در گذشته های دور که خبری از چراغ های خیابانی نبود از فانوس و مشعل در معابر و گذرگاه ها استفاده می شد. بنابراین تاریخچه نورپردازی در خیابان ها تاریخچه ای دور و دراز دارد. نورپردازی در خیابان ها نه تنها جنبه زیبایی دارد بلکه موجب برقراری امنیت در شهر و خیابان می شود. به ویژه که این روزها با گسترش تعداد وسایل نقلیه و گسترش مسیرهای عبور و مرور شهری و جاده ها تردد افزایش پیدا کرده و ایمنی و امنیت بیش از گذشته در مسیرها باید برقرار شود.

برای ثبت سفارش چراغ برق خیابانی با شماره های درج شده تماس بگیرید.

این در واقع یکی از مهمترین دلایلی است که از چراغ خیابانی استفاده می شود. تاریخچه ای که به آن گریز زدیم تاریخچه ای بسیار قدیمی بود. اما می خواهیم از چند دهه گذشته بگوییم که در خیابان ها و معابر از چراغ های خیابانی گازی استفاده می شد. شاید بپرسید که چراغ خیابانی گازی دیگر چیست؟ بید بگوییم که این چراغ ها همان نوع از چراغ هایی بودند که شب های تابستان محل تحمع انواع حشرات موذی می شدند و به شدت معابر را گرم می کردند. استفاده از گاز هلیم، بخار سدیم، متال هالید و بخار جیوه در این چراغ ها موجب شده بود تا نام آن ها چراغ های گازی باشد.

برای ثبت سفارش چراغ خیابانی اس ام دی به صفحه ی ارتباط با ما مراجعه کنید.

این روزها دیگر خبری از چراغ های گازی در معابر نیست و به جای آن ها از چراغ خیابانی ال ای دی استفاده می شود. تکنولوژی LED چند سالی است که بسیار رونق گرفته و باب شده. به ویژه در بحث روشنایی و نورپردازی این تکنولوژی بسیار درخشان ظاهر شده است.

چراغ خیابانی ال ای دی  همان چراغ هایی هستند که در معابر، جاده ها، محوطه رستوران ها و کافی شاپ ها، مسیرهای شهری، کوچه ها، ورودی ساختمان ها، پارک ها و محوطه ویلاها نصب می شوند. این چراغ ها نسبت به چراغ های گازی تشعشع نوری کمتری دارند اما این نه تنها یک عیب بلکه یک مزیت است. چرا که خیره کنندگی نور این چراغ ها به مراتب کمتر از چراغ های گازی بوده و موجب آزار دیدن چشم مخاطبان و عابران نمی شود. این موضوع برای رانندگانی که حفظ تمرکزشان در مسیرهای جاده ای بسیار مهم است بسیار پر اهمیت می باشد.

برای آشنایی بیشتر با چراغ خیابانی باغی به واتس آپ ما پیام دهید.

اما مهمترین نکته در مورد چراغ خیابانی ال ای دی چیست؟ دنیای امروز رو به سمت افول منابع مصرفی پیش می رود. بنابراین این وظیفه مهم به عهده ماست که در مصرف منابع صرفه جویی لازم ا به عمل آوریم. گران شدن قیمت انرژی برق نیز به همین دلیل است. کمبود منابع منجر به گران شدن روز به روز این انرژی می شود. در چراغ خیابانی ال ای دی اما به دلیل بهره گیری از تکنولوژی خاص LED، مصرف انرژی برق به بهینه ترین حالت خود رسیده است. بنابراین دیگر خبری از ارقام و اعداد بزرگ در هزینه های برق مصرفی نیست.

برای کسب اطلاعات بیشتر از چراغ خیابانی با پایه با شماره های ما در تماس باشید.

چراغ خیابانی ال ای دی بسیار بادوام است و خطر ترکیدگی  انفجار همچون چراغ های خیابانی گازی در مورد آن ها وجود ندارد.  بهره وری انرژی و صرفه اقتصادی قابل توجهی که استفاده از چراغ خیابانی ال ای دی با خود به ارمغان می آورد موجب کاربرد هر چه بیشتر چراغ خیابانی ال ای دی شده است.

