مقایسه پایه چراغ لوله ای و چندوجهی به چه صورت است؟ یکی از ابزارهای روشنایی که امروزه کاربرد زیادی در انواع صنایع دارد، پایه چراغ است. پایه چراغ ها سازه های مستحکم فلزی هستند که وظیفه نگهداری و حمل پروژکتورها و لامپ ها را برعهده دارند تا از این طریق بتوانند باعث روشنایی محوطه های کوچک و بزرگ شوند. پایه چراغ ها از نظر ساختار به دو گروه پایه چراغ لوله ای و پایه چراغ چند وجهی تقسیم می شوند.

پایه چراغ های لوله ای و چند وجهی هر کدام در اندازه و ارتفاع های متفاوتی ساخته می شوند که شما می توانید نسبت به نیاز و محل قرارگیری آن، نوع لوله ای یا چند وجهی آن را سفارش دهید. در ادامه روشنایی پارس به مقایسه پایه چراغ لوله ای و چندوجهی می پردازد.

برای دریافت قیمت و خرید انواع چراغ پروژکتور با ما تماس بگیرید.

آشنایی با مقایسه پایه چراغ لوله ای و چندوجهی

قبل از اینکه بخواهیم در مورد مقایسه پایه چراغ لوله ای و چندوجهی صحبت کنیم، بهتر است نگاهی به تعاریف این محصولات بیندازیم. پایه چراغ لوله ای یکی از انواع پایه چراغ است که کاربرد زیادی در روشنایی خیابان ها دارد. پایه چراغ لوله ای از ارتفاع ۳ متر الی ۱۵ متر تولید می شود. 

این پایه چراغ یکی از ارزانترین پایه چراغ ها است که در مکان هایی که پایه چراغ در تعداد بالا نیاز است و قیمت تمام شده کار نیز برای مشتری بسیار مهم است، پیشنهاد ما به شما پایه چراغ لوله ای است. ارزان قیمت بودن پایه چراغ لوله ای به دلایل مختلفی همچون: عامل پوشش، تنوع در طرح، سهولت در ساخت و نصب بستگی دارد که در ادامه به بررسی هر یک از این علل در مبحث مقایسه پایه چراغ لوله ای و چندوجهی پرداخته می شود.

عامل پوشش

یکی از عوامل مهم ارزان قیمت بودن پایه چراغ لوله ای در مبحث مقایسه پایه چراغ لوله ای و چندوجهی، عامل پوشش آن است. در این پایه چراغ ها می توان به جای استفاده از پوشش گالوانیزه گرم از پوشش رنگ کوره ای که در خودرو به کار می رود استفاده کرد. البته این کار فقط برای مناطقی که آب و هوای خشک دارند مناسب است و در مناطق مرطوب حتما باید از گالوانیزه گرم استفاده شود.

تنوع در طرح

پایه چراغ لوله ای یکی از انواع پایه چراغ است که می توان آن را از ارزانترین قیمت تا گرانترین قیمت مانند: گلدانی، النگویی و دکوراتیو تولید کرد. از این رو شما در انتخاب و قیمت پایه چراغ لوله ای دستتان باز است و نگران قیمت نخواهید بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر از انواع چراغ فضای خارجی با ما در ارتباط باشید.

ویژگی های مقایسه پایه چراغ لوله ای و چندوجهی

سهولت در ساخت و نصب

پایه چراغ های لوله ای نیازی به جوشکاری و خمکاری در درزها ندارند و همین موضوع باعث سهولت در ساخت این محصول و همچنین ارزان قیمت بودن آن نسبت به نوع چند وجهی است. این چراغ ها به علت اینکه در هم جوشکاری شده اند به راحتی نیز قابل نصب هستند و نیازی به نصاب حرفه ای در نصب این نوع چراغ ها وجود ندارد.

پایه چراغ چند وجهی چیست؟

مبحث دومی که می توان در مورد مقایسه پایه چراغ لوله ای و چندوجهی به آن پرداخت، موضوع پایه چراغ های چند وجهی است. در ابتدا با پایه چراغ لوله ای آشنا شده اید و اکنون به مقایسه پایه چراغ لوله ای و چندوجهی می پردازیم. پایه چراغ چند وجهی یکی دیگر از انواع پایه چراغ است که امروزه بسیار پرکاربرد شده است. در پایه چراغ چند وجهی هیچ محدودیتی در ارتفاع وجود ندارد و می توان آن ها را از ۹ متر تا ۴۰ متر نیز تولید نمود. از ویژگی های مهم پایه چراغ چند وجهی که در ادامه با آن به طور کامل آشنا می شوید، می توان به استقامت بالاتر و حمل و نقل آسان اشاره نمود.

برای آگاهی از چراغ بیرونی شیک با ما تماس بگیرید.

استقامت بالاتر

مقایسه پایه چراغ لوله ای و چندوجهی در این مورد به گونه ای است که در پایه‌ چراغ های چند وجهی چون میزان اندازه دهانه بالا و پایین پایه دست تولید کننده است و از طرف دیگر اندازه ضخامت ورق برای هر کدام از قطعات نیز کاملاً به نظر مشتری بستگی دارد، به راحتی می‌توان آن را بسته به شرایط خاص آب‌ و‌ هوایی یک منطقه تقویت کرد. اما این موضوع در پایه چراغ لوله ای به علت ضخامت های مشخص امکان پذیر نیست.

حمل و نقل آسان

پایه‌ چراغ چند وجهی از تکه ‌های ۶ متری تشکیل می‌شود و به صورت مونتاژ نشده به محل نصب ارسال می شوند. تکه های آن نیز در زمان نصب داخل یکدیگر فرو رفته و به اصطلاح تیفور می شوند. همانطور که می دانید حمل یک سازه فلزی با قطعات ۶ متری خیلی راحت‌ تر از یک سازه  ۱۵ متری یک‌ تکه است.   

برای اطلاعات بیشتر از چراغ بیرونی پایه دار با ما در ارتباط باشید.

ویژگی های مقایسه پایه چراغ لوله ای و چندوجهی

پایه چراغ ها در دو نوع لوله ای و چند وجهی تولید می شوند که در کدام از آن ها ویژگی های مختص به خود را دارند، در این مطلب سایت روشنایی پارس به مقایسه پایه چراغ لوله ای و چندوجهی پرداخت تا شما عزیزان قیمت خرید اطلاعات کافی درباره ی این دو محصول را داشتت باشید.