این سایت قصد دارد تا برای شما بیان کند که نحوه نگهداری چراغ استخری چگونه است؟ شما می توانید این اطلاعات را از این مقاله دریافت نمایید. استفاده از چراغ ها در بخش های مختلفی صورت می گیرد. بطور کلی نور پردازی یکی از مهم ترین بخش های زیبایی در هر مکانی می باشد. نورپردازی به کمک انواع چراغ های ال ای دی و هالوژنی، مستلزم رعایت یکسری نکات ایمنی برای افزایش طول عمر چراغ ها و جلوگیری از آسیب دیدگی آن هاست.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تاثیر نورپردازی بر معماری فضای سبز این صفحه را مطالعه کنید.

نحوه نگهداری چراغ های استخری

یکی از مکان هایی که انواع چراغ ها در آن، ممکن است دچار آسیب دیدگی بیشتری شوند، استخر ها می باشند. از این رو ضروری است که شما با نحوه نگهداری چراغ استخری آشنا شوید و جلوی آسیب دیدگی را بگیرید. روشنایی پارس یکی از سایت های عرضه کننده انواع لوازم برقی، از جمله چراغ های استخری می باشد. 

چراغ استخری چیست؟

نوعی از پروژکتورهای LED می باشد که درون قاب با درجه حفاظت IP68 طراحی شده اند. چراغ یا پروژکتور استخری در انواع روکار و توکار در توان های مختلف می باشد.به دلیل اهمیت نورپردازی مکان، استفاده از چراغ ها اهمیت زیادی پیدا کرده است. به همین دلیل از چراغ های مختلف برای مکان های مختلف استفاده می شود تا روشنایی و نورپردازی محیط فراهم شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید انواع چراغ های دیواری داخل ساختمان با ما تماس بگیرید.

چراغ های استخری و چراغ های آب نما  این امکان را فراهم می کند تا علاوه بر این که نورپردازی محیط مورد نظر به خوبی انجام شده و نور کافی و لازم برای محیط تامین شود، ترکیب شدن آب با نور زیبایی چشم نوازی را نیز تامین کند . معمولا استخرها با نورپردازی صحیح بسیار زیباتر و شکیل تر به نظر می رسند. البته منظور از استخر حتما استخرهای سرپوشیده یا سرباز بزرگ و عمومی نیست.

برای آشنایی بیشتر با چراغ خیابانی باغی به واتس آپ ما پیام دهید.

بلکه استخر می تواند در حیاط منزل یا ویلای شما قرار داشته باشد. حوضچه های بزرگ در شهر نیز می توانند از همین چراغ های استخری و آب نما برای نورپردازی و زیبایی استفاده کنند. از این چراغ ها برای سونا نیز می توان استفاده کرد. این چراغ ها با رنگ های متنوع خود می توانند زیبای بصری فوق العاده ای را فراهم کنند.

نحوه نگهداری چراغ استخری چگونه است؟

یکی از مهمترین چراغ های استخری چراغ های رو کار می باشند. نگهداری از این نوع از چراغ های استخری کمی دشوار تر از سایر مدل ها می باشد. برای آب بندی این نوع چراغ های استخری، از نوار چسب آپارات استفاده می کنند تا آب از طریق کابل به چراغ وارد نشود.

برای دیدن کاربرد چراغ های خیابانی ، این مقاله را مطالعه کنید.

در مورد چراغ های آبنما باید به این نکته توجه کرد که خنک شدن این چراغ ها تنها از طریق آب انجام می شود پس باید چراغ های روکار آبنما در جایی نصب شوند که آب روی آنها ریخته شود تا چراغ خنک شود. چراغ های آبنما و استخر به دلیل محبوس بودن لامپ ها فقط از طریق آب تبادل حرارت می کنند به همین دلیل بیش از 10 دقیقه بدون آب نباید روشن شوند در غیر این صورت چراغ دچار آسیب می شود.

برای دریافت قیمت و خرید انواع چراغ خیابانی ژوپیتر با ما تماس بگیرید.

در نصب چراغ های استخری و آبنما به آببندی با نوار آپارات یا جعبه تقسیم های واترپروف یا مفصل توجه نمایید. برای نوردهی مناسب چراغ های استخری و آبنما ترانس ها باید در فاصله مناسبی قرار بگیرند که فاصله مناسب آنها 15 متر می باشد و در صورتی که به به فاصله بیشتر نیاز دارید باید از ترانس های سفارشی استفاده کنید.

اگر میخواهید بدانید هر چراغ خیابانی LED چند متر را روشن می کند  این مطلب را مطالعه کنید.

چراغ استخری و آبنما ولتاژ پایین هستند که این ولتاژ بین 12 تا 24 ولت می‌باشد به همین دلیل حتما باید در زمان روشن‌کردن چراغ از ترانس یا درایور همراه استفاده کرد. توجه نمایید که در زمان خالی بودن استخر چراغ ها را در برابر سرماوگرما محافظت نمایید.

یکی از مهمترین مکان ها برای نورپردازی، استخر ها می باشد. استخر ها در تمام طول شبانه روز مورد استفاده قرار می گیرند. به همین دلیل نیاز است که چهره روشن و زیبایی در شب داشته باشند. به همین دلیل استفاده از چراغ های استخری زیاد است.

برای خرید انواع پروژکتور درختی با ما در تماس باشید.

روشنایی پارس در این مقاله تلاش کرد تا نحوه نگهداری چراغ استخری را برای شما بیان کند. شما می توانید برای تهیه‌ی انواع چراغ استخری به سایت روشنایی پارس مراجعه کنید و هر مدل از چراغ را که مد نظر دارید از سایت روشنایی پارس خریداری کنید.