بهترین پروژکتورهای مناسب برج نور کدام اند؟ برج نور یا برج نوری یکی از ابزارهای روشنایی است که کاربرد بسیار زیادی در خیابان ها، جاده ها، بزرگراه ها، استادیوم ها و… دارد. برج نور به طور کلی از دو قسمت ستون و محل نصب پروژکتور تشکیل شده است. پروژکتور یکی از مهم ترین قسمت های برج نور است که اهمیت زیادی در کیفیت و میزان روشنایی برج نور دارد. امروزه با پیشرفت صنعت و تقاضای بالای بازار، ساخت و تولید پروژکتورهای مناسب برج نور بسیار افزایش یافته است. 

در این مقاله روشنایی پارس ابتدا به توضیح پروژکتور برج نور و سپس به معرفی بهترین پروژکتورهای مناسب برج نور و همچنین مزایا آن می پردازد تا شما عزیزان در زمان خرید و تهیه پروژکتور مناسب برج نور اطلاعات کافی را داشته باشید، پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید چراغ خیابانی با ما در تماس باشید.

بهترین پروژکتورهای مناسب برج نور چیست؟

قبل از اینکه بخواهیم در مورد بهترین پروژکتورهای مناسب برج نور صحبت کنیم، بهتر است که در مورد برج نور نیز اطلاعاتی را کسب کنید. برج نور، برج نوری یا دکل روشنایی یک سازه آهنی و فلزی است که امروزه کاربرد بسیار زیادی در مکان های مختلف دارد. برج های نور بسته به نوع مکانی که قرار می گیرند در ارتفاع های متفاوتی ساخته می شوند. برای محاسبه کیفیت برج نور عموما به اولین قسمتی که توجه می شود پروژکتور آن است. 

پروژکتورهایی که در برج نور استفاده می شوند باید دارای کیفیت عالی و پخش نور بالا باشند تا  برج نور بتواند در تاریکی شب مکان مورد نظر را به خوبی روشن کند. به همین دلیل پروژکتور برج نور باید حتما دارای کیفیت و طول عمر بالا باشد. توصیه می شود در زمان تهیه پروژکتور مناسب برج نور حتما پروژکتورهایی با نور سفید یا یخی را انتخاب کنید تا اجسام به خوبی در زیر آن مشخص باشند.

برج نور بسته به ارتفاعی که دارد می تواند پروژکتورهای متفاوتی را در قسمت بالای خود نگه دارد، برای مثال برج نورهای مرتفع توانایی تحمل ۳۵ عدد پروژکتور را دارند، این تعداد در برج نوری که ارتفاع کمتری دارد، کمتر بوده و به نوعی ارتفاع برج نور با تعداد پروژکتوری که می تواند نصب شود رابطه ی مستقیم دارد.

برای دریافت قیمت و خرید انواع چراغ پروژکتور با ما تماس بگیرید.

آشنایی با بهترین پروژکتورهای مناسب برج نور

پروژکتور LED

پروژکتورهای LED دارای چراغ های بسیار قوی LED و راندمان بالایی هستند. این پروژکتورها برای نورانی کردن برج‌ های نور مناسب هستند. دلیل استفاده از این پروژکتورها این است که دارای فناوری روز دنیا بوده، عمر طولانی دارند. همچنین، پروژکتور LED قابلیت نمایش طیف رنگ وسیعی دارد و این باعث می‌ شود که برج نور به صورت جذابی نورانی دیده شود.

پروژکتور فلود

پروژکتور فلود دارای دیودهای الکترولومینسانس است که نور قوی و جذابی تولید می ‌کنند. این پروژکتورها برای برج ‌هایی که در شب به عنوان یک منبع نوری هستند، بسیار مناسب بوده و نور قابل توجهی را به محیط می دهد. پروژکتور فلود دارای نمایش خوبی در طیف رنگ‌ها است و به سادگی تنظیم می‌شود. 

این پروژکتورها با خروجی نور بالا، زاویه پخش نور وسیع و توان بالا برای روشنایی فضاهای بزرگ بسیار مناسب هستند و می‌ توانند برای روشنایی فضاهای صنعتی، ایستگاه‌ های بزرگ ترمینال، ورزشگاه‌ها، سالن‌های همایش، بیمارستان‌ها، پارکینگ‌ها و غیره به کار روند که به عنوان یکی از بهترین پروژکتورهای مناسب برج نور به حساب می آیند.

بهترین پروژکتورهای مناسب برج نور چیست؟

پروژکتور لیزری (Laser)

پروژکتور لیزری یکی از انواع پروژکتور پیشرفته است که با استفاده از نور لیزری به جای نور معمولی، فضاها را روشن می‌کند. پروژکتور لیزری با توان بالا، قابلیت پخش نور و زاویه پخش گسترده، بیشتر در فضاهای خارجی و خیابان ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. پروژکتور لیزری دارای ویژگی‌هایی همچون طول عمر بالا، کیفیت بالای نور، صرفه‌جویی در مصرف انرژی و همچنین نصب و راه‌اندازی آسان است. این پروژکتورها معمولاً دارای تنظیمات مختلفی هستند که به کاربر اجازه می‌ دهد تا شدت نور، زوایای پخش نور و رنگ نور را تغییر دهد. در ادامه روشنایی پارس به مزایا پروژکتور مناسب برج نور نیز می پردازد.

برای دریافت قیمت و خرید انواع چراغ خیابانی پروژکتور با ما تماس بگیرید.

مزایای استفاده از بهترین پروژکتورهای مناسب برج نور

  • مصرف پایین برق؛
  • روشنایی بالا؛
  • پخش نور وسیع؛
  • مقاومت در برابر شرایط متفاوت جوی؛
  • طول عمر بسیار بالا؛
  • کم نشدن شدت و قدرت نور در طول شبانه روز.

برای دریافت قیمت و خرید انواع پروژکتور فتوسل دار با ما تماس بگیرید.

اهمیت شناخت بهترین پروژکتورهای مناسب برج نور

به طور کلی پروژکتور برج نور بسته به مکانی دارد که برج نور در آن نصب می شود، زیرا برخی مکان ها نیاز به روشنایی زیادی دارند و پروژکتور حتما باید توان و شدت روشنایی بسیار بالایی داشته باشد. در این مقاله روشنایی پارس که یکی از فروشندگان انواع پروژکتور، لامپ، چراغ خیابانی و… می باشد به معرفی بهترین پروژکتورهای مناسب برج نور پرداخته است تا شما عزیزان در این زمینه اطلاعات کافی را داشته و بتوانید در زمان خرید از آن استفاده کنید.