چراغ خیابانی خورشیدی از مدل های مختلف چراغ خیابانی است که با انرژی تجدیدپذیر خورشید کار می کند. منابع انرژی تجدیدپذیر رو به پایان هستند و این موضوع روز به روز بر نگرانی های مردم جهان می افزاید. بهینه سازی مصرف انرژی به یکی از اصول اولیه در تولیدات صنعتگران بدل شده است.

این موضوع به ویژه در حوزه برق و روشنایی به شکل قابل توجهی مطرح است. چراغ خیابانی خورشیدی یکی از بهترین تولیدات بشر در راستای کاهش مصرف برق و آشتی دوباره با محیط زیست است. این چراغ ها بدون نیاز به حفر کانال، تابلو برق و کابل کشی قابلیت نصب دارند و این روزها بیش از هر زمان دیگری مورد استقبال قرار گرفته اند.

عدم پرداخت هزینه برق، بهینه سازی مصرف انرژی، مقاومت بالا در برابر گرد و خاک، راحتی نصب، حمل آسان و طول عمر بالا از مزیت های خرید چراغ خیابانی خورشیدی می باشد. چراغ های خیابانی خورشیدی دارای انواع مختلفی از جمله دیوارکوب خیابانی خورشیدی، چراغ خیابانی پروژکتوری خورشیدی، چراغ توپی ضد آب خورشیدی و چراغ پایه ای خیابانی خورشیدی می شود.

از چراغ خیابانی خورشیدی می توان در مکان هایی که دسترسی به برق وجود ندارد استفاده کرد. باغ ها، کوچه ها، ویلاها، آلاچیق ها، روستا ها و ارتفاعات از جمله این مکان ها هستند.

چراغ خیابانی خورشیدی بر اساس اثر فتوولتائیک در سلول های خورشیدی کار می کند. این چراغ با ذخیره سازی انرژی خورشید توسط پنل خورشیدی کار گذاشته شده درون چراغ، این انرژی را ذخیره سازی نموده و در زمان تاریک شدن هوا آن را به صورت هوشمند به روشنایی تبدیل می کند. قدرت نوردهی چراغ های خیابانی خورشیدی بسیار بالاست و شعاع وسیعی را روشن می کند. این چراغ ها نه تنها از تکنولوژی برتر استفاده می کنند بلکه دارای طراحی نوین و شیکی هستند و منجر به زیباسازی جلوه شهر خواهند شد.

برای آشنایی بیشتر با چراغ بیرونی ارزان به صفحه ی ارتباط با ما مراجعه کنید.

خرید چراغ خیابانی خورشیدی

دلیل استقبال بیش از پیش شهرداری ها برای خرید چراغ خیابانی خورشیدی را می توان مزایای بیشمار این چراغ ها دانست. چراغ های خیابانی خورشیدی دارای طراحی شیک، مصرف انرژی بهینه، حمل آسان، سازگار با محیط زیست، عاری از خطر داغ شدگی و پریدن فیوز، عاری از خطر آتش سوزی و اتصالی، ضد آب، با دوام، ضد گرد و غبار و کم هزینه در مصرف انرژی هستند.

بنابراین با خرید چراغ خیابانی خورشیدی می توان با یک تیر چند نشان زد و مهمترین آن ها بالا بردن سطح ایمنی و به صفر رساندن احتمال آتش سوزی در زمان وزش طوفان می باشد. چرا که این چراغ دارای سیم کشی نیست و دلیلی برای اتصالی وجود ندارد.

هدف از خرید چراغ خیابانی خورشیدی نصب آن در پیاده روها، معابر، زمین های بازی روباز، دانشگاه ها، ادارات، محوطه مجتمع های بزرگ، محوطه رستوران ها، مناطق عشایر نشین، باغچه ها، ویلاها و مکان هایی مانند روف گاردن می باشد. این چراغ ها در مناطق شهری که دسترسی به برق ممکن نیست بسیار کاربرد دارند.

خرید چراغ خیابانی خورشیدی برای کشوری مانند ایران که هزینه مصرف برق در آن رو به افزایش است می تواند راهی برای صرفه جویی در هزینه ها باشد. این چراغ ها دارای سنسور هستند و با عبور افراد در حوالی چراغ نور خود را افزایش می دهند. بنابراین می توان آن ها را راهی برای افزایش امنیت شهر و منطقه نیز دانست.

قیمت چراغ خیابانی خورشیدی

همانطور که گفته شد با خرید چراغ خیابانی خورشیدی می توان صرفه جویی بالایی در هزینه ها رقم زد. هر چند که قیمت چراغ خیابانی خورشیدی نسبت به چراغ هایی که با کابل کشی برق همراه هستند بیشتر است. اما این اختلاف قیمت در هزینه های مصرفی برق جبران می شود. چراغ خیابانی خورشیدی نیاز به پرداخت هزینه برق ندارد.

این چراغ ها همچنین به پرداخت هزینه های کابل کشی، حفر کانال و تابلو برق نیز نیاز ندارند. بنابراین استفاده از آن ها بسیار مقرون به صرفه است. تنها یک بار برای همیشه باید برای پرداخت قیمت چراغ خیابانی خورشیدی اقدام شود و بعد از آن دیگر هزینه ای روی دوش شما نخواهد بود.

از جمله پارامترهایی که در قیمت چراغ خیابانی خورشیدی  موثر است می توان به مدت زمان شارژ چراغ، توان پنل خورشیدی، نوع سیستم روشنایی، زاویه پخش نور، گواهینامه های استاندارد، درجه حافظت، مدت، زمان نوردهی در شب، شعاع عملکرد سنسور حرکتی، تعداد حالات تایمر، جنس بدنه، نوع مواد به کار رفته در ساخت پایه چراغ و نوع شیشه اشاره کرد.

قیمت چراغ خیابانی خورشیدی همچنین از پارامترهای اقتصادی روز نیز نشات می گیرد. نوسانات نرخ ارز به دلیل وارداتی بودن برخی قطعات، نوسان در نرخ تورم و همچنین دستمزدها منجر به تغییر قیمت چراغ خیابانی خورشیدی به صورت روزانه می شود. بنابراین بهتر است قبل از خرید چراغ خیابانی خورشیدی برای استعلام قیمت با کارشناسان مجموعه روشنایی پارس تماس حاصل نمایید.

برای اطلاعات بیشتر از چراغ بیرونی پایه دار با ما در ارتباط باشید.