5 مزیت استفاده از چراغ خیابانی برای نورپردازی

مزیت استفاده از چراغ خیابانی برای نورپردازی بسیار زیاد است اما ما دراین مطلب به 5 مورد از این مزایا اشاره می کنیم. روشنایی خیابان از مهم ترین عوامل مرتبط با زندگی شهری است. چراغ خیابانی یکی از مهم ترین منابع تامین کننده نور خیابان ها و معابر می باشند. این منابع نوری علاوه بر ایجاد روشنایی در امنیت و زیبایی شهر نیز اثرگذار هستند. امروزه استفاده از انواع چراغ های خیابانی در قسمت های مختلف خیابان بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. به گونه ای که در کمتر جاده یا محلی شاهد عدم حضور چراغ های خیابانی هستیم. چراغ های خیابانی مزیت های بسیار زیادی برای زندگی در شب نیز برای انسان ها دارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر برای انواع چراغ خیابانی با ما در تماس باشید.

همان طور که اشاره شد چراغ های خیابانی انواع مختلفی دارند. از مدل های کفی و پارکتی جهت عبور و مرور راحت وسایل نقلیه و عابران پیاده استفاده می شود. همچنین میزان ارتفاع آن نیز متناسب با نوع خیابان یا محل تعیین می شود. در ادامه روشنایی پارس به بررسی 5 مزیت استفاده از چراغ های خیابانی برای نورپردازی پرداخته است.

برای کسب اطلاعات بیشتر از انواع چراغ فضای خارجی با ما در ارتباط باشید.

مزیت استفاده از چراغ خیابانی

چراغ خیابانی چیست؟

پیش از اینکه به مزیت استفاده از چراغ خیابانی برای نورپردازی بپردازیم باید بدانیم که چراغ خیابانی چیست؟ چراغ خیابانی LED، چراغ نوری یکپارچه ای است که از دیودهای ساطع کننده نور (Light Emitting Diode (LED به عنوان منبع نور خود استفاده می کند. در هنگام تولید، خوشه نوری LED بر روی یک پنل چسبانده می شود و سپس همراه با یک هیت سینک (پایین آورنده حرارتی- خنک کننده) به پنل LED مونتاژ می شود و یک لامپ نورافکن یکپارچه تولید می کند.

برای مشاهده از ویژگی های چراغ سقفی بیرونی با واتس آپ در تماس باشید.

5 مزیت استفاده از چراغ های خیابانی برای نور‌پردازی

نورپردازی شهری دارای ابعاد گسترده‌ای است و از خیابان‌ها و کوچه‌ها تا میادین و پارک‌ها را شامل می‌شود. چراغ های خیابانی مهمترین قسمت نورپردازی هستند. استفاده از چراغ های خیابانی مزیت های بیشماری برای شهر دارند، که در ادامه به 5 مورد از آن ها پرداخته می شود: 

برای آگاهی از چراغ بیرونی شیک با ما تماس بگیرید.

کاهش تصادفات 

اولین و مهمترین مورد از انواع مزیت استفاده از چراغ خیابانی در نورپردازی شهری کاهش تصادفات است. اگر نور کافی در جاده‌ها و خیابان‌های اصلی موجود نباشد این را به طور قطع می‌توان گفت که تعداد تصادفات افزایش چند برابری خواهد داشت. نه تنها بنا بر علت ندیدن ماشین‌های اطراف بلکه به علت محو بودن تابلو‌های راهنمایی و رانندگی موجود در کناره و حاشیه جاده‌ها و عدم تابلوخوانی مناسب نمودار تصادفات شیب صعودی خواهد داشت. اما با قرار دادن چراغ های خیابانی مناسب و داشتن نور‌ کافی در هر بخش می‌توان از رخ دادن این حوادث جلوگیری کرد.

برای اطلاع از ویژگی های چراغ بیرونی ساختمان با شماره های مجموعه تماس بگیرید.

کاهش جنایات در شب

همان طور که همه می دانید بیشتر جنایات نظیر قتل و دزدی در شب و تاریکی انجام می شود و یکی از راه‌های کنترل آن کاهش فضا‌های تاریک و روشن بودن نقاط کم تردد با استفاده از چراغ های خیابانی در شهر است.

نورپردازی فضای دارای پوشش گیاهی پارک 

خوب است بدانید که فضای سبز در بخش نورپردازی شهری قرار دارد و شامل قسمت‌هایی از جمله محل نشیمن عمومی و فضای پوشیده شده با چمن یا پوشش گیاهی مختلف می‌باشد که هر کدام دارای متود‌های مختلفی برای نورپردازی می‌باشند. با استفاده از چراغ های خیابانی می توان مانور زیادی بر روی آن‌ها داد تا به فضایی دلنشین و شاد تبدیل شوند.

برای اطلاعات بیشتر از چراغ بیرونی پایه دار با ما در ارتباط باشید.

ایجاد فضای آرامش بخش

از دیگر موارد مزیت استفاده از چراغ خیابانی در نورپردازی شهری ایجاد فضای آرامش بخش است. نور چراغ های خیابانی یکی از عواملی است که بر روحیه افراد تاثیر به سزایی دارد. شدت و رنگ نورپردازی نیز از عوامل ایجاد فضای آرامش بخش هستند.

 برای آشنایی بیشتر با چراغ بیرونی ارزان به صفحه ی ارتباط با ما مراجعه کنید.

قابل تعویض بودن چراغ ها

استفاده از چراغ های خیابانی برای نورپردازی یک انتخاب مناسب است. زیرا این چراغ ها در صورت سوختن قابل تعویض هستند. چراغ های خیابانی با ارتفاع زیاد، در شرایط جوی متفاوت بسیار محکم هستند و به ندرت می سوزند.

چراغ های خیابانی از مهم ترین عوامل نورپردازی شهر ها هستند. این چراغ ها مزیت های بیشماری برای نورپردازی دارند که در این مطلب به آن رسیدگی شد. سایت روشنایی پارس یکی از فروشگاه های چراغ های خیابانی و غیر خیابانی است که محصولات خود را با بهترین قیمت و کیفیت به فروش می رساند. برای خرید انواع چراغ ها می توانید به سایت روشنایی پارس مراجعه کنید.

برای دیدن سایر اطلاعات از چراغ دیواری خارجی با شماره واتس آپ ما در ارتباط باشید.