همراه سایت روشنایی پارس باشید تا با مزایای استفاده پروژکتورهای خورشیدی آشنا شوید. با پیشرفت علم و فناوری استفاده از انرژی های تجدیدپذیر بسیار گسترش یافته است. یکی از محصولاتی که امروزه با استفاده از انرژی خورشید تامین می شود؛ پروژکتورهای خورشیدی است. پروژکتور خورشیدی یکی از مهم ترین ابزارهای کارآمدی است که امروزه مصرف آن بسیار رایج شده است.

برای دانستن طرز کار چراغ های خیابانی خورشیدی این مطلب را مطالعه کنید.

این پروژکتور به جای استفاده از برق شهری، با پنل یا صفحه خورشیدی شارژ می شود. پنل این چراغ ها در روز شارژ می شود و در شب انرژی لازم این چراغ ها را تامین می کند. پروژکتور خورشیدی مناسب حیاط، باغ، باغچه، ویلا، خیابان و… است. پروژکتورهای خورشیدی مزایای بسیار زیادی نیز دارند همچون: قدرت جذب بالای نور خورشید و قدرت نوردھی زیاد، مقرون به صرفه بودن، نصب آسان بدون نیاز به سیم کشی و…

انواع پروژکتورهای خورشیدی

پروژکتورهای خورشیدی یکی از سالم‌ترین و کم‌هزینه‌ترین انواع پروژکتورها به شمار آیند. این محصولات از سلول‌های خورشیدی تهیه‌شده‌اند و با جذب نور خورشید در روز و تبدیل آن به انرژی الکتریکی، روشنایی در شب را تأمین می‌کنند. این محصولات دارای انواع مختلفی هستند و آن‌ها را می‌توان از جهات مختلفی موردبررسی قرارداد. به این صورت که ازنظر ساخت و تکنولوژی مورداستفاده در آن‌ها دارای دو نوع SMD و COB هستند. پروژکتورهای SMD و COB از انواع محصولات کم‌مصرف هستند. در ساخت پروژکتورهای سولار SMD و COB نیز از فناوری همین محصولات استفاده شده است. به همین سبب باانرژی کمتر، نور مناسبی در محیط ایجاد می‌کنند.

برای دریافت قیمت و خرید انواع پروژکتور خورشیدی با ما تماس بگیرید.

پروژکتورهای SMD دارای نور یکنواختی بوده و نور را در محیط گسترده‌ای پخش می‌کنند؛ اما پروژکتورهای COB نور را به‌صورت متمرکز در یک محیط، پخش می‌نمایند.

اما اگر بخواهیم این محصولات را ازنظر توان آن‌ها دسته‌بندی کنیم، می‌توان آن‌ها را در پروژکتورهای 10، 25، 40، 60، 100 و 200 واتی تقسیم‌بندی کرد. هرکدام از این محصولات با توجه به توانی که دارند، نور را با شدت بالا و یا کم در محیط منتشر می‌کنند. با توجه به کاربرد پروژکتورهای خورشیدی و انتظاری که از این محصولات دارید می‌توانید به سایت روشنایی پارس مراجعه کنید و  یکی از انواع این محصولات را انتخاب و خریداری کنید.

برای اطلاع از نحوه ی سفارش چراغ خیابانی خورشیدی با شماره تلفن های ما در تماس باشید.

مزایای استفاده پروژکتورهای خورشیدی

طبق بررسی‌ها مشخص‌شده است که کاربرد پروژکتورهای خورشیدی در سال‌های اخیر با افزایش چشمگیری روبرو شده است. دلیل این امر نیز مزایایی است که استفاده از این محصولات به دنبال دارد. این مزایا به شرح زیر هستند:

برای دانستن طرز کار چراغ های خیابانی خورشیدی این مطلب را مطالعه کنید.

کم‌ هزینه بودن:

انرژی خورشیدی یکی از بی خرج ترین انرژی‌های موجود بر روی کره زمین است. به همین دلیل لازم نیست برای تأمین انرژی موردنیاز این محصولات، هزینه‌ای صرف کنید. این عامل باعث شده تا قیمت بالای این محصولات، توجیه اقتصادی داشته باشد.

سازگاری با محیط‌زیست:

انرژی خورشید از انرژی‌های تجدید پذیر بوده و با مصرف آن می‌توان میزان کربن حاصل از مصرف سوخت‌های دیگر را کاهش داد. به‌این‌ترتیب هیچ آسیبی به محیط‌زیست نیز وارد نمی‌شود.

عدم محدودیت:

شاید در استفاده از انرژی‌های دیگر با محدودیت روبرو باشید، این در حالی است که استفاده از انرژی خورشید، هیچ محدودیتی ندارد.

برای خرید انواع پروژکتور ورزشگاه با ما در تماس باشید.

هزینه پایین نگهداری:

سیستم‌های روشنایی خورشیدی دارای ساختمان بسیار ساده‌ای هستند. این محصولات پس از نصب و اقداماتی که هرازگاهی برای تمیز کردن آن‌ها نیاز است، نیازی به‌صرف هزینه خاصی برای نگهداری ندارند. همین امر نیز یکی از دلایل افزایش کاربرد پروژکتور سولار است.

روش نگهداری از پروژکتورهای خورشیدی

در این قسمت روشنایی پارس به بررسی تعدادی از روش های نگهداری پروژکتور خورشیدی می پردازد:

  1. اگر صفحه پروژکتور را در نزدیکی درختچه یا درخت نصب کردید، به طور مرتب آنها را هرس کنید، تا مانع سایه انداختن آنها بر روی پنل شوید. 
  2. صفحه خورشیدی را مرتب تمیز کنید. اگر صفحه با لایه‌ای از گرد و غبار و… پوشیده شود، در طول روز نمی‌تواند باتری را کاملاً شارژ کند و در شب علاوه بر خاموش شدن زود هنگام چراغ، باتری نیز بعد از مدتی خراب می‌شود.
  3. صفحه، چراغ و تمام قسمت های آن را مرتباً بازرسی کنید، تا دچار شکستگی یا آسیب نشده باشند. 

برای خرید انواع پروژکتور روشنایی محوطه با ما در تماس باشید.

در این مقاله روشنایی پارس به بررسی پروژکتور خورشیدی و مزایای آن پرداخته است. اغلب از پروژکتورهای خورشیدی در جاده ها و خیابان ها استفاده می شود. از مزایای این پروژکتور می توان به سازگاری با محیط زیست، عدم محدودیت و… اشاره کرد. اگر قصد خرید پروژکتورهای خورشیدی را دارید توصیه می شود حتما به سایت روشنایی مهر آفرین پارس مراجعه کنید.

به طور کلی از وال واشرها جهت نورپردازی استفاده می شود. در این مقاله سایت روشنایی پارس به بررسی کامل وال واشر پرداخته است. شما عزیزان برای اطلاع از قیمت وال واشر می توانید به سایت روشنایی مهر آفرین پارس مراجعه کنید و این محصول را با بهترین کیفیت تهیه کنید. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

برای آشنایی بیشتر با چراغ خیابانی کم مصرف به واتس آپ سایت پیام بدید.