چراغ دیواری بیرونی می تواند جلوه ویژه ای به دیوارهای بیرونی حیاط و منزل و باغ شما بدهد. چراغ دیواری بیرونی نیز یکی از انواع مختلف چراغ خیابانی است.

نوری که از چراغ های دیواری در شعاع و محدوده ای مشخص ساطع می شود تاثیر فوق العاده ای در زیبایی شناسی از دید معماری دارد. به ویژه اگر دیوار دارای بافت آجری و یا سنگی باشد. البته نور ساطع شده از چراغ دیواری بیرونی یک طرف داستان است و طرف دیگر طراحی خود چراغ است که اهمیت دارد.

چراغ های دیواری بیرونی می تواند دارای طراحی کلاسیک و یا مدرن باشند. طراحی های ویژه ای را از چراغ دیواری بیرونی شاهد هستیم که منجربه زیباسازی فضای شهری شده است.

چراغ دیواری بیرونی را می توان در معابر، پیاده روها، فضای بیرونی رستوران ها، محوطه باغ ها، اطراف باغچه ها و پارک ها نصب کرد. در واقع هر گونه فضایی که نیاز به روشنایی و در عین حال زیبایی داشته باشد مکان مناسبی برای نصب چراغ دیواری بیرونی می باشد.

این روزها بسیاری از کافه ها و رستوران ها از فضای باز بیرونی برای نشستن مشتریان استفاده می کنند. نصب چراغ های دیواری بیرونی در این فضا می تواند به زیبایی و روشنایی معابر و ایجاد فضایی دلنشین برای افراد کمک کند.

چراغ دیواری بیرونی از آنجایی که در محیط بیرونی نصب می شود دارای درجه حفاظت بالایی می باشد. این چراغ ها را می توان در هر نوع شرایط آب و هوایی نصب کرد. از مناطق مرطوب و پر باران چون شمال کشور گرفته تا مناطق گرم و خشک و مناطقی که مستعد وزش باد همراه با گرد و غبار هستند.

چراغ های دیواری بیرونی را به نحوی تولید می کنند که در برابر عوامل محیطی مقاومت خوبی از خود نشان دهد.

مجموعه روشنایی پارس الکتریک با شناخت نیاز امروز شهرسازی طی یک حرکت جدید اقدام به فروش چراغ دیواری بیرونی در انواع طراحی های مدرن و کلاسیک با قیمت های متنوع نموده است. شما می توانید قبل از خرید چراغ دیواری بیرونی با کارشناسان مجموعه تماس حاصل نمایید تا مطابق با نیازهای منطقه و معماری فضای موجود اقدام به خرید بهترین چراغ های دیواری بیرونی نمایید.

برای اطلاع از سایر قابلیت های چراغ خیابانی کله گاوی تماس بگیرید.

خرید چراغ دیواری بیرونی

این روزها کمتر کسی سراغ خرید چراغ دیواری بیرونی گازی یا پر مصرف می رود. روند تولید چراغ های دیواری بیرونی به نحوی ست که در آن ها از منابع نوری کم مصرف چون LED، SMD و چیپ های COB استفاده می شود. این منابع نوری نه تنها شار نوری بالایی دارند و شعاع زیادی را نورپردازی می کنند بلکه در مصرف انرژی نیز به صرفه خواهند بود.

نکته مثبت در خرید چراغ دیواری بیرونی کم مصرف عدم تولید گرمای بیش از حد می باشد. عمده چراغ های دیواری بیرونی در فضایی نصب می شوند که تردد و رفت و آمد پیاده ها زیاد است.

بنابراین نصب چراغ دیواری بیرونی کم مصرف در این مکان ها به آرامش، تعدیل دما و بهداشت هر چه بیشتر محیط کمک می کند چرا که این چراغ ها از تجمع حشرات موذی نیز جلوگیری می کنند.

هدف اصلی از خرید چراغ دیواری بیرونی می تواند نصب این چراغ ها روی ستون ساختمان ها، نماسازی، نورپردازی ورودی کافه و رستوران هاف زیباسازی معابر، نورپردازی عمارت ها، حیاط، باغ ها و محوطه پارک ها باشد.

می توان چراغ دیواری بیرونی را در رنگ های مختلف و طراحی های نوین و خلاقانه خریداری کرد. این چراغ ها دارای بدنه ای از جنس آلومینیوم و فولاد هستند و پوشش آن ها نیز از گالوانیزه گرم و یا پوشش پودری الکترواستاتیک با پرداخت سند بلاست و رنگ پلی استر می باشد.

شما می توانید برای خرید چراغ دیواری بیرونی از مجموعه روشنایی پارس الکتریک با کارشناسان مجموعه تماس حاصل نموده و اقدام به دریافت راهنمایی و مشاوره نمایید.

قیمت چراغ دیواری بیرونی

ارزش خرید برخی محصولات به قدری ست که هر چقدر هم که بابت آن هزینه کنید ارزشمند خواهد بود. فرض کنید یک بنای معماری زیبا در مکانی طراحی شده است که نورپردازی آن اشتباه و یا نازیباست.

اینگونه تلاش و هنر طراح نیز زیر سوال خواهد رفت. چراغ های دیواری بیرونی از جمله المان های مهم و ضروری برای زیبا به نظر رسیدن بناهای معماری شده، معابر، فضای سبز و پیاده روها می باشند.

قیمت چراغ دیواری بیرونی به پارامترهای مختلف چون طراحی چراغ، نوع منبع نوری، وزن و ابعاد، شار نوری، خلوص رنگ، توان مصرفی، درجه حفاظت، قابلیت تنظیم شدت نور و زاویه نور، درجه حفاظت، جنس بدنه و نوع پوشش، نوع لنز، جنس شیشه و برند و کشور سازنده بستگی دارد.

برای اطلاع از سایر قابلیت های و ثبت سفارش  چراغ خیابانی لاله زار با شماره سایت در تماس باشید.

از آنجایی که برخی قطعات چراغ دیواری بیرونی وارداتی ست می توان قیمت چراغ دیواری بیرونی را متاثر از تغییرات قیمت ارز و همچنین تغییر قیمت دستمزدها و تغییرات قیمت گذاری برندها دانست. توصیه می کنیم که قبل از خرید برای استعلام قیمت چراغ های دیواری بیرونی با کارشناسان مجموعه روشنایی پارس الکتریک در تماس باشید.