بهترین برندهای پروژکتور ال ای دی چیست؟ یکی از اصلی ترین نیازهای انسان ها نیاز به روشنایی و نور است. روشنایی در هر مکانی باعث افزایش امنیت و زیباسازی آن می شود و به این منظور در اکثر جاده ها و خیابان ها از پروژکتورهای ال ای دی استفاده می شود. پروژکتورهای ال ای دی یکی از بهترین ابزارهای روشنایی هستند که از آن ها در استادیوم ها، حیاط ها، جاده ها، پارکینگ ها، ورزشگاه ها، تونل ها و… استفاده می شود. 

امروزه استفاده از پروژکتور ال ای دی نسبت به گذشته بسیار افزایش داشته است زیرا با پیشرفت فناوری هزینه مصرف برق آن کاهش یافته و طول عمر بالاتری نیز دارد. به علت تقاضای زیاد بازار از این محصول، شرکت های بسیاری شروع به ساخت و واردات پروژکتور ال ای دی کرده اند. نکته مهم در انتخاب و تهیه پروژکتور ال ای دی برند آن است زیرا شما با شناسایی برند آن می توانید به مصرف برق، طول عمر و… پی ببرید. در ادامه سایت روشنایی پارس که یکی از تولیدکنندگان و واردکنندگان انواع پروژکتورهای ال ای دی است به معرفی بهترین برندهای پروژکتور ال ای دی می پردازد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید چراغ خیابانی با ما در تماس باشید.

 بهترین برندهای پروژکتور ال ای دی چگونه است؟

پروژکتور ال ای دی یکی از ابزارهای روشنایی است که به منظور تولید روشنایی در مکان هایی با متراژ بالا مورد استفاده قرار می‌گیرد. پروژکتور ال ای دی دارای یک قطعه الکترونیکی و دیود نوری است که با استفاده از انرژی تامین شده از یک منبع تغذیه، نور را تولید می‌ کند، امروزه با استفاده از چیپ های ال ای دی کیفیت پروژکتورهای ال ای دی بسیار افزایش یافته است. منبع تغذیه یکی از مهم ترین قسمت های پروژکتور یا نورافکن ال ای دی است؛ زیرا این قسمت از پروژکتور تعیین کننده طول عمر آن است.

معرفی بهترین برندهای پروژکتور ال ای دی

در این قسمت به بررسی بهترین برندهای پروژکتور ال ای دی پرداخته می شود تا شما عزیزان در هنگام خرید و تهیه پروژکتور از آن استفاده کنید.

برای اطلاعات بیشتر از چراغ بیرونی پایه دار با ما در ارتباط باشید.

معرفی بهترین برندهای پروژکتور ال ای دی

پروژکتور ال ای دی آلتون رای

پروژکتور آلتون رای یکی از بهترین پروژکتورهای موجود در بازار است که از باکیفیت ترین و بهترین محصولات بازار تولید می شود. این پروژکتور نسبت به محصولات دیگر برندها از قیمت بالاتری برخوردار است زیرا از مواد اولیه بسیار با کیفیتی تولید می شود. یکی از ویژگی های مهم در پروژکتور آلتون رای تراشه  موجود در چراغ های آن است که از نوع Epistar آلمان و تایوان است. 

این شرکت طول عمر محصولات خود را بالای ۵۰۰۰۰ ساعت تضمین می کند، از دیگری ویژگی های مثبت این برند می توان به ۳سال گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش آن اشاره نمود. تنها عیب این پروژکتور قیمت بالای آن است که عده ای از افراد را از خرید منصرف می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر از انواع چراغ فضای خارجی با ما در ارتباط باشید.

پروژکتور ال ای دی مازی نور

این برند که به چراغ های خیابانی اش نیز بسیار معروف است، دارای پروژکتورهای ال ای دی بسیار با کیفیتی است که امروزه به یکی از برندهای محبوب پروژکتور ال ای دی داخلی تبدیل شده است. این پروژکتور به علت درجه حفاظت بالایی که دارد برای انواع شرایط جوی مناسب می باشد. محصولات شرکت مازی نور دارای ۳۶ ماه گارانتی می باشند که این موضوع باعث اعتماد مردم به این برند شده است.

پروژکتور ال ای دی صبا صنعت

یکی از بهترین برندهای پروژکتور ال ای دی موجود در بازار پروژکتور صبا صنعت است. این محصول در کنار کیفیت بسیار بالا دارای قیمت بسیار مناسبی است که همین موضوع باعث افزایش مشتری این برند شده است. از مزایا پروژکتور ال ای دی صبا صنعت می توان به مقاومت بالا در برابر نفوذ آب، تنوع بسیار بالا، قیمت مناسب و… اشاره نمود.

برای دریافت قیمت و خرید انواع چراغ پروژکتور با ما تماس بگیرید.

پروژکتور ال ای دی شعاع

یکی از قدیمی ترین شرکت های تولیدکننده پروژکتور، شرکت شعاع است که در این زمینه بیش از ۶۰ سال سابقه دارد. محصولات این شرکت از طول عمر ۳۰۰۰۰ ساعت برخوردارند که در کنار قیمت مناسب آن جزو کار های باکیفیت بازار محسوب می شود.

اهمیت شناخت بهترین برندهای پروژکتور ال ای دی

در این مقاله سایت روشنایی پارس به بررسی و معرفی بهترین برندهای پروژکتور ال ای دی پرداخت تا شما عزیزان در زمان تهیه پروژکتور به برند آن دقت فرمایید، البته برندهای دیگری همچون فاین الکتریک، لنا افراتاب و… نیز وجود دارند که شما با توجه به کارایی و قیمت آن می توانید پروژکتور ال ای دی مناسبتان را تهیه کنید.