که کمتر در معرض هوای آزاد قرار دارند از پوشش گالوانیزه سرد استفاده می شود. بنابراین نوع پوشش چراغ خیابانی خود عاملی برای تعیین قیمت آن است. برای ثبت سفارش چراغ خیابانی فلزی به صفحه ی ارتباط با ما مراجعه کنید.

در تولید چراغ های خیابانی از متریال های مختلفی چون فولاد، استیل، برنج و آلومینیوم دایکاست استفاده می شود. در تولید این چراغ ها از سایر متریال ها چون شیشه سکوریت و گاها پلیمرهای صنعتی هم بهره گرفته می شود. کما اینکه حباب بسیاری از چراغ های خیابانی از جنس پلی کربنات می باشد. بنابراین با توجه به نوع متریال به کار رفته در تولید آنها، قیمت این محصول متفاوت خواهد بود. تنوع در وزن و ابعاد چراغ خیابانی خود عاملی برای تنوع در قیمت این محصول می باشد.

نوع منبع نوری عامل دیگری برای تعیین قیمت چراغ خیابانی است. منبع نوری در چراغ های خیابانی می تواند SMD، LED، COB منبع گازی چون متل هالید و گازهای جیوه، سدیم و هلیم باشد و یا منبع نوری سولار یا خورشیدی در آن ها تعبیه شده باشد. برای اطلاع از سایر قابلیت های و ثبت سفارش  چراغ خیابانی لاله زار با شماره سایت در تماس باشید.

مطمئنا منبع نوری تاثیر ویژه ای در قیمت چراغ خیابانی دارد. چراغ های خیابانی با منابع نوری کم مصرف دارای قیمت بیشتری هستند با این تفاوت که در مصرف انرژی، صرفه زیادی رقم می زنند و اینگونه هزینه خریدشان جبران خواهد شد. این موضوع در مورد چراغ های سولار نیز صادق است.

اگر در خرید چراغ های خیابانی با بودجه محدودی روبرو هستید می توانید برای خرید چراغ خیابانی گازی اقدام کنید. این چراغ ها هر چند کمی فضا را گرم می کنند و چندان دوستدار محیط زیست نیستند اما قدرت نورپردازی آن ها به شدت بالاست و قیمت مقرون به صرفه ای دارند.

چراغ های خیابانی دارای توان مصرفی مختلفی هستند. این چراغ ها شعاع نوری مختلفی دارند و شدت نورپردازی در آن ها متفاوت است. درجه خلوص نور، رنگ نور، قابلیت تنظیم شدت نور، قابلیت تنظیم زاویه نور، نوع لنز و شیشه، برند تولیدی، استانداردها و تاییدیه های دریافت شده و کشور سازنده تاثیر مستقیم در قیمت چراغ خیابانی دارند.

چراغ خیابانی LED

در خرید چراغ خیابانی باید به نوسانات اقتصادی و تاثیر آن در قیمت چراغ خیابانی توجه داشته باشید. این چراغ ها از متریال های فلزی ساخته می شوند و در ساخت آن ها از تکنولوژی های نوین جهانی استفاده می شود. بنابراین طبیعی ست که قیمت چراغ خیابانی با توجه به نوسانات اقتصادی و تغییر نرخ ارز و تغییرات نرخ دستمزدها دستخوش نوسان شود.

به همین دلیل توصیه می کنیم که قبل از خرید چراغ خیابانی، برای استعلام قیمت انواع چراغ خیابانی با کارشناسان روشنایی در تماس باشید و قیما روز را از کارشناسان ما دریافت کنید. این تماس بهانه ای خواهد شد تا برای دریافت مشاوره خرید چراغ خیابانی به صورت رایگان نیز اقدام کرده باشید.

برای آشنایی بیشتر با چراغ خیابانی کم مصرف به واتس آپ سایت پیام بدید.

مزایای چراغ خیابانی

چراغ خیابانی شاید به نظر وظیفه ای جزو روشنایی بخشیدن به معابر و گذرگاه ها نداشته باشد اما در حقیقت چنین نیست. این موضوع را کشورهای پیشرفته که به زیبایی و معماری شهرها اهمیت بسیار می دهند به خوبی درک کرده اند.این چراغ ها یک المان جدایی ناپذیر از معماری شهری است. این چراغ ها می توانند با پرتو افکنی در سطح شهر و مناطق مختلف، زیبایی، آرامش و جاذبه را به شهر هدیه دهند.