خرید چراغ خیابانی LED

با اینکه تنها گوشه ای از مزایای خرید چراغ خیابانی LED را گفتیم می توان این چراغ خیابانی را بهترین انتخاب برای روشنای معابر دانست. عدم داغ شدن چراغ، جلوگیری از تجمع حشرات موذی، تنوع رنگ، عدم وجود خطر ترکیدگی سازگاری با محیط زیست، عدم ساطع کردن نور خیره کننده، بهره وری انرژی، کاهش هزینه های مصرف انرژی و دوام بالا و ظرافت در طراحی همگی از جمله مزیت هایی است که به چراغ خیابانی LED دامن می زند.

برای سفارش چراغ خیابانی پارکی به صفحه ی ارتباط با ما مراجعه کنید.

این روزها دیگر کسی حاضر نیست گرما و حرارت بالای چراغ های خیابانی گازی را تحمل کند و در گرمای طاقت فرسای شب های تابستانی در محلی که حشرات موذی دور چراغ تجمع کرده اند بنشیند. چراغ های خیابانی گازی مستعد انفجار و ترکیدگی بودند و در صورت داغ شدن بیش از حد گاز درون چراغ، ممکن بود دچار انفجار شوند. گازی که از این چراغ ها ساطع می شد نه تنها برای سلامت انسان ها بلکه برای سلامت محیط زیست نیز بسیار پر خطر بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص چراغ خیابانی پایه دار با ما در ارتباط باشید.

به همین دلیل است که با در نظر گرفتن ملاحظات زیست محیطی نیز خرید چراغ خیابانی LED توصیه می شود. این چراغ ها هیچ آسیبی برای محیط زیست تولید نمی کنند و نکته مثبت در مورد آن ها سازگاری با هر نوع معماری است. معماری محله و منطقه مورد نظر هر سبکی که باشد، می توان چراغ خیابانی LED مختص همان معماری را خریداری کرد. این چراغ ها بسیار ظریف و شیک طراحی می شوند. بنابراین می توان به عنوان یکی از عناصر زیبایی بخش در معماری از آنها استفاده کرد.

برای ثبت سفارش چراغ خیابانی پروژکتور با شماره های درج شده تماس بگیرید.

قیمت چراغ خیابانی ال ای دی

پرسش در مورد قیمت یک محصول امری طبیعی ست. همه ما زمانی که قصد خرید یک محصول را داریم و یا قصد به قیاس گذاشتن دو نوع محصول مختلف را داریم، قیمت را به عنوان اولین ملاک قرار می دهیم. اغلب ما سراغ محصولات ارزان قیمت تر می رویم اما این تصمیم اشتباه که در بسیاری از ما نهادینه شده می تواند عواقب جبران ناپذیری داشته باشد.

برای اطلاع از نحوه ی سفارش چراغ خیابانی خورشیدی با شماره تلفن های ما در تماس باشید.

این موضوع در مورد خرید چراغ خیابانی LED نیز صدق می کند. چنانچه قیمت چراغ خیابانی ال ای دی را با قیمت چراغ خیابانی گازی به قیاس بگذارید متوجه خواهید شد که قیمت چراغ خیابانی ال ای دی نسبت به چراغ های قدیمی بیشتر است اما اینجا همان نقطه ای است که تصمیم گیری به نقطه عطف خود می رسد. در این مرحله باید سراغ قیاس باقی ویژگی ها برویم و چشم بسته محصول ارزان قیمت را انتخاب نکنیم.

آیا مزایایی که چراغ خیابانی ال ای دی ارائه می دهد را می توان در چراغ خیابانی گازی پیدا کرد؟ هزینه ای که هر کدام از این محصولات در بلند مدت روی دست ما می گذارند چقدر است؟ کدام یک در بلند مدت صرفه اقتصادی بیشتری برای ما ایجاد می کند؟ قطعا چراغ خیابانی ال ای دی. چرا که این چراغ مصرف انرژی بهینه ای دارد و موجب کاهش هزینه مصرف برق می شود. بنابراین به جای داشتن نگاه کوتاه مدت در خرید چراغ خیابانی ال ای دی، نگاه بلند مدت داشته باشید.

برای ثبت سفارش شیر چراغ خیابانی دکوراتیو به واتس آپ ما پیام بدید.

