در چند سال اخیر قطعی مداوم برق به ویژه در فصول پر مصرف سال مانند تابستان بسیار آزاردهنده بوده است. این قطعی های مداوم در واقع زنگ هشدار یک بحران بزرگ هستند و آن هم کاهش آب پشت سدها و ایجاد چالش در پروسه تولید برق است. بنابراین به هر نحوی باید از مصرف بی رویه برق جلوگیری نمود. شاید تصور کنید استفاده از چراغ پروژکتور های نورانی یکی از دلایل دامن زدن به مصرف بالای برق است اما چنین نیست.

انواع پروژکتور فتوسل دار

پروژکتورهای مدرن در حال تولید در جهان جزو دسته پروژکتورهای کم مصرف هستند و پروژکتورهای پر مصرف قدیمی در حال جمع آوری از سطح خیابان ها، ورزشگاه ها، فروشگاه ها، ادارات، کارخانجات و تالارها و دانشگاه ها هستند. پروژکتور فتوسل دار یکی از پروژکتورهای کم مصرف می باشد که انرژی مورد نیاز خود را از نور خورشید تامین می کند.

برای خرید انواع پروژکتور نمای ساختمان با ما تماس بگیرید.

مصرف برق در پروژکتور فتوسل دار صفر است. بنابراین می توان حتی در مکان هایی که دسترسی به انرژی برق با محدودیت روبرو است از این پروژکتورها استفاده نمود. راه اندازی پروژکتور فتوسل دار بدون استفاده از سیم کشی صورت می پذیرد. پروژکتور های فتوسل دار دارای منبع انرژی پاک بوده و هیچ گونه آلودگی برای محیط زیست ایجاد نمی کند.

این پروژکتورها به یک صفحه سولار متصل هستند  که انرژی مورد نیاز خود را از آن تامین می کنند. شاید تصور برخی از افراد بر این باشد که پروژکتورهای فتوسل دار قادر به تولید نور پر قدرت و درخشان همچون سایر پروژکتورها نیستند اما چنین نیست. این پروژکتورها در تامین روشنایی همانند پروژکتورهای دیگر عمل می کنند و دارای شار نوری بسیار مطلوبی هستند.

برای خرید انواع پروژکتور دستی با ما در تماس باشید.

انواع پروژکتور فتوسل دار قادر به تولید روشنایی در بازه زمانی مشخصی هستند. برخی از این پروژکتورها می توانند به مدت دو الی سه ساعت روشنایی تولید کنند در حالی که برخی دیگر قادرند به مدت هشت الی ده ساعت بی وقفه نورپراکنی نمایند. این پروژکتورها به طور خودکار با کم شدن نور روشن می شوند با این حال امکان تغییر تنظیمات پروژکتور به حالت دستی یا خودکار وجود دارد. بنابراین خودتان نیز می توانید در صورت لزوم پروژکتور های فتوسل دار را روشن کنید.

پروژکتورهای فتوسل دار دارای انواع بیرونی و داخلی هستند. عمدتا از پروژکتور فتوسل دار به عنوان پروژکتورهای خیابانی استفاده می شود با این حال می توان آن ها را در محیط باغ، محوطه ویلا، باغچه ها و نمای ساختمان ها نصب نمود. شما می توانید اقدام به خرید انواع پروژکتور فتوسل دار از برندهای مختلف نمایید. برندهای ایرانی در سال های اخیر توانسته اند در برابر برندهای خارجی به کیفیت مطلوبی دست پیدا کنند.

برای خرید انواع پروژکتور عدسی دار با ما تماس بگیرید.

خرید پروژکتور فتوسل دار

فتوسل ها به نور حساس هستند. این سلول های خورشیدی در مواجهه با نور خورشید از خود ولتاژ تولید می کنند. ولتاژ تولید شده می تواند مدار را قطع و وصل نماید. معمولا در کنار خرید پروژکتور فتوسل دار اقدام به خرید تقویت کننده نیز می نمایند تا نوسانات جریان تحت کنترل قرار گیرد. از پروژکتور فتوسل دار در محیط های باز مانند خیابان ها، معابر، میدان ها، محوطه باغ، ویلا، باغچه ها و تالارها استفاده می شود.

در پروژکتور فتوسل دار از باتری لیتیومی با ظرفیت مشخص استفاده می شود. هر چه ظرفیت باتری بیشتر باشد پروژکتور قادر به ذخیره سازی نور بیشتری در فتوسل ها خواهد بود.

