چراغ خیابانی کم مصرف یکی از بهترین گزینه ها برای کمتر کردن و مدیریت مصرف برق است. کشور ایران جزو یکی از کشورهای پر مصرف در حوزه مصرف انرژی از جمله انرژی الکتریکی یا همان برق است. برای جلوگیری از این روند رو به صعود مصرفی باید تدابیری آگاهانه اتخاذ گردد و یکی از این تدابیر کاهش مصرف برق عمومی در سطح خیابان های شهر است.

چراغ خیابانی سنتی از جمله چراغ های گازی سدیم فشار بالا (HPS)، متال هالید (MH)، بخار جیوه و هلیم با مصرف بالای برق آسیب جدی به اقتصاد کشور و همچنین منابع تجدیدناپذیر می زند. به همین دلیل چراغ خیابانی کم مصرف چند سالی می شود که جایگزین این چراغ ها شده است.

چراغ خیابانی کم مصرف دارای هیت سینک یا همان خنک کننده می باشد و به همین دلیل از داغ شدن بیش از حد معابر، جمع شدن حشرات موذی و همچنین خطر ترکیدگی و انفجار جلوگیری می کند. انواع چراغ های خیابانی کم مصرف می تواند با لامپ های LED، SMD و COB طراحی شود و توان های مصرفی مختلفی داشته باشد.

با این حال توان مصرفی چراغ های خیابانی کم مصرف بسیار کمتر از چراغ های سنتی گازی است. نکته مثبتی که در مورد چراغ خیابانی کم مصرف وجود دارد این است که سوختگی در کار این چراغ ها نیست بلکه نور آن ها به مرور زمان کاهش پیدا می کند تا موقعی که زمان تعویض آن ها فرا برسد.

انواع چراغ خیابانی کم مصرف شامل چراغ های پایه دار LED، چراغ های SMD، چراغ های راکتی COB، پروژکتورهای LED و چراغ های دفنی و پایه دار LED می شود که دارای انواع دکوراتیو نیز می باشند.

برای سفارش چراغ خیابانی پارکی به صفحه ی ارتباط با ما مراجعه کنید.

خرید چراغ خیابانی کم مصرف

خرید چراغ خیابانی کم مصرف سراسر مزیت های متنوع را به دنبال دارد. از هزینه های اندک نگهداری و تعمیرات و عدم ایجاد حرارت های بالا گرفته تا نورپردازی قوی تر، طول عمر بیشتر و ایمنی بالاتر. چراغ خیابانی کم مصرف دارای قدرت نوردهی بالایی بر حسب لومن بر وات می باشد و می توان این چراغ ها را در قالب چراغ های پایه دار فلزی از جنس آلومینیوم با پوشش الکترواستاتیک و فولاد گالوانیزه خریداری کرد.

از طرفی خرید چراغ های خیابانی کم مصرف می تواند حق انتخاب وسیعی از طیف های نوری را برای شما به ارمغان بیاورد. این چراغ ها دارای انواع آفتابی، مهتابی و رنگ های تزئینی دیگری هستند که به واسه آن ها می توان معماری و چهره ی شهر را تغییر داد و زینت بخشید. کاهش مصرف برق و اثر خیره کنندگی از دیگر مزایای خرید چراغ خیابانی کم مصرف می باشد. این چراغ ها نور را مطابق با استانداردهای روشنایی منعکس می کنند و از لنزهای متقارن در آن ها استفاده می شود.

زیر نور چراغ های خیابانی کم مصرف می توان رنگ واقعی اجسام را مشاهده کرد. عدم وجود اشعه فرابنفش در چراغ خیابانی کم مصرف و سازگاری با محیط زیست از جمله دلایلی ست که می تواند ایمنی این چراغ را به اثبات برساند. چراغ های خیابانی کم مصرف را با درجه حفاظت استاندارد تولید می کنند تا قابلیت نصب آن ها در هر نوع شرایط آب و هوایی وجود داشته باشد.

قیمت چراغ خیابانی کم مصرف

تا همین چند سال پیش وقتی صحبت از نقاط ضعف چراغ های خیابانی کم مصرف می شد به قیمت بالای آن ها اشاره می کردند. این موضوع به دلیل تولید این چراغ ها در حجم کم بود. اما این روزها که تولید چراغ خیابانی کم مصرف بخ حجم انبوه رسیده شاهد قیمت مناسب این چراغ ها هستیم بنابراین قیمت چراغ خیابانی کم مصرف را می توان هم سطح با چراغ های اقتصادی بازار دانست.

از پارامترهای موثر در قیمت چراغ های خیابانی کم مصرف می توان به توان مصرفی، طراحی چراغ، نوع لامپ، جنس بدنه و نوع پوشش، ضریب قدرت، دمای رنگ، CRI، زاویه پرتودهی نور، قابلیت تنظیم نور، نرخ بهره وری، طول عمر، تعداد چراغ، شدت نورپردازی و برند و کشور سازنده اشاره کرد. هر چند که گارانتی و خدمات پس از فروش را نیز نباید فراموش کرد.

این مورد در بهینگی مصرف چراغ خیابانی کم مصرف بسیار موثر خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر از چراغ خیابانی با پایه با شماره های ما در تماس باشید.

از آنجایی که قیمت چراغ خیابانی کم مصرف به دلیل تغییر قیمت متریال ها و نرخ دستمزدها و وارداتی بودن برخی قطعات دائما در حال تغییر است توصیه می شود قبل از خرید چراغ خیابانی کم مصرف حتما اقدام به استعلام قیمت محصول از کارشناسان مجموعه روشنایی پارس الکتریک نمایید.