آنجاست که خواهید فهمید قیمت چراغ خیابانی ال ای دی نسبت به مزایای آن تا چه حد اقتصادی و به صرفه می باشد. هر چند که در دنیای متنوع و بی حد و حصر چراغ های خیابانی ال ای دی، قیمت چراغ خیابانی ال ای دی با توجه به پارامترهای مختلف می تواند متغیر باشد.

قیمت چراغ خیابانی ال ای دی را باید با توجه به نوع ماژول LED (COB یا SMD)، بهره وری نوری، شار نوری، شعاع نورپردازی، توان مصرفی، وزن و ابعاد چراغ، نوع طراحی چراغ، ارتفاع پایه، نوع لنز، درجه حفاظت IP، قابلیت تنظیم شدت و زاویه نورپردازی، متریال استفاده شده در ساخت چراغ، برند و کشور سازنده، استانداردهای تولید، درجه خلوص رنگ، طیف نوری، نوع پوشش بدنه، ولتاژ و طول عمر چراغ بر حسب تعداد ساعات تعیین کرد.

برای آگاهی از نحوه ی سفارش چراغ خیابانی دیواری با ما در ارتباط باشید.

بنابراین اگر در بازار خرید و فروش چراغ خیابانی ال ای دی شاهد تنوع در قیمت ها هستید بدانید که دلیل این تنوع از متغیر بودن پارامترهای بیان شده سرچشمه می گیرد. هر چند که یکی از فاکتورهای موثر در تعیین قیمت چراغ خیابانی ال ای دی، پارامترهای اقتصادی است. تغییر قیمت ارز، نوسانات نرخ تورم داخلی و جهانی و تغییر در نرخ دستمزدها و سیاست گذاری برندها در تعیین قیمت چراغ خیابانی ال ای دی همگی در قیمت روز این چراغ تاثیر گذار هستند.

به همین دلیل توصیه می کنیم که قبل از خرید چراغ خیابانی ال ای دی، برای استعلام قیمت با کارشناسان روشنایی پارس تماس حاصل نمایید تا از قیمت های روز مطلع شوید و با آگاهی کامل خرید خود را صورت دهید.

برای اطلاع از قیمت و ثبت سفارش چراغ خیابانی راکتی در واتس آپ پیام بگذارید.

مزایای چراغ خیابانی ال ای دی

اگر بخواهیم دلایل فروش بالای چراغ خیابانی ال ای دی را بیان کنیم بی شک باید گریزی به مزایای این چراغ بزنیم. چراغ خیابانی ال ای دی در انواع ماژول های SMD LED و COB LED تولید می شود. هر چند که هر کدام از این منابع نوری ال ای دی تفاوت هایی با یکدیگر دارند اما در عمده مزایا مشابه یکدیگر اند.

برای اطلاع از نحوه ی سفارش چراغ خیابانی ضد انفجار با شماره های سایت در تماس باشید.

از جمله مزایای چراغ خیابانی ال ای دی می توان به کم مصرف بودن این چراغ ها و بهره وری مصرف انرژی توسط آن ها اشاره کرد. به موجب استفاده از چراغ خیابانی ال ای دی می توان هزینه های مصرف برق را به شکل قابل توجهی کاهش داد.

چراغ خیابانی ال ای دی مانند چراغ های خیابانی گازی گرمای بیش از حد از خود تولید نمی کنند. بنابراین هم در مصرف انرژی بهینه اند و هم موجب آزار عابران پیاده و گرم شدن بیش از حد معابر نمی شوند. گرم شدن بیش از حد محیط های باز به ویژه در شب های تابستان از معضلاتی بود که چراغ های گازی تولید می کردند. این چراغ ها علاوه بر گرمای شدید موجب تجمع حشرات موذی می شدند در حالی که در چراغ خیابانی ال ای دی به هیچ عنوان شاهد این موضوع نیستیم. بنابراین فراهم آمدن آسایش و راحتی در حوالی این چراغ ها از مزایای چراغ خیابانی ال ای دی می باشد.

برای ثبت سفارش چراغ خیابانی فلزی به صفحه ی ارتباط با ما مراجعه کنید.

