استفاده از چراغ خیابانی گالوانیزه یکی از راه های یکی از راه های مبارزه با زنگ زدگی و پوسیدگی پایه و قاب چراغ خیابانی است. بدترین آفات برای چراغ های خیابانی زنگ زدگی، پوسیدگی و خوردگی بدنه چراغ ها است. این موضوع نه تنها ایمنی چراغ خیابانی را زیر سوال می برد بلکه چهره زشتی نیز به شهر و خیابان ها خواهد داد. چراغ هایی با پایه های زنگ زده و پوسیده می تواند به شدت ایمنی منطقه را دچار افت کند.

این موضوع از لحاظ معماری و زیبایی شناسی نیز منطقه را دچار چالش خواهد کرد. به ویژه اگر منطقه ای که از آن حرف می زنیم منطقه ای شرجی و پر بارش همچون شمال کشور ایران باشد. به همین دلیل است که امروزه روز از چراغ خیابانی گالوانیزه در معابر، خیابان ها و جاده ها و مناطق شهری استفاده می شود.

ورق های گالوانیزه ورق های فولادی بسیار مقاومی هستند که یک لایه از فلز Zn یا همان روی بر سطح آن ها پوشش داده شده است. هر چه درصد کوتینگ ورق های گالوانیزه بیشتر باشد مقاومت آن ها در برابر خوردگی، پوسیدگی و زنگ زدگی بیشتر خواهد شد.

چراغ خیابانی گالوانیزه را با گالوانیزه گرم پوشش می دهند. این چراغ ها عمدتا چراغ های پایه دار هستند که پایه آن ها به صورت استوانه ای یا چند وجهی طراحی می شود. طراحی چراغ خیابانی گالوانیزه به نوع منطقه و معماری شهری بستگی دارد.

از چراغ خیابانی گالوانیزه برای روشنایی معابر، جاده ها، اتوبان ها، بزرگراه ها، آزادراه ها، روگذرها و میادین شهری استفاده می شود. این چراغ ها همچنین در محوطه کارخانجات نیز بسیار کاربرد دارند چرا که در اثر مواجهه با گازهای شیمیایی و بخارات اسیدی دچار خوردگی و خرابی نخواهند شد.

پایه چراغ خیابانی گالوانیزه از ورق های فولادی St73 ساخته می شود. هر چه ارتفاع پایه چراغ بیشتر شود نیاز به استفاده از ورق های فولادی با چگالی بیشتر خواهد بود.

برای ثبت سفارش شیر چراغ خیابانی دکوراتیو به واتس آپ ما پیام بدید.

خرید چراغ خیابانی گالوانیزه

برای نصب چراغ خیابانی گالوانیزه در ابتدا باید فونداسیون اجرا شود و بعد پایه چراغ مونتاژ گردد. فونداسیون بستگی به ارتفاع چراغ، وزن و ابعاد چراغ و نوع خاک محل نصب دارد. با خرید چراغ خیابانی گالوانیزه می توان بهره وری بالایی را در روشنایی و هزینه های انرژی رقم زد. چرا که قابلیت نصب انواع چراغ های LED، SMD و COB روی این چراغ ها وجود دارد.

همچنین می توان چراغ های گازی بخار سدیم، جیوه و هلیم را به عنوان منبع نوری چراغ خیابانی گالوانیزه انتخاب کرد. برای خرید چراغ خیابانی گالوانیزه با منابع نوری مختلف می توانید با کارشناسان مجموعه روشنایی پارس الکتریک تماس حاصل نمایید.

توصیه می شود که در خرید چراغ خیابانی گالوانیزه به سازگاری چراغ با شرایط آب و هوایی، درجه حفاظت، کیفیت و درصد گالوانیزه و در صورت دکوراتیو بودن چراغ به گالوانیزه سرد یا گرم بودن پوشش توجه نمایید.

چراغ خیابانی گالوانیزه یکی از مقاوم ترین چراغ های خیابانی در برابر شرایط آب و هوایی می باشد که برای نصب در ارتفاعات مختلف انتخابی کاملا ایده آل و مناسب است. این چراغ ها می توانند براکت یک یا دوطرفه داشته باشند و در آن ها از منابع نوری مختلف چون LED، پروژکتور و انواع لامپ های گازی استفاده شود.

قیمت چراغ خیابانی گالوانیزه

چراغ خیابانی گالوانیزه دارای پوشش گالوانیزه گرم یا سرد می باشد. چراغ هایی که در فضاهای عمومی استفاده می شوند را با گالوانیزه گرم و چراغ هایی که به عنوان چراغ دکوراتیو در فضاهای داخلی استفاده می شوند را معمولا به صورت الکتروگالوانیزه پوشش می دهند.

عوامل زیادی در قیمت چراغ خیابانی گالوانیزه موثر است که از جمله آن ها می توان به نوع پایه چراغ، طراحی چراغ، ابعاد مقطع، استوانه ای یا چند وجهی بودن پایه، وزن و ارتفاع چراغ، درجه حفاظت، توان مصرفی، نوع منبع نوری (کم مصرف یا گازی بودن)، درصد پوشش دهی و گرید فولاد، ضخامت ورق فولادی، نوع خمکاری، تعداد براکت ها و سکشن های چراغ و شدت و قدرت نورپردازی اشاره کرد.

قیمت چراغ خیابانی گالوانیزه همچنین متاثر از پارامترهایی چون نوسانات قیمت فولاد، نوسانات قیمت ارز و همچنین نوسان در نرخ تورم می باشد. توصیه می شود که قبل از خرید چراغ خیابانی گالوانیزه حتما نسبت به استعلام قیمت روزانه این چراغ اقدام کنید چرا که ممکن است قیمت آن به صورت روزانه دستخوش تغییر شود. بدین منظور می توانید با کارشناسان مجموعه روشنایی پارس تماس حاصل نمایید.

برای اطلاع از نحوه ی سفارش چراغ خیابانی خورشیدی با شماره تلفن های ما در تماس باشید.