چراغ برق خیابانی یکی از ملزومات شهری است که هم برای زیبایی و جلوه دادن استفاده می شود و هم جنبه کاربردی دارد. این روزها عزمی همگانی برای بهینه سازی مصرف انرژی به راه افتاده است و شهرداری ها در راس این داستان سعی در کاهش مصرف برق شهری دارند.

چراغ برق خیابانی

به تازگی شاهد استفاده از لامپ های خورشیدی، ال ای دی، اس ام دی و لامپ های کم مصرف در قالب چراغ برق خیابانی در معابر هستیم. این چراغ ها با توجه به افزایش سطح پیشرفتگی و به اقتضای استفاده از تکنولوژی های نوین در تولید آن ها دارای مصرف برق بهینه تری هستند و منجر به کاهش مصرف انرژی می شوند.

 

چراغ برق خیابانی دارای انواع و اقسام مختلفی می باشد. لامپ های تنگستنی، جیوه ای، ال ای دی و متال هالید از جمله این موارد هستند. از چراغ های پارکی و چراغ های قابل نصب در معابر و محله ها گرفته تا چراغ برق های خورشیدی و پایه ای که انواع آن ها را در فضاهای شهری و بین شهری نصب می کنند همگی جزو انواع چراغ خیابانی می باشند.

انواع چراغ برق خیابانی دارای طراحی های مختلفی هستند. رویکرد جدید شهرسازی به سبک مدرن طراحان را بر این داشته تا انواع چراغ برق خیابانی را در طرح های مدرن به تولید برسانند هر چند که طراحی های کلاسیک همچنان به قوت خود باقیست.

برای اطلاعات بیشتر از چراغ بیرونی پایه دار با ما در ارتباط باشید.

خرید چراغ برق خیابانی

یکی از مشکلات عمده در چراغ برق خیابانی سنتی، تولید بیش از حد گرما بود. این چالش در چراغ برق ال ای دی به شکل قابل توجهی حل شده است. این چراغ ها مانند چراغ های سنتی حشرات را به خود جذب نمی کنند بنابراین فضایی سالم و عاری از حشرات موذی در معابر به ارمغان خواهد آمد. با خرید چراغ برق خیابانی می توان تجربه یک روشنایی دلپذیر و عاری از هر گونه خیره کنندگی آزاردهنده را داشت.

در بین انواع چراغ ، چراغ برق خیابانی ال ای دی دارای کیفیت نور عالی، مصرف برق بهینه و طول عمر ایده آلی می باشد. این چراغ ها دارای بازتاب نور فوق العاده ای هستند و مانع از هدررفت انرژی می شوند.

این چراغ ها قادر به ایجاد روشنایی در شعاع وسیعی از اطراف خود می باشند و از طرفی در زمان روشنایی گاز سمی از خود متصاعد نمی کنند بنابراین به نوعی سازگار با محیط زیست می باشند. با این حال در خرید چراغ برق خیابانی فاکتورهای مهم زیادی دخیل است. توصیه ما به شما خرید چراغ برقی خیابانی از مجموعه روشنایی پارس الکتریک می باشد چرا که تنوع بی نظیری از قیمت و کیفیت چراغ برقی را در آن شاهده خواهید بود.

چراغ برق خیابانی با توجه به نوع معبر و نوع خیابان و کاربرد آن انتخاب می شود. بنابراین در خرید چراغ برقی خیابانی باید به فضاسازی شهری و همچنین نوع اقلیم و آب و هوای منطقه توجه داشت. اگر آب و هوای منطقه شرجی و مرطوب است یقینا باید اقدام به خرید چراغ برقی خیابانی با قابلیت مقاومت در برابر پوسیدگی، زنگ زدگی و خوردگی شود.

توصیه می شود که در خرید چراغ برق خیابانی به شدت و شعاع نورپردازی چراغ، نوع کاربرد چراغ، سازگاری با محیط زیست، شرایط آب و هوایی منطقه، راندمان نوری و کیفیت تولید آن توجه شود چرا که این موارد بر طول عمر چراغ برقی خیابانی موثر خواهند بود.

خرید چراغ برق خیابانی ال ای دی بی شک شهرها را به سمت هوشمندسازی و توسعه تکنولوژی شهری سوق می دهد. این چراغ ها مصرف برق بهینه ای دارند و به دلیل عدم تولید ترکیبات سمی انتخابی عالی برای حفظ سلامت انسان ها محیط زیست هستند. 

برای دیدن سایر اطلاعات از چراغ دیواری خارجی با شماره واتس آپ ما در ارتباط باشید.

قیمت چراغ برق خیابانی

کافی ست خرید چراغ برق خیابانی را جستجو کنید تا انواع و اقسام چراغ های برق خیابانی با قیمت های متنوع در پیش چشم شما به تصویر کشیده شوند. هر کدام از این چراغ ها را که بررسی کنید متوجه تنوع در قیمت آن ها خواهید شد. قیمت چراغ برق خیابانی به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد.

از جمله این فاکتورها می توان به نوع چراغ برقی خیابانی، ابعاد و وزن، برند، کشور سازنده، توان مصرفی، نوع لامپ به کار برده شده در تولید چراغ برقی خیابانی، جنس و نوع پوشش بدنه، متریال های استفاده شده در ساخت چراغ، قابلیت تنظیم زاویه پخش نور، نوع تکنولوژی استفاده شده در ساخت چراغ، شار نوری، راندمان چراغ و پارامترهای اقتصادی اشاره کرد.

بی شک به دلیل نوسان در قیمت ارز، تورم و نرخ خرید متریال های اولیه و تغییر دستمزدها، قیمت چراغ برق خیابانی نیز دستخوش تغییرات روزانه می شود. بنابراین توصیه می شود قبل از خرید چراغ برقی خیابانی حتما قیمت آن را استعلام نمایید. بدین منظور می توانید با کارشناسان مجموعه روشنایی پارس الکتریک تماس حاصل کنید.

برای دریافت قیمت به روز می توانید با ما از طریق راه های ارتباطی نوشته شده در صفحه تماس با ما در ارتباط باشید