چراغ سقفی بیرونی یک المان زیبا است که در عین نورپردازی و ایجاد روشنایی و دید بهتر در بیرون از ساختمان، می تواند ساختمان شما را بسیار شیک و جذاب کند.  این المان نیز یکی از انواع چراغ خیابانی محسوب می شود. 

نورپردازی از زوایای مختلف می تواند به خلق فضایی متفاوت کمک کند. ساده ترین و تاثیرگذارترین زاویه نورپردازی، نورپردازی از زاویه سقف است. هدف از تعبیه چراغ سقفی بیرونی عمدتا تمرکز روی روشنایی است. چراغ های سقفی می توانند دارای کاربرد دکوراتیو هم باشند اما هدف اصلی از نصب آن ها معمولا ایجاد روشنایی و نورپردازی در فضای بیرون می باشد.

ممکن است تعجب کنید که چطور می شود چراغ های سقفی بیرونی از نوع چراغ خیابانی باشد؟ حقیقت است که در فضاهای بیرون همچون محوطه باز یک رستوران، لابی، حیاط ویلا، محوطه یک عمارت، پارکینگ، پل های عابر پیاده و یا زیرگذرها از چراغ های سقفی بیرونی استفاده می شود.

بنابراین استفاده از چراغ بیرونی آن هم از نوع سقفی چندان دور از ذهن نیست. یک نگاه اجمالی و ساده به معابر شهری و فضاهای بیرونی کافی ست تا متوجه کاربرد بی شمار چراغ های سقفی بیرونی شوید.

چراغ های سقفی بیرونی می توانند از نوع توکار یا روکار باشند. چراغ سقفی بیرونی توکار با هدف اصلی نورپردازی نصب می شود اما چراغ سقفی بیرونی روکار می تواند دارای کاربرد دکوری نیز باشد. بستگی به فضا و محیطی که قرار است چراغ های سقفی بیرونی در آن نصب شود باید اقدام به انتخاب و خرید چراغ سقفی بیرونی نمود.

بسیار مهم است که چراغ های سقفی بیرونی دارای درجه حفاظت بالایی باشند. بدان معنا که در برابر نفوذ رطوبت، آب باران، گرد و غبار و هر گونه عوامل نفوذی بیرون دارای مقاومت بالایی باشد و دچار خرابی، پوسیدگی و زنگ زدگی نشود.

به همین دلیل تولیدکنندگان در ساخت چراغ سقفی بیرونی شرایط اقلیمی مختلف را در نظر می گیرند و ترجیحا بیشترین درجه از حفاظت را روی چراغ ها اعمال می کنند.

چراغ های سقفی بیرونی توکار نوری ملایم و لطیف را از خود ساطع می کند. این چراغ های ال ای دی دارای درجه های رنگی مختلفی هستند. بنابراین می توان در نورپردازی فضاهای بیرونی توسط چراغ سقفی بیرونی از رنگ های مختلف استفاده کرد.

با این حال باید توجه داشت که چراغ سقفی بیرونی توکار عمدتا برای سقف های کوتاه جوابدهی بهتری دارند. برای سقف های مرتفع بهتر است سراغ خرید چراغ سقفی بیرونی روکار بروید.

خرید چراغ سقفی بیرونی

چراغ های سقفی بیرونی می تواند از نوع پروژکتور، جت لایت، آویز، چراغ سقفی LED توکار، چراغ سقفی SMD و COB و یا چراغ های سقفی دکوراتیو و حبابی باشد. بستگی به نوع فضای بیرونی باید اقدام به خرید چراغ سقفی بیرونی نمود.

این فضا ممکن است فضای بیرونی یک رستوران و یا سقف زیرگذر و تونل باشد. بنابراین مهم است که قصد خرید چراغ سقفی بیرونی برای چه نوع مکانی را دارید. اینگونه می توانید در انتخاب نوع چراغ های سقفی بیرونی، توان مصرفی، نوع منبع نوری، جنس بدنه چراغ و ابعاد و درجه حفاظت آن تصمیم گیری بهتری داشته باشید.

برای مشاهده از ویژگی های چراغ سقفی بیرونی با واتس آپ در تماس باشید.

کارشناسان مجموعه روشنایی پارس الکتریک شما را در راستای خرید انواع چراغ های سقفی بیرونی مناسب با نیازهای مکان مورد نظر یاری خواهند کرد.

توجه به نوع معماری فضا، میزان روشنایی لازم، شعاع نورپردازی، بهره وری نوری و رده مصرف انرژی همگی از جمله مواردی است که در خرید چراغ سقفی بیرونی تاثیر گذار هستند و توسط مشاورین مجموعه روشنایی پارس الکتریک به آن ها توجه خواهد شد.

برخی از چراغ های سقفی بیرونی دارای ظاهر آویز هستند. این چراغ ها دارای بدنه آلومینیومی، فولادی و یا استیل می باشند و در رنگ های مختلف از جمله طلایی، تیتانیوم، مشکی، نقره ای و سفید قابل خریداری می باشند. پوشش رنگ این چراغ ها معمولا از پلی استر می باشد و پوشش بدنه از نوع پوشش پودری الکترواستاتیک و یا گالوانیزه گرم می باشد.

شما می توانید در خرید چراغ سقفی بیرونی، سراغ گزینه های لوکس بروید و یا اقدام به خرید چراغ های ساده تر اما کاربردی نمایید. در واقع آنچه که انتخاب نهایی شما را شکل می دهد کاربرد چراغ های سقفی بیرونی می باشد.

قیمت چراغ سقفی بیرونی

چراغ سقفی بیرونی همچون سایر چراغ های فضاهای بیرونی دارای کاربرد دکوراتیو و کاربرد روشنایی می باشد. آنچه که در خرید چراغ های سقفی بیرونی باید بدان توجه شود ظاهر و کارایی چراغ و همچنین طراحی چراغ است. قیمت چراغ های سقفی بیرونی نیز از پارامترهای مهم و موثر در انتخاب مشتریان می باشد.

قیمت چراغ های سقفی بیرونی متاثر از عوامل مختلف می تواند متغیر باشد. این قیمت نشات گرفته از نوع چراغ، طراحی چراغ، جنس بدنه و نوع پوشش، توان مصرفی، شار نوری، بهره وری نوری، رده مصرف انرژی، نوع لنز و شیشه، ولتاژ چراغ، برند، درجه حفاظت، نوع نصب (روکار یا توکار)، رنگ نور، فرکانس، طول عمر، نوع منبع نوری و قابلیت هایی چون بهره مندی از ریموت جهت تنظیم زاویه و شدت نورپردازی می باشد.

برای آگاهی از چراغ بیرونی شیک با ما تماس بگیرید.

از آنجایی که قیمت ها دائما در حال نوسان هستند، برای استعلام قیمت چراغ های سقفی بیرونی توصیه می شود با کارشناسان مجموعه روشنایی پارس الکتریک تماس حاصل نمایید.