برای اطلاع از قیمت و خرید انواع پروژکتور نور ثابت با ما تماس بگیرید.

پروژکتور فتوسل دار را می توان روی دیوار نصب کرد یا می توان آن را روی پایه چراغ های خیابانی قرار داد. برخی از پروژکتورهای فتوسل دار دارای سنسور PIR هستند بنابراین عمر مفید طولانی تری خواهند داشت. این پروژکتورها به محض اینکه فردی از مقابل آن ها عبور کند روشن می شود و بعد از عبور فرد به طور خودکار ده ثانیه بعد خاموش خواهند شد.

شما می توانید برای خرید پروژکتور فتوسل دار از مجموعه روشنایی پارس با کارشناسان مجموعه تماس حاصل نمایید و مشاوره های لازم را دریافت کنید. از دیگر مزایای خرید پروژکتور های فتوسل دار از این مجموعه شامل ارسال سریع به تمام نقاط ایران و بهره مندی از ضمانت اصالت می باشد.

برای خرید انواع پروژکتور دیواری با ما از طریق راه های ارتباطی در تماس باشید.

قیمت پروژکتور فتوسل دار

اگر قیمت پروژکتور فتوسل دار را در یک کفه ترازو بگذاریم و هزینه های تحمیل شده توسط این پروژکتور از جمله هزینه مصرف انرژی و تعمیرات و نگهداری را در کفه دیگر بگذاریم به شکل عجیبی خواهیم دید که هزینه های بعد از خرید پروژکتور فتوسل دار بسیار تا بسیار ناچیز است. شما نه هزینه ای بابت مصرف برق پرداخت می کنید و نه هزینه تعویض بابت سوختگی.

در پروژکتورهای فتوسل دار از چیپ های با کیفیت LED SMD استفاده می شود. بنابراین در ازای پرداخت هزینه خرید پروژکتور فتوسل دار می توانید یک صرفه اقتصادی بلندمدت را در عین بهره وری مطلوب تجربه کنید.

برای خرید انواع پروژکتور روشنایی محوطه با ما در تماس باشید.

قیمت پروژکتور فتوسل دار به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. منبع نوری این پروژکتور تاثیر ویژه ای در قیمت آن دارد. در پروژکتورهای خورشیدی معمولا از منابع نوری LED یعنی SMD و COB استفاده می شود. کیفیت چیپ های نوری می تواند قیمت پروژکتور فتوسل دار را دستخوش تغییر نماید.

توان مصرفی، شار نوری، میزان روشنایی، زاویه پخش نور، شاخص CRI، درجه حفاظت و دمای نور همگی عواملی هستند که در قیمت پروژکتور فتوسل دار تاثیرگذار می باشند. پروژکتورهای خورشیدی می توانند نورهایی به رنگ سفید، مهتابی، آفتابی، نچرال و یخی تولید کنند.

برندهای مختلفی در سراسر جهان در زمینه تولید و عرضه پروژکتور فتوسل دار فعالیت دارند. برندهای ایرانی در سال های اخیر پیشرفت درخشانی در این حوزه داشته اند و قادر به رقابت با برندهای اروپایی هستند. طبیعتا خرید پروژکتور فتوسل دار از برندهای ایرانی برای شما صرفه اقتصادی بیشتری خواهد داشت.

برای خرید انواع پروژکتور اس ام دی با ما در تماس باشید.

نوع دیفیوزر، نوع و ظرفیت باتری، تعداد چیپ های LED، ابعاد پنل نورانی، نوع درایور، کیفیت هیت سینک، گرمای تولیدی، ولتاژ، فرکانس و جنس قاب و بدنه نیز از جمله عوامل تاثیرگذار در قیمت پروژکتور فتوسل دار هستند. توصیه می شود که قبل از خرید پروژکتور فتوسل دار فارغ از قیمت به این عوامل دقت نمایید تا انتخاب درستی داشته باشید. کارشناسان ما در مجموعه روشنایی پارس آماده خدمت رسانی به شما عزیزان و ارائه مشاوره رایگان می باشند. بنابراین برای استعلام قیمت پروژکتور های فتوسل دار و دریافت مشاوره با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

برای خرید انواع پروژکتور ال ای دی با ما تماس بگیرید.