با استفاده از چراغ خیابانی می توان ورودی یک رستوران، ویلا، ساختمان و کافی شاپ را جلوه بخشی کرد و افراد بیشتری را برای حضور در یک مکان خاص ترغیب نمود. مطمئن افراد، حضور در مناطق روشن با نور نچرال و ملایم را ترجیح می دهند به حضور در فضایی که به شدت تاریک و خفقان آور است. برای آگاهی از اطلاعات بیشتر در خصوص چراغ خیابانی گازی با شماره های سایت در تماس باشید.

با استفاده از چراغ های خیابانی می توان ایمنی و امنیت را به سطح شهر بخشید. مناطق تاریک بسیار مستعد آسیب هستند. این آسیب می تواند برای شهروندان و یا برای ماشین های سواری رخ دهد. به واسطه چراغ های خیابانی می توان مسیرهای جاده ای بین شهری و درون شهری را برای خودروها به مسیرهایی ایمن تبدیل نمود.

بسیاری از چراغ های خیابانی، سنسور دار هستند. بدان معنا که با نزدیک شدن به آن ها روشن خواهند شد. این چراغ ها می توانند برای نصب در فضای یک باغ یا ویلا بسیار مناسب باشند. بنابراین صاحبان باغ یا ویلا متوجه حضور افراد خواهند شد.

فروش چراغ خیابانی

استفاده از انواع چراغ های خیابانی در واقع هنر دست معماران را با جلوه ای زیباتر و جذاب تر نشان می دهد. نصب چراغ خیابانی در سردر فروشگاه ها، رستوران ها، فضای باز کافی شاپ ها، کارخانجات صنعتی، پارک ها، ورودی آپارتمان ها و معابر و گذرگاه ها می تواند جلوه ای زیباتر به فضا بدهد و افراد را برای حضور این مکان مشتاق تر نماید.

چراغ های خیابانی کمک می کنند تا با یک نورپردازی صحیح و اصولی با زاویه دهی درست آرامش خیال و آسودگی خاطر برای عابران و ماشین های سواری مهیا شود.

فروش چراغ خیابانی در روشنایی پارس با هدف بهره مند سازی شما از کیفیت بالا در عین قیمت اقتصادی برای دستیابی به اهداف نورپردازی صورت گرفته است. تمام مدل های این چراغ ها که در روشنایی مهر آفرین پارس به فروش می رسند دارای ضمانت اصالت بوده و از بهترین متریال ها در ساخت آن ها بهره گرفته شده است.

پشتیبانی فروش چراغ خیابانی مزیت مهمی ست که روشنایی پارس برای خریداران محترم این مجموعه در نظر گرفته تا از هر بابت آسودگی خاطر داشته باشند. برای اطلاع از سایر ویژگی های چراغ خیابانی گالوانیزه به شماره واتس آپ درج شده مراجعه کنید.

کارشناسان ما در روشنایی پارس با تکیه بر دانش، مهارت و تجربه ای که در طی سالها تولید و فروش چراغ خیابانی داشته اند در پروسه خرید چراغ خیابانی همراه شما خواهند بود تا خریدی ایمن، مناسب و موفقیت آمیز داشته باشید و بیشتری صرفه اقتصادی را در این خرید رقم بزنید.

تنوع چراغ خیابانی

چراغ های خیابانی تنوع بی حد و حصری دارند. از نوع دیوار کوب و توکار گرفته تا چراغ های خیابانی پایه دار که در معابر و پارک ها نصب می شوند همگی جزو پرکاربردترین چراغ های خیابانی هستند.

چراغ های خیابانی را می توان از نوع پروژکتوری خریداری کرد. این چراغ ها می توانند وسعت زیادی از فضا را روشن کنند. بنابراین اگر هدف روشنایی منطقه وسیعی باشد خرید چراغ های خیابانی راکتی، چراغ های خیابانی پروژکتوری و چراغ های خیابانی لاکپشتی انتخابی مناسب است. برای کسب اطلاعات بیشتر از چراغ خیابانی مدرن با شماره های مجموعه در تماس باشید.

چراغ خیابانی را می توان با منابع نوری مختلف خریداری کرد. چراغ های گازی معمولا گرمای زیادی تولید می کنند، آسیب زیادی به محیط زیست می زنند و منجر به تجمع حشرات موذی می شوند. این در حالی ست که چراغ های خیابانی LED، چراغ های خیابانی SMD، چراغ های خیابانی COB و چراغ های خیابانی سولار به منابع نوری پاک معروف هستند و آسیبی برای محیط زیست نخواهند داشت. مصرف انرژی توسط این چراغ ها بسیار کم است و گرمای بسیار تا بسیار کمی از خود تولید می کنند.