چراغ خیابانی ال ای دی آسیبی برای محیط زیست تولید نمی کند. گرم شدن بیش از حد کره زمین به واسطه ساطع کردن گازهای مضر و آسیب زننده توسط چراغ های گازی قدیمی از معضلاتی بود که با روی کار آمدن چراغ خیابانی ال ای دی از میان برداشته شد. احتمال ترکیدگی و انفجار در چراغ خیابانی ال ای دی تقریبا نزدیک به صفر است و هیچ آسیبی متوجه محیط زیست نخواهد بود.

نکته جذاب دیگری که در مورد چراغ خیابانی ال ای دی باید مطرح کرد این است که تنوع بی حد و حصری در طراحی این چراغ ها وجود دارد بنابراین سازاری آن ها با هر نوع سبکی از معماری امکان پذیر است. از چراغ های خیابانی ال ای دی نه تنها برای نورپردازی بلکه به عنوان عناصر مهم و کلیدی در معماری شهری استفاده می شود.

برای اطلاع از سایر قابلیت های و ثبت سفارش  چراغ خیابانی لاله زار با شماره سایت در تماس باشید.

به همراه داشتن صرفه اقتصادی، طول عمر و دوام بالای چراغ، عدم تولید امواج خطرناک چون امواج ماورا بنفش و مادون قرمز، تنوع در طراحی،  پایین بودن دما به واسطه تعبیه هیت سینک، نشکن بودن لنز، مقاومت بالا در هر نوع شرایط آب و هوایی، پخش نور به صورت 180 درجه، عدم خیره کنندگی و عدم وجود محدودیت برای ساعات روشن بودن همگی از مزایای ر هستند که منجر به فروش بالای این چراغ شده اند.

فروش چراغ خیابانی ال ای دی

همانطور که گفته شد فروش چراغ خیابانی ال ای دی با نرخ بالایی همراه است. چراغ های ال ای دی دیگر به عنوان اصلی ترین چراغ های خیابانی شناخته می شوند. به همین دلیل اغلب مجموعه های فروش چراغ خیابانی عمده تمرکز خود را روی فروش چراغ خیابانی ال ای دی گذاشته اند. برای اینکه بتوانید بهترین فروشگاه چراغ خیابانی ال ای دی را شناسایی کنید بد نیست نگاهی به خدمات، استانداردها، ضمانت محصول و گارانتی و پشتیبانی فروش داشته باشید.

برای اطلاع از سایر قابلیت های چراغ خیابانی کله گاوی تماس بگیرید.

مجموعه روشنایی پارس به عنوان یکی از قوی ترین مراکز فروش چراغ خیابانی ال ای دی در ایران تمامی چراغ های خیابانی ال ای دی را همراه با ضمانت اصالت به فروش می رساند. این چراغ ها دارای تاییدیه اداره برق می باشند و از لحاظ ایمنی کاملا مورد تضمین هستند. ارائه نرخ های اقتصادی با توجه به شرایط بازار و اوضاع اقتصادی از جمله مزیت های این مجموعه است.

شما می توانید قبل از خرید چراغ خیابانی ال ای دی از مشاوره های رایگان بهره مند شوید و ضمانت اصالت و گارانتی محصول را دریافت کنید. ارائه پشتیبانی فروش چراغ خیابانی ال ای دی از دیگر مزایای خرید این چراغ از روشنایی پارس می باشد.

برای آشنایی بیشتر با چراغ خیابانی کم مصرف به واتس آپ سایت پیام بدید.

تنوع چراغ خیابانی ال ای دی

چراغ خیابانی ال ای دی دارای انواع مختلفی از لحاظ نوع ماژول می باشد. متداول ترین انواع چراغ خیابانی ال ای دی را چراغ های SMD و COB تشکیل می دهند. این دو نوع ماژول در بهره وری نوری، قابلیت کنترل رنگ، شیوه فیکس شن تراشه روی برد، نحوه انتقال حرارت، دمای رنگی و مصرف انرژی تفاوت های جزئی با یکدیگر دارند و بنا به نیازی که دارید بهتر است سراغ خرید آن ها بروید. کارشناسان روشنایی پارس شما را در انتخاب بهینه چراغ خیابانی ال ای دی راهنمایی خواهند کرد.