تنوع چراغ های خیابانی در روشنایی پارس بسیار بالاست و با اهداف مختلف چون نورپردازی معابر، کمک به زیبایی معماری شهر، اهداف دکوراتیو، ایمنی معابر، زیباسازی ورودی رستوران ها و فروشگاه ها و روشنایی پارک ها می توانید اقدام به خرید چراغ خیابانی در روشنایی پارس نمایید.

قیمت چراغ خیابانی ال ای دی

اگر از خریداران چراغ خیابانی هستید بی شک شما هم به دنبال قیمتی اقتصادی در این بازار می گردید. ما در مجموعه روشنایی پارس این ضمانت را به شما می دهیم که مقرون به صرفه ترین قیمت را در این بازار پر تلاطم ارائه خواهیم داد. حمایت از تولید داخل و اتکا به پایه های محکم محصولات داخلی چیزی ست که به عنوان اصلی ترین تفکر در مجموعه روشنایی پارس جریان دارد.

برای دریافت سایر قابلیت های چراغ خیابانی مهتابی به واتس آپ ما پیام بدهید.

از این رو تمام توان خود را بر این گذاشته ایم که با ارائه محصولاتی مقرون به صرفه و اقتصادی مصرف کنندگان ایرانی را از خرید محصولات گران قیمت خارجی بی نیاز کنیم.

ما در این مجموعه کیفیتی همپای کیفیت رقبای خارجی ارائه می دهیم. محصولات روشنایی پارس توان رقابت با برترین برندهای داخلی و خارجی را دارا بوده در حالی که قیمت چراغ خیابانی در روشنایی اقتصادی تر از تمامی مجموعه های دیگر است.

بنابراین اگر در خرید چراغ خیابانی به دنبال صرفه اقتصادی هستید اما همچنان کیفیت، ایمنی و استاندارد برای شما از هر چیز دیگر مهمتر است ما خرید چراغ خیابانی از روشنایی را به شما توصیه می کنیم.

خرید چراغ خیابانی ال ای دی

تنوع چراغ های خیابانی در روشنایی مهر آفرین منجر به این شده تا سلیقه های مختلف تحت پوشش این مجموعه قرار گیرند. شما می توانید با هر میزان بودجه ای که در اختیار دارید برای خرید چراغ خیابانی از روشنایی اقدام کنید.

برای مشاهده سایر قابلیت های چراغ دیواری بیرونی با شماره تماس های درج شده در سایت در تماس باشید.

چراغ های خیابانی LED، چراغ های خیابانی SMD، چراغ های خیابانی COB، چراغ های خیابانی خورشیدی و انواع چراغ های خیابانی گازی در این مجموعه به فروش می رسد. بنابراین در خرید چراغ خیابانی مجموعه ای متنوع از چراغ ها با طراحی های مختلف پیش روی شما خواهد بود.

شما می توانید برای زیباسازی معابر، ورودی فروشگاه تان، روشنایی ویلا، زیباسازی نمای ساختمان و ایجاد آرامش خاطر و آسودگی خیال عابران پیاده ای که در حوالی رستوران یا مجموعه شما در حال سپری کردن زمان هستند اقدام به خرید چراغ خیابانی از روشنایی پرس متناسب با هداف تان نمایید. بنابراین برای دریافت مشاوره رایگان خرید چراغ خیابانی با کارشناسان روشنایی پارس تماس حاصل نمایید. برای دیدن سایر اطلاعات از چراغ دیواری خارجی با شماره واتس آپ ما در ارتباط باشید.

چراغ های خیابانی

چراغ خیابان LED یکی از ابزارهای مهم در راه و شهرسازی و همچنین چراغ های خیابانی، پارک ها و فضاهای عمومی است. لزوم ایجاد ایمنی در شهرها و روشنایی و دید معابر، نیاز به روشنایی معابر را در همه حال نشان می داد. شناخت خوب جاده ها و مسیرها خطرات مختلف از جمله تصادفات جاده ای را تا 30 درصد کاهش می دهد.

کیفیت بالای چراغ های خیابانی LED، مصرف کم این نور و طول عمر زیاد، در کنار مزایای بسیار دیگر نسبت به چراغ های خیابانی نسل قبل، باعث شده تا این لامپ ها در نورپردازی مدرن به طور گسترده مورد استقبال قرار گیرند. جهان. مدیران پروژه و ادارات عمران شهری نیز با خرید چراغ های ال ای دی خیابانی در محدوده 50 وات و 100 وات تا 700 وات به کاهش هزینه ها و بهبود کیفیت روشنایی و خدمات کمک می کنند.