برای آگاهی از اطلاعات بیشتر در خصوص چراغ خیابانی گازی با شماره های سایت در تماس باشید.

شاید تصور کنید که چراغ خیابانی ال ای دی تنها در مدل پایه دار موجود است اما این چراغ ها انواع مختلفی دارند. از چراغ های دیواری گرفته تا چراغ های توکار و سقفی که همگی جزو چراغ های خیابانی ال ای دی محسوب می شوند.

تنوع در چراغ خیابانی ال ای دی منجر به تنوع در قیمت و نرخ فروش این چراغ ها شده است از آنجایی که دنیای چراغ خیابانی ال ای دی دنیایی متنوع است به همین دلیل رضایت مخاطبان این بازار باغ نرخ حداکثری مواجه است. روشنایی و نورپردازی تمامی مکان ها، معابر و محله ها را می توان به کمک چراغ خیابانی ال ای دی پوشش دهی کرد.

برای اطلاع از سایر ویژگی های چراغ خیابانی گالوانیزه به شماره واتس آپ درج شده مراجعه کنید.

قیمت چراغ خیابانی ال ای دی در روشنایی پارس

همانطور که گفته شد قیمت چراغ خیابانی ال ای دی متاثر از عوامل مختلفی می باشد اما یکی از مهمترین عواملی که در بالا به آن اشاره نشد نوع فروشگاهی است که قصد خرید چراغ خیابانی ال ای دی از آن را دارید. روشنایی پارس یکی از منصف ترین فروشگاه های ایران در زمینه فروش چراغ خیابانی ال ای دی می باشد که با سابقه ای درخشان در این حوزه موفق به کسب رضایت حداکثری مخاطبین خود شده است.

قیمت چراغ خیابانی ال ای دی در این مجموعه با توجه به جدیدترین نرخ های اعلام شده به فروش می رسد. تمام سعی و تلاش ما بر این است تا قیمت چراغ خیابانی ال ای دی در روشنایی پارس را در بهینه ترین حالت خود تنظیم کنیم تا شما نیز از صرفه اقتصادی خوبی بهره مند شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از چراغ خیابانی مدرن با شماره های مجموعه در تماس باشید.

خوشبختانه تیم حرفه ای و کاربلد روشنایی پارس با قیمت گذاری های منصفانه و اقتصادی موفق به ترسیم این هدف شده است. شما می توانید برای اطلاع از قیمت چراغ خیابانی ال ای دی در روشنایی پارس با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید تا به این بهانه مشاوره رایگان خرید را نیز دریافت کنید.

خرید چراغ خیابانی ال ای دی از روشنایی پارس

چراغ خیابانی ال ای دی جزو پرفروش ترین چراغ های خیابانی عصر امروز است. بنابراین طبیعی ست که نرخ فروش آن در فروشگاه های مختلف بالا باشد. اگر شما هم مایل به خرید چراغ خیابانی ال ای دی در راستای رقم زدن صرفه اقتصادی و کمک به محیط زیست هستید باید به استانداردهای چراغ و ویژگی های کیفی آن توجه ویژه داشته باشید.

برای دریافت سایر قابلیت های چراغ خیابانی مهتابی به واتس آپ ما پیام بدهید.

اگر می خواهید سرمایه تان را جای درستی خرج کنید و از آسیب ها و آفات چراغ های گازی قدیمی در امان بمانید ما خرید چراغ خیابانی ال ای دی از روشنایی پارس را به شما توصیه می کنیم. چراغ های خیابانی روشنایی پارس همگی دارای تاییدیه های اداره برق بوده و ایمنی را به طور تمام و کمال در منطقه برقرار می کنند. جلوگیری از بروز آسیب و در امان بودن از خطراتی چون انفجار و سایر آسیب ها از مزایای خرید چراغ خیابانی ال ای دی از روشنایی پارس می باشد.

برای دریافت مشاوره رایگان خرید چراغ خیابانی ال ای دی از روشنایی پارس کافی ست با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید تا از مشاوره های حرفه ای و رایگان متخصصین ما بهره مند شوید.

برای مشاهده سایر قابلیت های چراغ دیواری بیرونی با شماره تماس های درج شده در سایت در تماس باشید.