برای خرید چراغ های خیابانی ال ای دی یا اطلاع از قیمت چراغ های خیابانی ال ای دی ابتدا باید مشخصات، ویژگی ها، کاربرد هر مدل و نکات مربوط به این نورپردازی را بدانید تا بهترین چراغ های خیابانی را بیابید و مقرون به صرفه ترین آن را انتخاب کنید.

خرید چراغ های خیابانی

چراغ های خیابانی از همه نوع تامین کننده نور هستند که می توانند به عنوان منبع نور در جاده ها و مسیرها استفاده شوند. از چراغ ها یا چراغ های خیابان می توان برای تامین نور در سطوح جاده ها و فضاهای عمومی و تامین ایمنی عابران پیاده و وسایل نقلیه استفاده کرد.

به طور کلی یکی از موضوعاتی که همواره در شهرسازی مورد توجه قرار می گیرد، خیابان ها، معابر، فضای سبز و … هستند. تامین روشنایی است که منجر به قرارگیری انواع چراغ های خیابانی در نقاط مختلف به ترتیب مشخص شده است.

فروش چراغ های خیابانی

به طور کلی نورپردازی راهروها و خیابان ها را می توان به روش های مختلفی انجام داد، به عنوان مثال در برخی از مسیرها طراحان شهری از چراغ های کف و پارکت استفاده می کنند که نور ملایم و دلپذیری را برای عابران پیاده فراهم می کند. مناسب استفاده از چراغ هایی با ارتفاع کم یا زیاد که بنا به انتخاب و نظر طراحان انتخاب می شوند.

سیستم روشنایی معابر یا روشنایی معابر باید از نظر مشخصات فنی و همچنین ایمنی، بهداشت، زیبایی و جنبه هنری از کیفیت بالایی برخوردار باشد، در واقع روشنایی و روشنایی معابر باید دارای ویژگی های زیر باشد.

قیمت چراغ های خیابانی

در واقع میزان نور ساطع شده از لامپ یا روشنایی عمومی باید کم یا زیاد باشد، بسته به محل استفاده، مثلا در جاده، استفاده از چراغ هایی با نور و میزان نور بیشتر توصیه می شود. . باید طوری باشد که به چشم عابران و رانندگان آسیبی نزند.

این لامپ ها باید رنگ مورد نظر را داشته باشند و تا حد امکان نور را بدون ایجاد سایه روشن قابل توجه ساطع کنند. توزیع غیر یکنواخت نور و قرار دادن المان توزیع نور مستقیماً در مقابل عابران پیاده می تواند باعث سوزش چشم رانندگان و عابران شود.

ارتفاع نصب چراغ های خیابانی در جاده های شهری و بین شهری بسیار حائز اهمیت است و هر چه ارتفاع نصب به خصوص در بزرگراه ها و بزرگراه ها بیشتر باشد، راحتی رانندگان و سرنشینان خودرو بیشتر می شود. نور ساطع شده از این لامپ ها نباید در حین رانندگی به چشم راننده آسیب برساند و ارتفاع لامپ ها باید نور کافی را تامین کند و به چشم آسیب نرساند.

چراغ خیابانی ال ای دی

در گذشته از چراغ های خیابانی سنتی استفاده می شد اما این روزها چراغ های خیابانی برای مصارف مختلفی تولید می شود و مدل های چراغ خیابانی بدون لامپ و مدل هایی با لامپ های جیوه ای، لامپ های سدیمی، لامپ های متال هالید و … وجود دارد. البته انواع مختلفی از چراغ های خیابانی LED نیز تولید شده است که با قدرت های مختلف موجود است، انرژی کمتری مصرف می کند و نور خوبی را در یک فضا ساطع می کند.

در لامپ های ال ای دی صفحاتی از دیودهای ساطع کننده نور قرار داده می شود و می توانند نور را به طور یکنواخت در نقاط پخش کنند و وجود لامپ های ال ای دی هم در مصرف انرژی و هم عمر طولانی در نوری که می توانند باشند صرفه جویی می کند. استفاده ایمن در جاده ها و خیابان ها چراغ های خیابانی LED، چراغ های اقتصادی هستند که از نور با کیفیت و بدون هیچ گونه اشعه ماوراء بنفش استفاده می کنند.

ویژگی های چراغ خیابان LED

مصرف انرژی کم
زندگی طولانی
بدون گازهای سمی
سریع خاموش و تایید کنید
حشرات را جذب نمی کند
چراغ را خاموش کنید
خروجی نور فوق العاده، حتی در دماهای پایین

برای خرید چراغ های خیابانی یا اطلاع از قیمت چراغ های خیابانی می توانید به سایت لایت هوم مراجعه کنید و با خیال راحت خرید کنید.